Загальна інформація
Цикл занять з німецької мови, як другої іноземної мови з теми «Школа. Шкільні предмети. Шкільне приладдя.», розроблений для учнів 5 класу перший рік навчання згідно з модельною навчальною програмою «Друга іноземна мова. 5–9 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), зміст навчання другої іноземної мови у 5–9-х класах створено на засадах сучасних науковотеоретичних положень щодо організації процесу навчання іноземних мов учнів підліткового віку. Курс передбачає реалізацію завдань освіти, виховання і розвитку особистості школярів у процесі отримання базової освіти, спрямовується на формування в учнів ключових і міжкультурної іншомовної комунікативної як предметної компетентностей. Цикл занять входить до освітньої сфери спілкування. Мета курсу – дистанційне вивчення теми. Завданням циклу занять є ознайомлення учнів із лексичним діапазоном «шкільні предмети», «шкільне приладдя» , ознайомлення з граматичними темами «Артикль: означений, неозначений.», «Знахідний відмінок іменників» й вироблення відповідних навичок, які п’ятикласники зможуть застосувати в подальшому навчанні, спілкуванні та житті.
Курс складається з 6 занять, що містять теоретичні відомості, завдання для перевірки набутих знань і вмінь у вигляді тестів для самоконтролю, 1 контрольного тесту, словника, додатків, що містять відповіді або зразки виконання лексико-граматичних вправ з теми; та наочності у вигляді комп’ютерних презентацій, які містять теоретичний матеріал, тестові завдання та пояснення до них. На кожен урок винесено декілька тренувальних вправ, аудіосупровід до лексичних одиниць та діалогів з теми; презентації до граматичного матеріалу; тестові завдання, які ведуть до контрольного тесту.
Цикл занять містить ґрунтовний теоретичний та практичний матеріал з теми. Розроблені завдання за вивченим матеріалом дають змогу з’ясувати проблемні питання, у ході розв’язання яких підвищується інтерес до вивчення німецької мови, творчо-пошукової діяльності, формуються нові знання, вміння, навички. Успішно опрацювавши дистанційний курс, п’ятикласники відповідно до вимог програми повинні:
- здійснювати спілкування в межах сфери, теми і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою (Школа. Шкільне життя.);
- розуміти на слух зміст автентичних текстів;
- читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
- здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
- адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
- критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
- ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.
Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх небайдужих до вивчення німецької мови.