Kuznets Junior University
  • Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • Увійти
Перейти до головного вмісту

Алгебра

  1. На головну
  2. Курси
  3. Кращий дистанційний курс
  4. Кращий дистанційний курс - 2022
  5. Алгебра
  • 1 (поточний)
  • 2
  • » Далі
І місце Системи лінійних рівнянь з двома змінними, 7 клас (Шинкаренко Надія Євгенівна, ХЗОШ № 104)

І місце Системи лінійних рівнянь з двома змінними, 7 клас (Шинкаренко Надія Євгенівна, ХЗОШ № 104)

Доступ
ІІ місце «Система лінійних рівнянь з двома змінними» (Іванчихіна Олена Олександрівна	ХСШ № 62 )
Дерев

ІІ місце «Система лінійних рівнянь з двома змінними» (Іванчихіна Олена Олександрівна ХСШ № 62 )

Курс розрахований для здобувачів освіти, починаючи з 7-го класу. 
Даний курс складається з 6 уроків та підсумкового тесту.

Після проходження даного курсу Ви будете вміти: Знаходити розв’язки лінійних рівнянь та будувати їх графіки. Дізнаєтесь особливі випадки лінійних рівнянь з двома змінними. Опануєте способи розв’язування систем лінійних 4 рівнянь з двома змінними: графічний, підстановки та додавання. Навчитеся з’ясовувати кількість розв’язків системи, не розв’язуючи її. Відпрацюєте навички розв’язування лінійних рівнянь та систем лінійних рівнянь з двома змінними. Навчитеся застосовувати набуті знання при розв’язуванні практичних задач, адаптованих до життєвих ситуацій.

Доступ
ІІ місце Нерівності, 9 клас (Дзьобань Любов Анатоліївна,  Трут Олена Вікторівна, ХНВК №45 «АГ»)

ІІ місце Нерівності, 9 клас (Дзьобань Любов Анатоліївна, Трут Олена Вікторівна, ХНВК №45 «АГ»)

Доступ
ІІІ місце Функція (7 клас) (Братковська Світлана Миколаївна, ХЗОШ №118)

ІІІ місце Функція (7 клас) (Братковська Світлана Миколаївна, ХЗОШ №118)

Доступ
ІІІ місце Основи комбінаторики,теорії ймовірності та статистики (Рубльова Людмила Іванівна	ХЛ № 141)

ІІІ місце Основи комбінаторики,теорії ймовірності та статистики (Рубльова Людмила Іванівна ХЛ № 141)

Доступ
ІІІ місце Алгебра (Малюк Ірина Володимирівна, Харківська гімназія 46 імені М.В. Ломоносова)

ІІІ місце Алгебра (Малюк Ірина Володимирівна, Харківська гімназія 46 імені М.В. Ломоносова)

Дистанційний курс "Квадратні рівняння" 
призначений для учнів 8-х класів. 

В основу курсу покладено компетентнісний підхід до навчання, завдяки чому надається можливість учню оволодівати теоретичними знаннями, набувати уміння застосовувати їх в  навчальних та реальних життєвих ситуаціях. Використовуються відео фрагменти, презентації для формування позитивного ставлення до математики, як невід'ємної складової загальної культури особистості та необхідної умови задоволення особистих потреб у сучасному суспільстві. 

Завдання, які пропонуються, спрямовані на оволодіння функціональними поняттями та формування здатності логічно обгрунтовувати та доводити  математичні твердження.

Основними завданнями курсу є вдосконалення обчислювальних навичок школярів, формування формально-оперативних умінь (розв’язування рівнянь і нерівностей), достатніх для вільного їх використання у вивченні математики та суміжних предметів. У процесі вивчення курсу зосереджується увага на математичних твердженнях, індуктивних і дедуктивних міркуваннях, формуванні умінь складати  алгоритми.

Зміст математичних знань  курсу становлять квадратні рівняння, рівняння зі змінною в знаменнику та окремих видах рівнянь, що зводяться до квадратних.

Значне місце відводиться застосуванню рівнянь до розв’язування задач практичного характеру. Важливе значення надається усвідомленому формуванню умінь працювати за алгоритмом.

На виконання вимог програми курс розподілений на 8 занять.

Даний курс є цікавим не лише для учнів 8-х класів, а й для тих, хто готується до ЗНО з математики з  теми "Квадратні рівняння".

Доступ
ІІІ місце Лінійні рівняння та їх системи (Коваленко Людмила Олексіївна, ЗЗСО 44)

ІІІ місце Лінійні рівняння та їх системи (Коваленко Людмила Олексіївна, ЗЗСО 44)

       Курс створено для учнів сьомого класу відповідно до державної навчальної програми «Математика. Навчальна програма для учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

      Мета даного курсу полягає в тому, щоб забезпечити позитивну мотивацію, активізувати продуктивну самостійну діяльність учня щодо освоєння навчального матеріалу, опрацювання і виконання завдань курсу, формування навичок мислення високого рівня, аналізу, синтезу, узагальненню здобутих знань та для досягнення особистих (повсякденних, життєвих) цілей і потреб. Мета курсу враховує специфіку предмета, здатність предмета сприяти різнобічному навчальному, розвивальному і виховному впливу на учнів.

      Навчальний матеріал підібрано відповідно до вікового рівня учнів. Дидактичний матеріал відповідає принципу взаємозв’язку навчання, виховання і розвитку математичної компетентності.

     Дистанційний курс містить:

-         9 занять;

-         наявність теми, мети та завдань до заняття;

-         збалансований теоретичний та практичний матеріал (з розв’язками);

-         рекомендації щодо опрацювання теми заняття;

-          ілюстративний матеріал (рисунки, схеми, таблиці тощо);

-         6 презентацїй;

-         гіперпосилання на сайти youtube.com для перегляду навчальних відео;

-         завдання і питання для самостійного опрацювання;

-         6 тестів для здійснення самоконтролю за посиланнями на Googl Форму;

-         1 контрольний тест за посиланням на Googl Форму;

-         довідник термінів (глосарій).

     Це забезпечує формування вмінь, навичок та практичне засвоєння матеріалу.


Доступ
Многочлени, 7 клас (Іванов Роман Романович, Харківська гімназія № 152 )

Многочлени, 7 клас (Іванов Роман Романович, Харківська гімназія № 152 )

Доступ
«Числові послідовності, 9 клас» (Жила Ольга Анатоліївна, Рєзнікова Світлана Араратівна, ХЗОШ №28)

«Числові послідовності, 9 клас» (Жила Ольга Анатоліївна, Рєзнікова Світлана Араратівна, ХЗОШ №28)

Доступ
Функція y=√x, її властивості і графік» (Меліхов Євген Михайлович, ХЗОШ №115)

Функція y=√x, її властивості і графік» (Меліхов Євген Михайлович, ХЗОШ №115)

Доступ
Арифметична прогресія (Довжич Ірина Станіславівна, Цибульник Надія Вікторівна 	ХЗОШ №76)

Арифметична прогресія (Довжич Ірина Станіславівна, Цибульник Надія Вікторівна ХЗОШ №76)

Доступ
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та  статистики (Дорофєєва Вікторія Олегівна Левенко Ганна Сергіївна Полонська Ганна Юріївна, ХГ 144))

Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (Дорофєєва Вікторія Олегівна Левенко Ганна Сергіївна Полонська Ганна Юріївна, ХГ 144))

Доступ
«Квадратні рівняння» (Д’яченко Ірина Олександрівна	ХЗОШ № 139)

«Квадратні рівняння» (Д’яченко Ірина Олександрівна ХЗОШ № 139)

Доступ
Арифметична прогресія (Лозова Валентина Володимирівна	ХЗОШ № 122)

Арифметична прогресія (Лозова Валентина Володимирівна ХЗОШ № 122)

Доступ
«Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики»  (Васильєва Ірина Олександрівна	ХЗОШ № 97)

«Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики» (Васильєва Ірина Олександрівна ХЗОШ № 97)

Доступ
Числові послідовності (Данилець Ганна Анатоліївна	ХЗОШ № 84)

Числові послідовності (Данилець Ганна Анатоліївна ХЗОШ № 84)

Доступ
Квадратний тричлен. Рівняння, які зводяться до квадратних(Квітко Світлана Миколаївна	ХГ № 43)

Квадратний тричлен. Рівняння, які зводяться до квадратних(Квітко Світлана Миколаївна ХГ № 43)

Цикл занять з теми «Квадратний тричлен. Рівняння, що зводяться до квадратних.» розроблений для учнів 8 класу будь-якого рівня підготовки відповідно до нової програми з математики (Математика.5–9 класи. Оновлена програма укладена відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 804 від 07 червня 2017р. – на виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та з метою модернізації навчальних програм для 5–9 класів на основі компетентнісного підходу).

Мета курсу – дистанційне вивчення теми. Завданням циклу занять є ознайомлення учнів із поняттями «квадратний тричлен», «корені квадратного тричлена» й вироблення відповідних навичок, які восьмикласники зможуть застосувати в подальшому навчанні та житті.

Курс складається з 6 занять, що містять теоретичні відомості, завдання для перевірки набутих знань і вмінь у вигляді тестів для самоконтролю, 1контрольного тесту, додатків, що містять відповіді або  практичні завдання з теми; та наочності у вигляді комп’ютерних презентацій, які містять теоретичний матеріал, тестові завдання та пояснення до них. На кожен урок винесено декілька тренувальних вправ, учень може вибирати, яку кількість практичних завдань він буде виконувати; тестові завдання виконувати обов’язково, бо вони ведуть до контрольного тесту.

Цикл занять містить ґрунтовний теоретичний та практичний матеріал з теми. Розроблені завдання за вивченим матеріалом дають змогу з’ясувати проблемні питання, у ході розв’язання яких підвищується інтерес до вивчення алгебри, творчо-пошукової діяльності, формуються нові знання, вміння, навички.

Успішно опрацювавши дистанційний курс, восьмикласники відповідно до вимог програми повинні:

– знати: що називається квадратний тричлен; корені квадратного тричлена

– уміти: знаходити корені квадратного тричлена; розкладати квадратний тричлен на множники; скорочувати дроби, які містять квадратний тричлен; розв'язувати рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язувати задачі за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних.

Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх небайдужих до вивчення алгебри.

Програма курсу

 

Заняття 1. Квадратний тричлен, його корені. Теорема про розкладання квадратного тричлена на множники.

Заняття 2. Застосування розкладання квадратного тричлена на множники до скорочення дробів та виразів.

Заняття 3. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних.

Заняття 4. Розв'язування дробових раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних.

Заняття 5. Розв'язування прикладних задач за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних.

Заняття 6. Контрольний тест. 

Рекомендації щодо особливостей організації навчання учнів 

Щоб успішно засвоїти матеріал дистанційного курсу "Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних", учень повинен:

•      познайомитися із темою та метою заняття;

•      прочитати методичні рекомендації до заняття;

•      уважно опрацювати теоретичний матеріал, приділити увагу вивченню нових понять;

•      ознайомитися з презентаціями;

•      виконати тести та перевірити рівень засвоєння теми.

Курс містить 6 тестів для самоконтроля та 1 контрольний тест. 

Критерії оцінювання 

До занять 1-6 розроблені тести для самоконтроля, які підлягають оцінюванню. Кожний складається із  тестових завдань з вибором однієї правильної відповіді.

Максимальна кількість балів, які можна отримати за виконання тестів для самоконтроля до кожного заняття становить 12 балів.

Для визначення навчальних досягнень учнів розроблено підсумковий контрольний тест. Максимальний бал – 12.

 

 

 


Доступ
Числові послідовності (Сироватська  Анастасія Айдинівна	ХЗОШ № 31)

Числові послідовності (Сироватська Анастасія Айдинівна ХЗОШ № 31)

Цикл занять з теми «Числові послідовності» розроблений для учнів 9 класу будь-якого рівня підготовки відповідно до програми з математики (Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Оновлена програма укладена відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України No 804 від 07 червня 2017 р.).


Доступ
Одночлен. Многочлен.(Гогенко Олена Валеріївна	ХГ № 23)

Одночлен. Многочлен.(Гогенко Олена Валеріївна ХГ № 23)

Цикл занять з теми «Одночлен. Многочлен.» розроблений для учнів 7 класу будь-якого рівня підготовки відповідно до нової програми з алгебри (Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Математика», затвердженої МОН  (наказ від 07.06.2017 № 804) – на виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та з метою модернізації навчальних програм для 5–9 класів на основі компетентнісного підходу).

Доступ
Системи лінійних рівнянь. (Кривущенко Яна Олександрівна, ХЗОШ № 110)
Дерев

Системи лінійних рівнянь. (Кривущенко Яна Олександрівна, ХЗОШ № 110)

Доступ
  • 1 (поточний)
  • 2
  • » Далі

Залишайтесь на зв'язку

Kuznets Junior University
with support
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
© 2009-2024

  • https://online.hneu.edu.ua
  • kuznets.event@gmail.com