Тематический план
- Общее
- Загальна інформація
- 1. Кольоровий одяг
1. Кольоровий одяг
Кілька порад:
1. Не забувай почати урок зфонетичної хвилинки. А коли втомишся зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
- 2. Наші вподобання
2. Наші вподобання
Кілька порад:
1. Не забудь почати урок зфонетичної хвилинки. Як тільки почнеш втомлюватись зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Не забувай, що ти можеш скорстатися словничком до уроку.
5. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
6. Малкольм Форбс каже, що одна закінчена результативна задача коштує півсотні напівзакінчених задач.
Тому, працюючи зі скринькю незвичайних завдань, спочатку виконай обов’язкове завдання і одне із завдань
за вибором. Всі інші вправи виконуй за бажанням.
- 3. Різноманіття одягу
3. Різноманіття одягу
Кілька порад:
1. Почни урок зфонетичної хвилинки, а коли почнеш втомлюватись, зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Пам’ятай, що ти можеш скористатись глосарієм курсу, який зроблено у вигляді україно-англійського словника.
5. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
- 4. У що одягнені діти?
4. У що одягнені діти?
Кілька порад:
1. Почни урок зфонетичної хвилинки, а коли почнеш втомлюватись, зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3.Уважно читай всі інструкції та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Під час вивчення нових слів звертай увагу не лише на їх вимову, а й на написання.
5. Не забувай заглядати у розділ «Перевір себе».
6. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
- 5. Випадок в парку
5. Випадок в парку
Кілька порад
1. Почни урок зфонетичної хвилинки, а коли почнеш втомлюватись, зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Під час вивчення нових слів звертай увагу не лише на їх вимову, а й на написання.
5. Не забувай натискати на кнопку «Докладніше» під час опрацювання матеріалів інформаційної сторінки.
6. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
- 6. Дивна зовнішність
6. Дивна зовнішність
Кілька порад:
1. Не забувай почати урок зфонетичної хвилинки. А коли втомишся зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Не забувай користуватися словничком курса.
5. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
6. Під час виконання вправи 1 зі Скриньки незвичайних завдань пам’ятай, що зараз робити фото та відео зйомку в Україні
заборонено. Тому роби фотографії тільки якщо ти знаходишся за кордоном. Якщо ти в Україні, скористайся вже готовими
фото з інтернет ресурсів або старими фотографіями, що в тебе вже є. Ти також можеш зробити малюнок.
- 7. Відгадай хто це. Як виглядає Петрик
7. Відгадай хто це. Як виглядає Петрик
Кілька порад:
1. Почни урок зфонетичної хвилинки, а коли почнеш втомлюватись, зроби
динамічну паузу.
2. Потім звернись до презентації та виконай завдання.
3. Уважно читай всі інструкції до завдань та дотримуйся алгоритму роботи на уроці.
4. Під час вивчення нових слів звертай увагу не лише на їх вимову, а й на написання.
5. Обов'язково роби велику перерву між опрацюванням уроку і матеріалів Скриньки незвичайних завдань.
- Підсумковий тест та підведення підсумків
Підсумковий тест та підведення підсумків
Кілька порад
1. Скористайся словничками до уроків та інформаційними сторінками, щоб повторити вивчений матеріал.
2. На проходження тесту у тебе є 1 година. Тож, виконуй завдання у спокійному темпі.
3. Обов'язково перевір свої відповіді. Переконайся, що ти виконав всі завдання.
4. Після проходження фінального тесту порахуй кількість правильних відповідей. Скористайся таблицею і з'ясуй яке звання ти отримав.
Якщо результат тебе не влаштовує, повтори матеріал і пройди тест ще раз. Пам'ятай, що на проходження тесту у тебе є 3 спроби.