
Безродня Тетяна Іванівна (Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 110 Харківської міської ради Харківської області)
Вітаю Вас з початком навчання на дистанційному курсі.
Бажаю успіхів та задоволення !
Дистанційний курс " Робота і потужність електричного струму. Електричний струм в різних середовищах" призначений для учнів 8 класу. Зміст дистанційного курсу відповідає програмі, затвердженій Міністерством освіти і науки України: Фізика. 7-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки від 07.06.2017 р. № 804. Дистанційний курс "Робота та потужність електричного струму. Струм в різних середовищах" складається із дев'яти занять, по одній годині на кожне заняття. Незаперечною перевагою курсу є добре розроблений методичний апарат: зміст кожного заняття складається з окремих розділів, об'єднаних спільною тематикою; до кожного заняття подано методичні рекомендації із зазначенням, як опрацювати необхідний теоретичний матеріал, наведено зразки розв'язування задач, виділено підсумки вивчення теоретичного матеріалу, наведено контрольні запитання для самоперевірки, приділено увагу розвитку фізики й техніки в Україні. До занять додано глосарій, презентації, рисунки, схеми, моделі та відеоролики. Матеріал подано з урахуванням вікових особливостей учнів. Важливим компонентом курсу є наявність тестів, розроблених автором: заняття № 1 - 8 мають тестові завдання для самоконтролю, заняття № 9 контрольний тест для перевірки знань до всього курсу. Тести мають різний формат та рівень складності, що відповідає державним вимогам до диференційованого оцінювання рівня знань учнів.


Фізика. Березіна Ірина Володимирівна (ХГ №12). "Світлові явища"
Дистанційний курс для учнів 9 класу з фізики «Світлові явища» розроблений відповідно до чинної програми для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Актуальність теми даної теми визначається пошуком нових форм та методик навчання учнів фізиці. Впровадження дистанційного навчання у практику навчання школярів передбачає необхідність розробки методичного та інформаційного забезпечення кожного з дистанційних курсів, включених до навчального процесу. На опрацювання теми «Світлові явища» за програмою відводиться 18 годин. Дистанційний курс розрахований на 8 занять та контрольний тест.

Панченко Оксана Миколаївна (ХСШ №18)
Дистанційний курс " Електричні явища. Електричний струм" призначений для учнів 8 класу

Петрова Вєроніка Валеріївна (Харківська загальоосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Харківської міської ради Харківської області)
Дистанційний курс «Електричний струм» розроблено для учнів 8 класу відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Фізика 7—9 класи» Розділ 2 «Електричні явища. Електричний струм», щоб поглибити їх уявлення про електричний струм; познайомити учнів із такими фізичними величинами як сила струму, напруга та електричний опір; навчити складати схеми простих електричних кіл та розразовувати для них вищезазначені величини.
СТРУКТУРА КУРСУ. Курс розраховано на 10 занять. Заняття складається з п’яти частин: Ø теоретичний матеріал до заняття; Ø презентація до заняття; Ø практичне застосування (приклади з розв’язанням); Ø практичні завдання (самостійне розв’язання задач); Ø тест для самоконтролю. [До першого заняття додається коротка інструкція по роботі з матеріалами заняття, в якій наведена послідовність ознайомлення з елементами курсу].

Потоцька Галина Дмитрівна (ХГ № 34)
АНОТАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ
Курс «Вступ. Механіка. Кінематика» розраховано для учнів 10 класу й розроблено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 1021від 20.10.2010 р. зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016р. №826. Фізика 10-11 класи.
Як зміст курсу, так і очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів повністю відповідають зазначеній вище програмі.
Враховуючи те, що даний курс не прив’язаний до класно-урочної 45-хвилинної форми роботи, автор скоротила кількість годин з 11, зазначених у програмі, до 8. Адже кожне заняття складається з компонентів, які дозволять ефективно засвоїти теоретичний матеріал і застосовувати його на практиці. Учень сам обирає, скільки часу він витратить на засвоєння теоретичної частини і виконання практичних завдань. А різноманітні практичні завдання сприяють формуванню стійких умінь і навичок, що в традиційній класно-урочній формі відпрацьовуються на окремих уроках.
Дистанційний курс складається з 8 завдань та є логічно завершеним, тобто в повній мірі розкриває відповідну тему навчальної програми.

Хоріна Юлія Леонідівна (Харківська гімназія №65 Харківської міської ради Харківської області)
Дистанційний курс «Оптика» складається з восьми занять. В першу чергу дистанційний курс створений для учнів одиннадцятих класів загальноосвітніх навчальних закладів. Дистанційний курс також може бути використаний вчителями фізики під час викладання теми «Оптика», а також абітурієнтами при підготовці до ЗНО.
Тематика
дистанційного курсу повністю відповідає
діючій державній навчальній програмі з фізики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11
класи. Фізика. Київ, 2010) (академічний рівень)). За цією програмою
передбачається вивчення теми «Хвильова і квантова оптика» в обсязі 19 годин, вивчення цієї теми можна розділити на цастини, з
яких вісім годин може бути виділено саме для самостійного вивчення.
До даних занять дистанційного курсу пропонуються тести для самоконтролю та якісних завдань. Для визначення рівня навчальних досягнень учнів розроблена контрольна робота, яка містить п’ять тестових завдань різного формату. Тестові завдання № 1-3 – це завдання з вибором однієї правильної відповіді, № 4-5 – на встановлення відповідності та завдання № 6-7 – розгорнутого типу.
До семи занять, які пропонуються вашій увазі, розроблені навчальні презентації. Презентація навчального матеріалу дозволяє урізноманітнити способи подачі матеріалу, забезпечується «занурення» учня в уявний світ фізичних явищ, підходити до процесу навчання творчо.

«Закони механіки і безпека дорожнього руху»
Курс «Закони механіки і безпека дорожнього руху» відповідає як навчальній програмі з фізики, визначеній Міністерством освіти і науки України, для дев’ятого класу, так і для десятого класу рівню стандарт. Зміст курсу для учнів-дев’ятикласників містить 15% додаткового матеріалу, це сприяє отриманню більш якісних знань.
Курс передбачає опрацювання правил безпечної поведінки на дорозі, що відповідає концепції нової української школи – ці відомості мають на меті допомогти учням набути практичних навичок та життєвих компетентностей після опанування теорії. Це вкрай важливо для формування зацікавленого та вмотивованого учня, свідомого громадянина своєї країни та успішної людини. Опрацювання курсу «Закони механіки та безпека дорожнього руху» дозволить не відходячи від вивчення шкільної програми, розширювати методи та форми викладання, забезпечити інтерес до навчання та легкість сприйняття навчального матеріалу. Курс складається з двох послідовно викладених частин:
І. ЗАКОНИ КІНЕМАТИКИ ТА БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ.
ІІ. ЗАКОНИ ДИНАМІКИ ТА БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ.
Загалом курс містить теоретичну та практичну інформацію. Серед відомостей – цікаві пояснення; термінологічний словничок; завдання і запитання для контролю знань, підібрані у відповідності до програми та форми ЗНО з фізики; рубрики «Це цікаво!», відеофрагменти, та багато іншого змістовного матеріалу. Тести мають на меті визначення рівня знань та ступеню засвоювання матеріалів курсу. Шкала оцінювання визначається у відповідності до затверджених Міністерством освіти і науки України критеріїв оцінки навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Щегельська Наталія Сергіївна (ХСШ №181 «Дьонсурі»)
АНОТАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ
Дистанційний курс "ФІЗИКА 9 КЛАС" , а саме розділ фізики «Магнітне поле», розроблений на порталі технологій дистанційного навчання ХНЕУ імені С.Кузнеця. З огляду на необхідність якісної й оперативної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів дистанційно поданий курс є надзвичайно актуальним.
Людину пронизують міріади магнітних полів різного походження. Вона звикла до магнітних явищ і ставиться до них поблажливо, часом навіть не підозрюючи, скільки магнітів навколо і яку дію (добру або погану) вони здійснюють на живі організми. Досить сказати, що Земля – гігантський блакитний магніт, а Сонце – жовта плазмова куля – ще більш грандіозний магніт. Як майбутні програмісти, що працюють із комп’ютерною технікою школярі повинні знати про магнітне поле та не забувати про його шкідливий вплив на живі організми. Також дана тема важлива для розуміння багатьох природних явищ: магнітної бурі, полярного сяйва та ін.
За своїм змістовим наповненням подані в дистанційному курсі 15 занять повністю відповідають вимогам Державного стандарту освіти та чинної навчальної «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів для 7-9 класів з фізики», яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Матеріали, розміщені в курсі, які опрацьовуються учнем дистанційно, є достатніми для засвоєння та набуття відповідних компетентностей, передбачених для відповідної освітньої галузі Державним стандартом та програмою з фізики.