Topic outline

  • Юні друзі!

    Вітаємо вас на дистанційному курсі "Food. Be healthy"


     Дистанційний курс присвячений вивченню теми "Їжа. Будь здоровий". Пройшовши навчання ви навчитеся вживати

    • тематичну лексику,
    • злічувальні та незлічувальні іменники,
    • ступені порівняння прикметників,
    • відвідаєте та дізнаєтеся про незвичайні ресторани світу,
    •  потренуєтеся замовляти їжу в ресторані,
    • навчитеся складати та описувати рецепти,
    • дізнаєтеся про традиції харчування  деяких країн,
    • навчитеся готувати з всесвітньовідомим шеф-кухарем Jamie Oliver.


    Ми бажаємо вам успіху та наснаги в навчанні на нашому курсі. Якщо у вас виникають пітання, або вам необхідна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас за допомогою чату "Питання-відповідь".

    Вперед до нових знань!

    смайл


  • Урок 1 .Delicious.

    Юний друже!

    овочіСьогодні на уроці,поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал,  ти зможеш розповісти про різні види їжі, улюблену їжу, відрізняти злічувальні та незлічувальні іменники . Під час вивчення уроку у пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У словнику ти знайдеш необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    Окрім опанування нової лексики, також звертаємо увагу на вживання конструкції some / any/ a an

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. Заохочувати до вивчення культури та традицій країни, мову якої ви

    Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал, практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника    (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !

  • Урок 2. Healty eating

    Юний друже!

    овочіСьогодні на уроці ти розглянеш звички в харчуванні деяких дітей та матимеш змогу поміркувати про своє харчування. Також ми повторимо вживання конструкції have got“.

    Мета: Ознайомитися та опанувати нову лексику та повторити граматичні структури. Розповідати про свої звички харчування.  Розвивати мислення та розуміти прочитане. Шанобливо ставитися до культури й традицій країни, мову якої вивчаєте.   

    Урок складається з таких частин: план уроку, презентація, практичні завдання та тесту для самоконтролю

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у пригоді стануть презентації та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !


  • Урок 3. Food. How many/ How much

    Юний друже!

    овочі

    На цьому уроці ми продовжуємо розмову про їжу. П оступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ти зможеш будувати речення зі структурою much\many\ a lot , розповідати про ланчбокс, значно поповниш свій словниковий запас.У пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У ньому ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова. 

    Мета: Ознайомитися та опанувати нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Виховувати повагу до традицій країни, мову якої вивчаємо.

    Цей урок складається з таких частин: план уроку, презентація, практичні завдання та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника.   Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у пригоді стануть презентації та теоретичний матеріал. 

    4.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    5.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках. 

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !

  • Урок 4. Unusual restaurants

    Юний друже!

    овочі

    Сьогодні на уроці ти познайомишся з культурою харчування деяких країн, також дізнаєшся про незвичайні відомі ресторани світу, які насправді існують.

    Мета: Розповісти та дізнатися про національні страви та традиції харчування деяких країн. Розвиватися всебічно.   Розвивати мислення та розуміти прочитане. Шанобливо ставитися до культури й традицій країни, мову якої вивчаєте. Спонукати до вивчення не лише іноземної мови але й вивчення традицій та культури. 

    Урок складається з таких частин: план уроку, практичні завдання, аудіо до уроку та тесту для самоконтролю.

    Рекомендації до уроку

    Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ви будете мати уяву про відомі ресторани світу та національні страви деяких країн. У пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У ньому ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    Даний урок складається з двох частин: читання та розуміння прочитаного, та аудіювання. Перший етап цього уроку – робота з текстом та завданнями для перевірки розуміння змісту тексту. На це спрямовані вправи 1, 2 та 3.

     У вправах 4 та 5 ви познайомитесь з національними стравами декількох країн. Щоб краще зрозуміти розповідь, варто послухати аудіо запис декілька разів.

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !


  • Урок 5. At the restaurant.

    Юний друже! 

    смайлСьогодні на уроці ти дізнаєшся як замовляти їжу у ресторані. Вивчивши активну лексику уроку, ти легко зможеш замовити їжу у кафе чи ресторані, описати місце де ти зараз знаходишся.

    Мета уроку: відпрацювати активну лексику уроку та діалогічні навички учнів. Навчити їх описувати місцевість.

    Рекомендації до уроку:

    Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ви зможете замовляти їжу у ресторані та описати те місце, де ви знаходитеся. У пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У ньому ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    Даний урок складається з двох частин: читання та розуміння прочитаного, та аудіювання, вживання прикметників в англійській мові.

    Перший етап цього уроку – робота з діалогом та завданнями для перевірки розуміння змісту діалога. На це спрямовані вправи 1, 2 та 3 до діалогу.

    Другий етап. Прикметники:

     У вправах 1, 2, 3 та 4 ви навчитеся правильно складати речення- опис та відпрацюєте активну лексику урока.

    Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись ключами до уроку.

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !


  • Урок 6. COMPARATIVES

    Юний друже!

    овочіНа цьому уроці ми продовжуємо вивчати прикметники, а саме вищу ступінь порівняння прикметників. Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ти зможеш утворювати вищу ступінь прикметників, порівнювати предмети, значно покращивши свої комунікативні навички.

    Метадати учням відомості про ступені порівняння прикметників  та їх творення ; формувати вміння їх розпізнавати , утворювати; навчити правильно й доречно вживати їх у мовленні; розвивати увагу , культуру усного й писемного мовлення.

    Завдання уроку: відпрацювати правило утворення та вживання порівняльної ступені прикметників.

    Рекомендації до уроку:

    Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ви будете вміти утворювати вищу ступінь прикметників та вживати її у реченні. У пригоді стане презентація та теоретична частина уроку. У них ви знайдете необхідні пояснення вищої ступені порівніння прикметників  та приклади її вживання .

    Даний урок складається з таких частин: презентація, теоретична частина, практична частина, тест для самоконтролю.

    Перший етап цього уроку – презентація Comparatives. 

    Другий - теоретична частина, в якій ви знайдете правило утворення вищої ступені порівняння прикметників.

    Третій етап спрямований на відпрацювання нової граматичної конструкції.

    Закріпити набуті знання та навички ви зможете виконавши тестове завдання. І зичайно,  перевірити виконані завдання вам допоможуть ключі до уроку та тесту.

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !


  • Урок 7. Let's cook. My favourite recipe.

    Юний друже! 

    овочіНа цьому уроці ми поговоримо про здорове харчування та улюблену їжу. Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ти зможеш писати свої особисті рецепти та описувати улюблені страви, значно покращеш  свої комунікативні та письмові навички.

    Мета: Ознайомитися та опанувати нову лексику, познайомити з технологією приготування деяких блюд, практикувати вживання слів зв'язок у письмовому та усному мовленні. Розвивати логічність мовлення, навички письма та креативне мислення. Виховувати прагнення до здорового харчування.

    Урок складається з таких частин: візуальний словничок, презентація, практичні завдання та завдань для самоперевірки.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з поясненнями та наведеними прикладами.

    2.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    3.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у пригоді стануть план уроку та рекомендації до нього.

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте  завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

    На цьому уроці ми поговоримо про здорове харчування та улюблену їжу. Поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріали, наприкінці уроку ти зможеш писати свої особисті рецепти та описувати улюблені страви, значно покращивши свої комунікативні та письмові навички.

    Цей урок складається з таких частин: презентація,  словничок, практичні завдання.

    Хочу звернути вашу увагу на слова зв'язки, які ми використовуємо коли описуємо порядок дій в приготуванні їжі.


    Ці слова вживаються на початку речення, виділяються комою і вказують на послідовність дій.


    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !


  • Урок 8. Jamie Oliver presents

    Юний друже!

    овочіСьогоднішній урок - це відео урок направлений на закріплення теми "Food. Be healthy". У уроці подано автевтичне відео відповідно рівню володіння мови та завдання до нього.

    Метою нашого відео-уроку є повторення та закріплення лексики в контексті, сприйняття на слух та розуміння почутого та побаченого. Ознайомлення з харчуванням та спосбом приготування британської страви.

    Джеймі Олівер - це відоми британський шеф-кухар - реформатор, який не лише вміє смачно готувати, але й змінив систему харчування багатьох шкіл у Великобританії та навчає  всіх, хто хоче навчитися готувати та працювати в ресторані!

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !

  • Module test

    овочі

    Рекомендації щодо виконання тесту

    Протягом 8 уроків ви вивчали тему "Food. Be healthy". Сподіваємося вам сподобалося та ви засвоїли лексику та граматичні структури. Тепер саме час перевірити себе виконавши Course Test - тест до всього курсу.
    Не кваптесь, перегляньте ще раз все що необхідно та переходьте до виконання тесту.
    Тест складається з 3 частин: граматика, лексика та ситуативне вживання мови.
    Кожне завдання має свої бали та загалом можна отримати 60 балів, що відповідає 12 балам шкільної системи, тобто одна вірна відповідь дорівнює 0,2 бала.

    Тест подано у двох варіантах та різної складності (Варіант 1 - середнього рівня, Варіант 2 - високого рівня).  Обираючи варіант тесту, зважте наскільки впевнено та грунтовно ви засвоїли тему.  Якщо у вас виникають запитання стосовно структури тесту, чекаємо на запитання в чаті "Питання-відповіді"!

    Пам'ятай про фізкультхвилинку!

    G o o d   l u c k !