Тематический план
- Общее
- My dear avid learners of English!!!!
My dear avid learners of English!!!!
Вітаю вас на дистанційному курсі
" Natural Disasters"
Курс «Natural Disasters» орієнтований на учнів середньої школи, які хочуть навчитися говорити про різні природні лиха, їхні наслідки та способи реагування на них. Уроки курсу охоплюють важливу лексику, пов’язану з надзвичайними ситуаціями, підтримкою та допомогою іншим людям. Особливу увагу приділено практичному використанню граматичних конструкцій: Future Simple, First Conditional, а також модальних дієслів (can / should / have to). Курс сприяє розвитку мовленнєвих навичок, логічного мислення, соціальної активності та формуванню ключових комунікативних компетентностей.
The “Natural Disasters” course is designed for middle school students who want to expand their vocabulary and learn how to talk about natural hazards, their consequences, and ways to respond to emergencies. Throughout the course, students will explore key grammar topics such as Future Simple, First Conditional, and modal verbs (can / should / have to) in real-life contexts. Lessons aim to improve speaking and writing skills while developing empathy, critical thinking, and awareness of global issues. The course also encourages civic engagement and effective communication in Englis.
I wish you succecc and encouragent in studing my course!!!
Я бажаю вам успіху та наснаги в навчанні на цьому курсі.
- Урок 1. HELPING OTHERS
Урок 1. HELPING OTHERS
Любий друже!

Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал, ти зможеш розповісти про добрі вчинки, допомогу іншим людям, дізнаєшся нові слова, що описують благодійність, волонтерство, підтримку. Під час вивчення уроку у пригоді стане словничок, який є невід’ємною складовою лексичних тем. У словничку ти знайдеш пояснення та приклади вживання нової лексики в контексті.
Окрім опанування нових слів, ми також звернемо увагу на вживання конструкцій can / should / have to в контексті допомоги та порад.
Мета:
Опанувати та вживати нову лексику, пов’язану з темою добрих справ, благодійності та підтримки. Розвивати логічність та структурованість усного мовлення. Формувати емпатію, бажання допомагати оточуючим, знайомити з соціальною активністю в англомовному середовищі.
Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:
- Уважно ознайомся з теоретичним матеріалом та прикладами.
- Переглянь презентацію, яка є візуальною опорою до теми.
- Виконай практичні завдання письмово або усно.
- Пройди тест для перевірки знань.
5.За бажанням — виконай творче домашнє завдання.( Create a mini-poster or collage titled:
🎨 “How We Can Help After a Disaster”· Використай 5 ключових слів або фраз з уроку
· Додай ілюстрації або фото (можна з інтернету або зробити свої)
· Напиши 3 речення з:
o can (що можуть люди робити)
o should (що варто зробити)
o have to (що обов'язково треба зробити)
Цілі уроку “Helping Others”:
1. Лексична ціль:
Учень зможе вивчити та вживати щонайменше 8 нових слів і фраз, пов’язаних із волонтерством, допомогою та підтримкою, у власних усних або письмових висловлюваннях.2. Граматична ціль:
Учень зможе скласти мінімум 3 речення з використанням can / should / have to в контексті допомоги постраждалим від стихійного лиха.3. Комунікативна ціль:
Учень зможе описати ситуацію допомоги після стихійного лиха, використовуючи зв’язне мовлення (усне або письмове), з логічною структурою та відповідним словниковим запасом. - Урок 2. Прохання про допомогу. Модальні дієслова:can, could, may,will,would.
Урок 2. Прохання про допомогу. Модальні дієслова:can, could, may,will,would.
Сьогодні на уроці ти дізнаєшся, як ввічливо просити про допомогу англійською мовою. Ми розглянемо вживання модальних дієслів can, could, may, will, would у контексті прохань, а також навчимося обирати найбільш доречну форму відповідно до ситуації.
Мета: Ознайомитися з уживанням модальних дієслів для вираження прохань. Навчитися формулювати ввічливі прохання в різних ситуаціях. Повторити та закріпити граматичні структури. Розвивати навички говоріння, аудіювання та читання. Виховувати культуру спілкування та повагу до співрозмовника.
Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:
1. Уважно ознайомтеся з теоретичним матеріалом про вживання модальних дієслів can, could, may, will, would для вираження прохань. Зверніть увагу на рівень ввічливості кожного з них.
2. Перегляньте презентацію, яка надає приклади реальних ситуацій із використанням відповідних граматичних конструкцій.
3. Виконайте завдання з практичної частини. Формулюйте власні прохання у різних комунікативних ситуаціях (у школі, вдома, на вулиці). Звертайтесь до словника (глосарію) за потреби.
4. Прослухайте діалоги з вправ аудіювання, звертаючи увагу на інтонацію та рівень ввічливості у проханні.
5. Виконайте тестові завдання для самоконтролю, щоб перевірити, наскільки добре ви засвоїли матеріал.
6. У разі виникнення запитань звертайтесь до вчителя або перегляньте ще раз презентацію та теоретичний матеріал
- Урок 3. SAVING OUR PLANET
Урок 3. SAVING OUR PLANET
Любий друже!
На цьому уроці ми поговоримо про те, як захищати нашу планету від забруднення та зберігати природу.
Ти познайомишся з новими словами й корисними виразами, які допоможуть розповідати англійською мовою про правила поводження з відходами, економію природних ресурсів, сортування сміття, повторне використання речей.🎧 Під час уроку ти послухаєш пісню Jack Johnson – "The 3 R’s (Reduce, Reuse, Recycle)". Ця пісня навчить тебе важливим екологічним правилам:
Reduce (Скорочуй сміття), Reuse (Використовуй повторно), Recycle (Переробляй).
Ми разом обговоримо зміст пісні й подумаємо, як ці правила допоможуть врятувати природу..
📗 У пригоді стане твій лексичний словник. 📚 Ти поповниш свій словниковий запас словами на екологічну тему.
🎯 Мета уроку:
- Ознайомитися з лексикою, пов’язаною з темою захисту навколишнього середовища.
- Формувати екологічну свідомість та відповідальну поведінку.
- Навчитися описувати прості дії, що допомагають зберегти планету.
- Розвивати навички читання, говоріння, письма та аудіювання.
- Розвивати soft skills: емпатію, турботу про природу, ініціативність.
📌 Алгоритм роботи з уроком «Saving Our Planet»
1️⃣ Ознайомся з темою уроку та ключовою лексикою.
2️⃣ Переглянь презентацію з візуальними прикладами.
3️⃣ Виконай вправи: лексичні та граматичні.
4️⃣ Прослухай пісню та виконай завдання до неї (fill-in-the-gaps).
5️⃣ Створи власну «Eco Pledge» – обіцянку для планети.
6️⃣ Пройди тест для самоперевірки та дай відповіді на запитання рефлексії.
- Урок 4. The Problem of Water Pollution
Урок 4. The Problem of Water Pollution
Любий друже!
На цьому уроці ти дізнаєшся про проблему забруднення води, її причини та наслідки для людей, тварин і природи.
Ми вивчимо нову лексику, корисні вирази, навчимося говорити, як запобігти забрудненню води та як ми особисто можемо допомогти.📘 Твій словник поповниться новими словами на екологічну тему.
Мета уроку:
- Ознайомити учнів з проблемою забруднення води, її причинами та наслідками.
- Сформувати базову лексику на тему water pollution та навчити її вживати в усному та писемному мовленні.
- Розвивати навички аудіювання, читання з розумінням та письма за допомогою інтерактивних завдань.
- Формувати екологічну свідомість та відповідальність за збереження водних ресурсів.
- Виховувати ціннісне ставлення до природи та бажання діяти на користь довкілля.
📌 Алгоритм роботи з матеріалом
1️⃣ Ознайомся з темою заняття.
2️⃣ Повтори вимову ключових лексичних одиниць.
3️⃣ Виконай практичні завдання до теми.
4️⃣ Переглянь відео та обговори побачене.
5️⃣ Пройди тестові завдання.
6️⃣ Візьми участь у рефлексії.
- Урок 5. Pollution of the Environment + First Conditional
Урок 5. Pollution of the Environment + First Conditional
Любий друже! 🌍
На цьому уроці ти дізнаєшся, чому так важливо берегти навколишнє середовище. Ми поговоримо про те, як забруднення шкодить природі, людям і тваринам.
Ти навчишся будувати речення у першому умовному способі (First Conditional) та розповідати, що станеться, якщо люди не будуть дбати про природу.🎯 Мета уроку
✅ Вивчити нову лексику за темою Pollution / Environment
✅ Навчитись будувати речення у First Conditional
✅ Обговорити, як ми можемо допомогти природі📌 Після уроку ти зможеш:
✅ називати причини та наслідки забруднення
✅ будувати речення за схемою If..., will...
✅ пояснити, як ти можеш допомогти довкіллю🧭 План дій на уроці
1️⃣ Ознайомся з теоретичним матеріалом (словник + граматика)
2️⃣ Переглянь презентацію
3️⃣ Виконай практичні завдання
4️⃣ Перевір правильність за ключами
5️⃣ Переглянь відео за темою
6️⃣ Виконай тестові завдання для самоперевірки
7️⃣ Дай відповідь на рефлексійне запитання✅ Good luck!
🌱 Let’s protect our planet together! - Урок 6. HELPING NATURE
Урок 6. HELPING NATURE
Юний друже!
Сьогодні на уроці ти дізнаєшся, як у майбутньому ми можемо допомагати природі та захищати довкілля. Ти навчишся розповідати, що ти будеш робити для збереження природи, використовуючи нові слова та граматичну конструкцію Future Simple (will / won’t). Ми разом розглянемо приклади, як берегти воду, економити електроенергію, сортувати сміття, допомагати тваринам. Ти зможеш написати та сказати речення про свої добрі вчинки:
I will plant trees. / I won’t throw litter. / I will protect animals.
Мета:
Навчитися вживати лексику та конструкції Future Simple для опису добрих справ на захист природи.
План роботи з уроком "Helping Nature" (Future Simple)
1. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом:
• Прочитайте граматичне правило Future Simple (will / won’t).
• Зверніть увагу на приклади речень із теми захисту природи.
2. Перегляньте навчальне відео:
• 📺 Learn Future Simple Tense – YouTube (@ShawEnglishOnline)
• Зверніть увагу на пояснення структури й приклади з відео.
3. Виконуйте завдання практичної частини:
• Спирайтесь на приклади з презентації та глосарій.
• Виконайте вправу «Speaking Practice» за ситуаціями.
4. За потреби звертайтесь до допоміжних матеріалів:
• Презентація, глосарій, схема граматики.
• https://quizlet.com/nl/1062224650/helping-nature-vocabulary-flash-cards/?i=6oeiud&x=1qqt5.Переглянь навчальне відео, для закріплення лексики уроку
6. Перевірте себе:
• Виправте помилки самостійно.
7. Виконайте контрольне / тестове завдання:
• Це допоможе перевірити, як ви засвоїли лексику та Future Simple.Good luck! 💪
- Урок 7. WEATHER FORECAST
Урок 7. WEATHER FORECAST
Любий друже! ☀️
На цьому уроці ми з тобою поринемо у світ погоди! 🌦️
Ти дізнаєшся нові англійські слова, пов’язані з погодою, навчишся розуміти прогноз погоди, описувати різні погодні явища та складати власні речення.
Ці знання допоможуть тобі краще орієнтуватися у щоденному житті — адже погода впливає на наш настрій, плани та одяг!📚 Мета:
• Ознайомитися з лексикою на тему “погода”;
• Навчитися описувати погоду в усній та письмовій формі;
• Розвивати навички слухання, читання, малювання та творчого письма;
• Тренувати граматичну структуру Future Simple (для прогнозів);
• Працювати самостійно та перевіряти свої знання.
✅ Алгоритм роботи з уроком:
• Переглянь відео про погоду.
• Виконай завдання з відео: знайди слова, запиши речення, зроби малюнок.
• Вивчи нові слова за допомогою глосарію.
• Пройди тест — перевір себе!
• Оціни свої знання за ключами з поясненням.
• За бажанням — створи власний прогноз або презентацію і поділись із класом! 🌈
🌟 Бажаю тобі приємної та цікавої подорожі у світ англійської мови!
- Урок 8. Тест за курсом