Topic outline
- General
- Повторення
Повторення
Перед початком роботи над цим курсом пройдіть вступне тестування, щоб перевірити, чи достатньо ваших поточних знань. Переходьте до розділів курсу, якщо ви набрали у тесті 10 і більше балів. Якщо ваш результат менший – перегляньте теоретичний матеріал для повторення, розміщений нижче, та спробуйте ще раз. (У вступному тесті необмежена кількість спроб для проходження)
- Заняття 1. Лінійні алгоритми.
Заняття 1. Лінійні алгоритми.
На цьому занятті ви навчитеся складати алгоритм руху для спрайту, складати діалог між двома спрайтами та змінювати фон сцени. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання.
- Заняття 2. Лінійні алгоритми.
Заняття 2. Лінійні алгоритми.
На цьому занятті ви познайомитеся із координатною площиною у середовищі Scratch, навчитеся прораховувати координати точок та малювати на екрані за певними координатами. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання, а також тесту за темою "Лінійні алгоритми".
- Заняття 3. Умовні алгоритми.
Заняття 3. Умовні алгоритми.
На цьому занятті ви згадаєте, що таке умовний алгоритм та які команди допомагають його реалізувати, навчитеся складати діалог зі спрайтом так, щоб він запам’ятовував ваші відповіді. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання.
- Заняття 4. Умовні алгоритми.
Заняття 4. Умовні алгоритми.
На цьому занятті ви дізнаєтеся, що таке змінні, як їх створювати, та навчитеся працювати з ними. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання, а також тесту за темою "Умовні алгоритми".
- Заняття 5. Циклічні алгоритми.
Заняття 5. Циклічні алгоритми.
На цьому занятті ви згадаєте, що таке циклічний алгоритм, дізнаєтеся, як малювати геометричні фігури, а також навчитеся малювати квіти з геометричних фігур. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання.
- Заняття 6. Циклічні алгоритми.
Заняття 6. Циклічні алгоритми.
На цьому занятті ви познайомитеся з командою, яка дозволяє виконувати певні дії при натисканні на якусь клавішу на клавіатурі, згадаєте, як малювати правильні багатокутники, та навчитеся малювати їх з використанням змінної. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання, а також тесту за темою "Циклічні алгоритми".
- Заняття 7. Підсумкове.
Заняття 7. Підсумкове.
На цьому занятті ви дізнаєтеся про етапи створення гри в середовищі Scratch. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом і лише потім приступайте до виконання практичного завдання, а також підсумкового тесту.