Структура за темами

  • Загальна інформація

    die schule die schulfächer die schulsachen

    Цикл занять з німецької мови, як другої іноземної мови з теми «Школа. Шкільні предмети. Шкільне приладдя.», розроблений для учнів 5 класу перший рік навчання згідно з модельною навчальною програмою «Друга іноземна мова. 5–9 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), зміст навчання другої іноземної мови у 5–9-х класах створено на засадах сучасних науковотеоретичних положень щодо організації процесу навчання іноземних мов учнів підліткового віку. Курс передбачає реалізацію завдань освіти, виховання і розвитку особистості школярів у процесі отримання базової освіти, спрямовується на формування в учнів ключових і міжкультурної іншомовної комунікативної як предметної компетентностей. Цикл занять входить до освітньої сфери спілкування. Мета курсу – дистанційне вивчення теми. Завданням циклу занять є ознайомлення учнів із лексичним діапазоном «шкільні предмети», «шкільне приладдя» , ознайомлення з граматичними темами «Артикль: означений, неозначений.», «Знахідний відмінок іменників» й вироблення відповідних навичок, які п’ятикласники зможуть застосувати в подальшому навчанні, спілкуванні та житті.

    Курс складається з 6 занять, що містять теоретичні відомості, завдання для перевірки набутих знань і вмінь у вигляді тестів для самоконтролю, 1 контрольного тесту, словника, додатків, що містять відповіді або зразки виконання лексико-граматичних вправ з теми; та наочності у вигляді комп’ютерних презентацій, які містять теоретичний матеріал, тестові завдання та пояснення до них. На кожен урок винесено декілька тренувальних вправ, аудіосупровід до лексичних одиниць та діалогів з теми; презентації до граматичного матеріалу; тестові завдання, які ведуть до контрольного тесту.  

    Цикл занять містить ґрунтовний теоретичний та практичний матеріал з теми. Розроблені завдання за вивченим матеріалом дають змогу з’ясувати проблемні питання, у ході розв’язання яких підвищується інтерес до вивчення німецької мови, творчо-пошукової діяльності, формуються нові знання, вміння, навички. Успішно опрацювавши дистанційний курс, п’ятикласники відповідно до вимог програми повинні:

    • здійснювати спілкування в межах сфери, теми і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою (Школа. Шкільне життя.);
    •  розуміти на слух зміст автентичних текстів;
    •  читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
    • здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
    • адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
    • критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
    • ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.

    Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх небайдужих до вивчення німецької мови.

  • 1. Meine Schultasche




    Дорогий друже!

    Сьогодні на уроці ми з тобою познайомимося з назвами  шкільних речей німецькою мовою, які ти щодня береш  з собою до школи та які допомагають здобувати тобі знання.

    Наприкінці уроку ти навчишся  вживати  лексичні одиниці до теми " Schulsachen"  у мовленні, використовувати також означений та неозначений артиклі у знахідному відмінку, а саме відповідати на запитання, що саме я потребую для навчання. Ти зможеш перерахувати шкільні речі у своєму портфелі, запитати, що мають твої однокласники на урок та розповісти,що із шкільних речей потребуєш в першу чергу. 


    У пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У ньому , друже, ти знайдеш  необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова. 

    Мета: Ознайомитися та опанувати нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Виховувати повагу до традицій країни, мову якої вивчаємо.

    Цей урок складається з таких частин: план уроку, презентація,  відеоматеріал, практичні завдання та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.    Ретельно ознайомся з новими словами у словничку, теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Переглянь презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуй завдання в практичній частині. Пам’ятай, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника.   Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у пригоді стануть презентації та теоретичний матеріал

    4.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    5.     Упоравшись із практичним завданням, виконай тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках. 




  • 2. Mein Klassenzimmer

    Mein Klassenzimmer

    Вітаю, друже! Ласкаво просимо до школи! Ласкаво просимо до твоєї класної кімнати!

    Яка ж вона, твоя класна кімната? Що в ній є? Якого воно кольору?

    На ці та багато інших запитань ти зможеш відповісти німецької, як долучишся до цього уроку.

    Пропоную поступово опрацювати теоретичний та практичний матеріал. Після вивчення цього уроки ви  зможете на письмі та на слух  відрізняти однину та множину іменників, відрізняти кольори. 

    Мета: Вивчити кольори. Навчити розповідати про меблі у класній кімнаті.  Ознайомити з формами однини та множини іменників. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. 

    Урок складається з  презентації нової лексики, теоретичного матеріалу, практичних завдань та тренувальних вправ.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1. На початку уроку подивіться відео. 

     Всі ці кольори можна вживати, описуючи меблі та речі у класній кімнаті.

    2. Прослухайте уважно запис

    та повторіть разом з нами назви меблів у класній кімнаті.

    3. Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію назв меблів та речей у класній кімнаті.

    4. Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    5. Час перейти до граматичного матеріалу

     Grammatik

    Множина іменників

           Habt ihr in unserem Klassenzimmer nur eine Tafel?

           Wie viele Tafeln habt ihr?

           Wie viele Wände habt ihr?

    слова

    слова

    учень-учні
    кімната-кімнати
    дівчина-дівчата
    хлопець-хлопці
    вчителька-вчительки
    книжкова шафа-книжкові шафи


    зошит-зошити
    стілець-стільці
    парта-парти
    книга-книги
    дитина-діти
    картина-картини


    Існує є декілька типів творення іменників:

    · за допомогою суфіксів -n, -en:         der Junge-die Jungen

    · суфікса -er (з умлаутом чи без нього):      das Buch-die Bücher

    · суфікса -e (з умлаутом чи без нього):       das Heft-die Hefte

    · без змін:               das Zimmer-die Zimmer

    6. Переходьте до виконання завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    7. Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоритичний матеріал.

    8. Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись ключами до уроку.

    9. Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.


  • 3. Aktivitäten in der Schule




    На цьому уроці ми продовжуємо розмову про школу, шкільні речі та заняття у школі. Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ти зможеш будувати речення з модальним дієсловом möchten , розповідати про те, для чого тобі ті чи інші шкільні речі і що власне ти залюбки робиш у школі. У пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У ньому ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова. 

    Мета: Ознайомитися та опанувати нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Виховувати повагу до традицій країни, мову якої вивчаємо.

    Цей урок складається з таких частин:  презентація, практичні завдання та тест для самоконтролю.


  • 4. Mein Lieblingsfach

  • 5. In der Pause


    Перерва — це час для відпочинку, час для відновлення сил для наступного уроку!!! Дуже важливо на перерві встигнути щось корисне перекусити, якщо ви раптом зголодніли!!!!

    На сьогоднішньому уроці,поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал, ви зможете називати звичайні страви, які можно придбати під час шкільної перерви, навчитеся правильно використовувати назви страв у реченні та зможете відрізняти їх на слух . 

    Окрім опанування нової лексики, також звертаємо увагу на вживання виразів “Darf ich....? Du darfst (nicht)”, а також на вживання іменників у знахідному відмінку “Akkusativ”. Особливу увагу приділяємо відмінюванні дієслова “dürfen”.

    Мета: Нагадати назви дій, які виконуються під час уроку. Ознайомити з новими словами та граматичними структурами. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. Виховувати навички етичної культури щодо вибору здорового харчування та ввічливого поводження під час перерви при спілкуванні з іншими товаришами чи дорослими людьми.

    Урок складається з таких частин: матеріал для повторення, презентація нової лексики, теоритичний матеріал, практичні завдання.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1. На початку уроку привітаємося з нашою школою. Для цього вам пропонується прослухати пісеньку про школу, при бажанні проспівати разом слова пісеньки. Королівство знань нашої школи таким чином вас всіх вітає!!!!

    2. Прослухайте уважно запис відео та повторіть разом з нами назви дій, які виконують діти у школі

    3. Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію назв різноманітних страв, які можно вживати під час перерви та повторюйте за диктором назви страви. Таким чином їх можно швидше запамʼятати.

    4. Проспівайте разом з нами коротеньку пісеньку за відео та побажайте своїм товаришам під час перерви «Смачного!!!».

    5. Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    6. Переходьте до виконання завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до глосарію.

    7. Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоритичний матеріал.

    8. Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись ключами до уроку.

    9. Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.


  • 6. Was machst du nach der Schule?

    Що ти робиш після школи?

    Привіт, друже!

    Навчання приносить більше користі, коли ти свій вільний час проводиш активно. А що ти робиш після школи?Сьогодні на уроці ми з тобою вивчемо слова та словосполучення, які допоможуть тобі розповісти про свій час після школи. Ти навчишся будувати та розрізняти речення з прямим порядком слів та зворотним.

    Наприкінці уроку ти навчишся  вживати  лексичні одиниці до теми " Nach der Schule"  у мовленні, використовувати також прийменник "am" з днями тижня, а саме відповідати на запитання, що ти робиш після школи "Was machst du nach der Schule?"

    Ти зможеш розповісти про свій вільний час після школи, про захоплення своїх друзів, зможеш запитати, що роблять твої однокласники після школи. 


    Тобі неодмінно знадобиться словник, в якому знайдеш нові лексичні одиниці. 

    Мета: Ознайомитися з новими словами,  опанувати нові граматичні структури. Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Виховувати повагу до традицій країни, мову якої вивчаємо.

    Цей урок складається з таких частин: план уроку, презентація, відеоматеріал, практичні завдання та тест для самоконтролю.

    Порядок робити на цьому уроці:

    1.    Подивись

    , можеш заспівати разом. Які види діяльності тобі знайомі? 

    2.   Запиши нові слова, переглянь

    , в якому ти почуєш правильну вимову нових лексичних одниць.

    3.   Переглянь презентацію, яка допоможе тобі  візуалізувати лексичний матеріал.

    4.  Прочитай теоретичний матеріал

    5.   Поступово виконуй завдання в практичній частині. Пам’ятай, що презентація та словничок тобі допоможуть.  

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконай тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.