Enrolment options

Daily activities, 3 клас (Моісеєва Я.В., ХЛ № 4)

Daily activities, 3 клас (Моісеєва Я.В., ХЛ № 4)

Анотація до дистанційного курсу.

Дистанційний курс "My Daily activities" розраховано на учнів 3 класу і розроблено  відповідно  до чинної  програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, під керівництвом Шияна Р. Б. 3- 4 клас. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Мета курсу: 1. Освітня: поглибити знання учнів і поповнити їхній словниковий запас із теми «Daily Activities». Поглибити знання учнів щодо утворення та вживання простого теперішнього часу Present Simple. Навчитися розповідати про свою щоденну рутину. 2. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати, аналізувати, співставляти, узагальнювати та робити відповідні логічні висновки; розвивати самостійність, вміння перемагати труднощі в навчанні. 3. Виховна: сприяти ознайомленню з особливостями дозвілля дітей та підлітків в англомовних країнах та Україні; виховувати працелюбність, уважність, зібраність, спостережливість.

Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий запас з теми ситуативного спілкування; утворювати стверджувальні речення у Present Simple; розповідати про свою щоденну рутину, та щоденні справи друзів, використовувати лексичні одиниці,  вирази та прислівники частотності у спілкуванні; говорити котра година.

Запропонований дистанційний курс "Daily Activiries" складається з 6 занять:

1.              Мої щоденні справи. Активна лексика до теми

2.              Простий теперішній час. Стверджувальні речення.

3.              Мій день ( робота зі змістом пісні). Введення теми «Прислівники частотності»

4.              Як часто ти це робиш. Правило вживання прислівників частотності.

5.              Час та мій день. ( Котра година)

6.              У нас у всіх різий час ( Часові пояси)

Кожне заняття розраховано на одну академічну годину й містить:

- рекомендації щодо опрацювання заняття;

- тему та мету заняття;

теоретичний матеріал;

- практичні завдання для опрацювання теоретичного матеріалу;

- графічні матеріали;

- комп’ютерні презентації;

- тести для самоконтролю ( уроки 2 та 5)

Курс завершується резюме – самооцінюванням.

Робота з курсом розрахована на 3 тижні, рекомендуємо опрацьовувати 2 уроки на тиждень по 45 хвилин. Протягом цього часу ви опановуєте теоретичний матеріал, виконуєте практичні завдання, а також маєте можливість перевірити здобуті знання. На роботу з контрольними тестами передбачена одна година.

Матеріали курсу відповідають віковим особливостям третьокласників. Зміст навчальних матеріалів, розроблених відповідно до концепції Нової української школи (НУШ), враховує пізнавальні потреби, інтереси та психофізіологічні особливості учнів 3-го класу. Матеріали спрямовані на розвиток ключових компетентностей, критичного мислення та творчих здібностей. Відеоматеріали та тестові завдання вдало доповнюють навчальні матеріали.

          Основним завданням вчителя, який підтримуватиме учня під час опанування курсу, є уточнення теоретичної інформації у разі виникнення питань. Організація роботи передбачає поступове викладання матеріалу, оскільки кожен урок є доповненням попереднього. До кожного уроку подано рекомендації щодо застосування теоретичного та практичного матеріалу.   Варто нагадувати учню про необхідність ознайомлення з цими положеннями для чіткої організації та розуміння структури курсу. Також, учні які самостійно опановують матеріал, можуть звернутися за допомогою у чаті «Питання-відповідь».

Ретельно ознайомившись із рекомендаціями до кожного заняття, ви    швидко й невимушено опануєте теоретичний матеріал, виконаєте практичні завдання, а також тестові завдання для самоконтролю. У пригоді стане глосарій (словник термінів) та презентації. Теоретичний матеріал викладено рідною мовою, приклади наведені рідною та англійскою мовами. Завдання в практичній частині подані двома мовами.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


Guests cannot access this course. Please log in.