Тематический план
- Геометрія для учнів 8 класу
- Організаційна частина
Організаційна частина
«Не роби ніколи того, що не знаєш. Але вчись усьому, що потрібно знати, і тоді будеш вести спокійне життя» – Піфагор
- Заняття 1. Теорема Піфагора
Заняття 1. Теорема Піфагора
«У геометрії існує два скарби: теорема Піфагора і поділ відрізка в крайньому і середньому відношеннях. Перше можна порівняти із цінністю золота, друге можна назвати коштовним каменем» – Йоганн Кеплер (1571-1630), німецький філософ, математик, астроном
- Заняття 2. Перпендикуляр і похила, її властивості
Заняття 2. Перпендикуляр і похила, її властивості
«Не вважай себе великою людиною за величиною своєї тіні при заході сонця» – Піфагор
- Заняття 3. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
Заняття 3. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
«Не закривай очей, коли хочеш спати, не розібравши всіх своїх вчинків за минулий день» – Піфагор
- Заняття 4. Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30, 45, 60 градусів
Заняття 4. Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30, 45, 60 градусів
«Справжні знання полягають не в ознайомленні з фактами, що роблять людину лише педантом, а у використанні фактів, що робить її філософом» – Генрі Томас Букль, англійський історик і соціолог
- Заняття 5. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
Заняття 5. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
«Недостатньо знати, необхідно вміти застосовувати» – Анатоль Франс (1844-1924), французький письменник
- Заняття 6. Розв'язування прямокутних трикутників
Заняття 6. Розв'язування прямокутних трикутників
«Набув знань – застосуй до діла» – К.Д. Ушинський (1824-1870), освітній діяч, педагог
- Заняття 7. Розв’язування задач з розділу ''Розв’язування прямокутних трикутників''
Заняття 7. Розв’язування задач з розділу ''Розв’язування прямокутних трикутників''
«Для пізнання законів математики намагайся в першу чергу вивчити мову чисел» – Піфагор
- Заняття 8. Підсумковий урок