Enrolment options

Daily activities, 3 клас (Моісеєва Я.В., ХЛ № 4)
Анотація до дистанційного курсу.
Дистанційний курс "My Daily activities" розраховано на учнів 3 класу і розроблено відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, під керівництвом Шияна Р. Б. 3- 4 клас. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Мета курсу: 1. Освітня: поглибити знання учнів і поповнити їхній словниковий запас із теми «Daily Activities». Поглибити знання учнів щодо утворення та вживання простого теперішнього часу Present Simple. Навчитися розповідати про свою щоденну рутину. 2. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати, аналізувати, співставляти, узагальнювати та робити відповідні логічні висновки; розвивати самостійність, вміння перемагати труднощі в навчанні. 3. Виховна: сприяти ознайомленню з особливостями дозвілля дітей та підлітків в англомовних країнах та Україні; виховувати працелюбність, уважність, зібраність, спостережливість.
Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий запас з теми ситуативного спілкування; утворювати стверджувальні речення у Present Simple; розповідати про свою щоденну рутину, та щоденні справи друзів, використовувати лексичні одиниці, вирази та прислівники частотності у спілкуванні; говорити котра година.
Запропонований дистанційний курс "Daily Activiries" складається з 6 занять:
1. Мої щоденні справи. Активна лексика до теми
2. Простий теперішній час. Стверджувальні речення.
3. Мій день ( робота зі змістом пісні). Введення теми «Прислівники частотності»
4. Як часто ти це робиш. Правило вживання прислівників частотності.
5. Час та мій день. ( Котра година)
6. У нас у всіх різий час ( Часові пояси)
Кожне заняття розраховано на одну академічну годину й містить:
- рекомендації щодо опрацювання заняття;
- тему та мету заняття;
- практичні завдання для опрацювання теоретичного матеріалу;
- графічні матеріали;
- комп’ютерні презентації;
- тести для самоконтролю ( уроки 2 та 5)
Курс завершується резюме – самооцінюванням.
Робота з курсом розрахована на 3 тижні, рекомендуємо опрацьовувати 2 уроки на тиждень по 45 хвилин. Протягом цього часу ви опановуєте теоретичний матеріал, виконуєте практичні завдання, а також маєте можливість перевірити здобуті знання. На роботу з контрольними тестами передбачена одна година.
Матеріали курсу відповідають віковим особливостям третьокласників. Зміст навчальних матеріалів, розроблених відповідно до концепції Нової української школи (НУШ), враховує пізнавальні потреби, інтереси та психофізіологічні особливості учнів 3-го класу. Матеріали спрямовані на розвиток ключових компетентностей, критичного мислення та творчих здібностей. Відеоматеріали та тестові завдання вдало доповнюють навчальні матеріали.
Основним завданням вчителя, який підтримуватиме учня під час опанування курсу, є уточнення теоретичної інформації у разі виникнення питань. Організація роботи передбачає поступове викладання матеріалу, оскільки кожен урок є доповненням попереднього. До кожного уроку подано рекомендації щодо застосування теоретичного та практичного матеріалу. Варто нагадувати учню про необхідність ознайомлення з цими положеннями для чіткої організації та розуміння структури курсу. Також, учні які самостійно опановують матеріал, можуть звернутися за допомогою у чаті «Питання-відповідь».
Ретельно ознайомившись із рекомендаціями до кожного заняття, ви швидко й невимушено опануєте теоретичний матеріал, виконаєте практичні завдання, а також тестові завдання для самоконтролю. У пригоді стане глосарій (словник термінів) та презентації. Теоретичний матеріал викладено рідною мовою, приклади наведені рідною та англійскою мовами. Завдання в практичній частині подані двома мовами.