Структура за темами
- Загальна інформація про курс
Рада вітати вас на дистанційному курсі "ХАРКІВСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ - ДІТЯМ".
- Заняття 1. Чудермайстер – Майк Йогансен «Кіт Чудило».
Заняття 1. Чудермайстер – Майк Йогансен «Кіт Чудило».
Дорогі третьокласники!
Сьогодні на уроці ви опрацюєте теоретичний та практичний матеріал, ви дізнаєтеся про творчість Майка Йогансена, ознайомитися з оповіданням "Кіт Чудило та зможете закріпити набуті знання за допомогою інтерактивної вправи та тесту.Мета уроку: формувати уявлення про творчість Майка Йогансена, ознайомити з оповіданням "Кіт Чудило", формувати в учнів вміння вчитися, самостійно обмірковувати свої дії, ставти мету, планувати й організовувати її досягнення, самостійно оцінювати результати своєї робти, формувати навички свідомого, вдумливого читання, розвивати увагу до слова, уяву, фантазію, логічне мислення, формувати вміння відповідати на запитання до тексту, формувати інтерес до вичення історії Слобожанщини, відчуття любові й поваги до співвітчизників.
Рекомендації до заняття 1.
1. Ретельно ознайомтеся з презентацією про письменника та презентацією до уроку;
2. Перегляньте відео за посиланням про Майка Йогансена;
3. Прочитайте текст оповідання за посиланням або в презентації до уроку;
4. Прослухайте аудіокнигу з оповіданням "Кіт Чудило" за посиланням;
5. Інтерактивна вправа допоможе краще засвоїти прочитане оповідання.
6. Після виконання інтерактивної вправи, перевірте себе за допомогою тестового завдання, щоб переконатися в своїх уміннях та навичках.
Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХУ!
- Заняття 2. Дитяча муза - Наталя Забіла. Ознайомлення із життям і творчістю Н.Забіли. Віршована казка "Стояла собі хатка", оповідання зі збірки «Ясоччина книжка»
Заняття 2. Дитяча муза - Наталя Забіла. Ознайомлення із життям і творчістю Н.Забіли. Віршована казка "Стояла собі хатка", оповідання зі збірки «Ясоччина книжка»
Дорогі третьокласники!
Сьогодні на уроці ви опрацюєте теоретичний та практичний матеріал, ви дізнаєтеся про творчість Наталії, ознайомитися з віршованою казкою "Стояла собі хатка", із оповіданням зі збірки "Ясоччина книжка" та зможете закріпити набуті знання за допомогою інтерактивної вправи та тесту.
Мета уроку: формувати уявлення про творчість Наталії Забіли, ознайомити з віршованою казкою "Стояла собі хатка,"оповіданням зі збірки "Ясоччина книжка", формувати в учнів вміння вчитися, самостійно обмірковувати свої дії, ставти мету, планувати й організовувати її досягнення, самостійно оцінювати результати своєї робти, формувати навички свідомого, вдумливого читання, розвивати увагу до слова, уяву, фантазію, логічне мислення, формувати вміння відповідати на запитання до тексту, формувати інтерес до вичення історії Слобожанщини, відчуття любові й поваги до співвітчизників.
Рекомендації до заняття:
1. Ретельно ознайомтеся з презентацією про письменницю та презентацією до уроку;
2. Перегляньте відео за посиланням про Наталю Львівну Забілу;
3. Прочитайте текст оповідань за посиланням або в презентації уроку, скориставшись QR-кодом;
4. Прослухайте аудіокнигу за посиланням "Стояла собі хатка";
5. Прослухайте аудіокнигу за посиланням "Олівець-малювець";
6 . Інтерактивна вправа допоможе краще засвоїти прочитане оповідання;
7. Після виконання інтерактивної вправи, перевірте себе за допомогою тестування, щоб переконатися в своїх уміннях та навичках.
8. Оціни свою роботу.Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХУ!
- Заняття 3. «Король українського тиражу» - Остап Вишня «Перший диктант»
Заняття 3. «Король українського тиражу» - Остап Вишня «Перший диктант»
- Дорогі третьокласники!
Сьогодні на уроці ви опрацюєте теоретичний та практичний матеріал, ви дізнаєтеся про творчість Остапа Вишні, ознайомитися з оповіданням "Перший диктант" та зможете закріпити набуті знання за допомогою інтерактивної вправи та тесту.
Мета уроку: формувати уявлення про творчість Остапа Вишні, ознайомити з оповіданням "Перший диктант", формувати в учнів вміння вчитися, самостійно обмірковувати свої дії, ставти мету, планувати й організовувати її досягнення, самостійно оцінювати результати своєї робти, формувати навички свідомого, вдумливого читання, розвивати увагу до слова, уяву, фантазію, логічне мислення, формувати вміння відповідати на запитання до тексту, формувати інтерес до вичення історії Слобожанщини, відчуття любові й поваги до співвітчизників.
Рекомендації до заняття:
1. Ретельно ознайомтеся з презентацією про письменника та презентацією до уроку;
2. Перегляньте відео за посиланням про Остапа Вишню;
3. Прочитайте текст оповідання в презентації уроку та скориставшись QR-кодом, вміщеног в презентації;
4. Прослухайте аудіокнигу за посиланням "Перший диктант";
5. Інтерактивна вправа допоможе краще засвоїти прочитане оповідання;
6. Після виконання інтерактивної вправи, перевірте себе за допомогою тестування, щоб переконатися в своїх уміннях та навичках.
7. Оціни свою роботу.Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
- Заняття 4.«Найдемократичніша людина на Україні» - Олександр Копиленко. «Дивовижна дружба».
Заняття 4.«Найдемократичніша людина на Україні» - Олександр Копиленко. «Дивовижна дружба».
- Дорогі третьокласники!
Мета уроку: формувати уявлення про творчість Олександра Копиленка, ознайомити з оповіданням "Дивовижна дружба", формувати в учнів вміння вчитися, самостійно обмірковувати свої дії, ставти мету, планувати й організовувати її досягнення, самостійно оцінювати результати своєї робти, формувати навички свідомого, вдумливого читання, розвивати увагу до слова, уяву, фантазію, логічне мислення, формувати вміння відповідати на запитання до тексту, формувати інтерес до вичення історії Слобожанщини, відчуття любові й поваги до співвітчизників.Рекомендації до заняття:
1. Ретельно ознайомтеся з презентацією про письменника та презентацією до уроку;
2. Перегляньте відео про Олександра Копиленка;
3. Прочитайте текст оповідання в презентації уроку та скориставшись QR-кодом, вміщеног в презентації;
4. Прослухайте аудіокнигу "Дивовижна дружба";
5. Інтерактивна вправа допоможе краще засвоїти прочитане оповідання;
6. Після виконання інтерактивної вправи, перевірте себе за допомогою тестування, щоб переконатися в своїх уміннях та навичках.
7. Оціни свою роботу.Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХІВ! - Заняття 5. "Бард відродження України" - Олександр Олесь "Грицеві курчата""
Заняття 5. "Бард відродження України" - Олександр Олесь "Грицеві курчата""
Дорогі третьокласники!
Сьогодні на уроці ви опрацюєте теоретичний та практичний матеріал, ви дізнаєтеся про творчість Олександра Олеся, ознайомитися з казкою "Грицеві курчата" та зможете закріпити набуті знання за допомогою інтерактивної вправи та тесту.
Мета уроку: формувати уявлення про творчість Олександра Олеся, ознайомити з какою "Грицеві курчата", формувати в учнів вміння вчитися, самостійно обмірковувати свої дії, ставти мету, планувати й організовувати її досягнення, самостійно оцінювати результати своєї робти, формувати навички свідомого, вдумливого читання, розвивати увагу до слова, уяву, фантазію, логічне мислення, формувати вміння відповідати на запитання до тексту, формувати інтерес до вичення історії Слобожанщини, відчуття любові й поваги до співвітчизників.Рекомендації до заняття:
1. Ретельно ознайомтеся з презентацією про письменника та презентацією уроку;
2. Перегляньте відео про Олесандра Олеся;
3. Прочитайте текст оповідання в презентації уроку та скориставшись QR-кодом, вміщеного в презентації;
4. Прослухайте казку "Грицеві курчата" - частина 1 та частина 2;
5. Інтерактивна вправа допоможе краще засвоїти прочитане оповідання;
6. Після виконання інтерактивної вправи, перевірте себе за допомогою тестового завдання, щоб переконатися в своїх уміннях та навичках.
7. Оціни свою роботу.Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
- Заняття 6. Підсумкове заняття. Контрольний тест
Заняття 6. Підсумкове заняття. Контрольний тест
Дорогі третьокласники!
Сьогодні на уроці ти закріпиш набуті знання та навички з теми
"Харківські письменники - дітям" у вигляді тестових завдань.Мета уроку: повторити та закріпити набуті знання про харківських письменників, їх творчістю та найкращими творами; оцінити значення творчості письменників, формувати в учнів громадянську позицію.
Рекомендації щодо організації заняття:
1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням;
2. Розгадайте ребуси, а правильність перевірте за QR-кодом, який вміщено в завдання.
3. Зроби фізкультхвилинку та розпочинай роботу над підсумковим тестом;
4. Оціни свою роботу.Не забувайте робити фізкультхвилинки та руханки!
БАЖАЮ УСПІХІВ!