Юний друже!
Сьогодні на уроці,поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал, ти зможеш розповісти про різні види їжі, улюблену їжу, відрізняти
злічувальні та незлічувальні іменники . Під час вивчення уроку у пригоді стане
словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У словнику ти знайдеш необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.
Окрім опанування нової лексики, також звертаємо увагу на вживання
конструкції some /
any/
a an
Мета: Опановувати та
вживати нову лексику та граматичні
структури. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного
мовлення. Заохочувати до вивчення культури та традицій країни, мову якої
ви
Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал,
практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.
Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного
алгоритму:
1.
Ретельно
ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.
2.
Перегляньте
презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного
матеріалу.
3.
Поступово
виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою
лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).
4.
Якщо
під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть
презентація та теоретичний матеріал.
5.
Свої
відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись ключами до уроку.
6.
Упоравшись
із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих
уміннях та навичках.
G
o
o
d
l
u
c
k
!