
Daily activities, 3 клас (Моісеєва Я.В., ХЛ № 4)
Анотація до дистанційного курсу.
Дистанційний курс "My Daily activities" розраховано на учнів 3 класу і розроблено відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, під керівництвом Шияна Р. Б. 3- 4 клас. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Мета курсу: 1. Освітня: поглибити знання учнів і поповнити їхній словниковий запас із теми «Daily Activities». Поглибити знання учнів щодо утворення та вживання простого теперішнього часу Present Simple. Навчитися розповідати про свою щоденну рутину. 2. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати, аналізувати, співставляти, узагальнювати та робити відповідні логічні висновки; розвивати самостійність, вміння перемагати труднощі в навчанні. 3. Виховна: сприяти ознайомленню з особливостями дозвілля дітей та підлітків в англомовних країнах та Україні; виховувати працелюбність, уважність, зібраність, спостережливість.
Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий запас з теми ситуативного спілкування; утворювати стверджувальні речення у Present Simple; розповідати про свою щоденну рутину, та щоденні справи друзів, використовувати лексичні одиниці, вирази та прислівники частотності у спілкуванні; говорити котра година.
Запропонований дистанційний курс "Daily Activiries" складається з 6 занять:
1. Мої щоденні справи. Активна лексика до теми
2. Простий теперішній час. Стверджувальні речення.
3. Мій день ( робота зі змістом пісні). Введення теми «Прислівники частотності»
4. Як часто ти це робиш. Правило вживання прислівників частотності.
5. Час та мій день. ( Котра година)
6. У нас у всіх різий час ( Часові пояси)
Кожне заняття розраховано на одну академічну годину й містить:
- рекомендації щодо опрацювання заняття;
- тему та мету заняття;
- практичні завдання для опрацювання теоретичного матеріалу;
- графічні матеріали;
- комп’ютерні презентації;
- тести для самоконтролю ( уроки 2 та 5)
Курс завершується резюме – самооцінюванням.
Робота з курсом розрахована на 3 тижні, рекомендуємо опрацьовувати 2 уроки на тиждень по 45 хвилин. Протягом цього часу ви опановуєте теоретичний матеріал, виконуєте практичні завдання, а також маєте можливість перевірити здобуті знання. На роботу з контрольними тестами передбачена одна година.
Матеріали курсу відповідають віковим особливостям третьокласників. Зміст навчальних матеріалів, розроблених відповідно до концепції Нової української школи (НУШ), враховує пізнавальні потреби, інтереси та психофізіологічні особливості учнів 3-го класу. Матеріали спрямовані на розвиток ключових компетентностей, критичного мислення та творчих здібностей. Відеоматеріали та тестові завдання вдало доповнюють навчальні матеріали.
Основним завданням вчителя, який підтримуватиме учня під час опанування курсу, є уточнення теоретичної інформації у разі виникнення питань. Організація роботи передбачає поступове викладання матеріалу, оскільки кожен урок є доповненням попереднього. До кожного уроку подано рекомендації щодо застосування теоретичного та практичного матеріалу. Варто нагадувати учню про необхідність ознайомлення з цими положеннями для чіткої організації та розуміння структури курсу. Також, учні які самостійно опановують матеріал, можуть звернутися за допомогою у чаті «Питання-відповідь».
Ретельно ознайомившись із рекомендаціями до кожного заняття, ви швидко й невимушено опануєте теоретичний матеріал, виконаєте практичні завдання, а також тестові завдання для самоконтролю. У пригоді стане глосарій (словник термінів) та презентації. Теоретичний матеріал викладено рідною мовою, приклади наведені рідною та англійскою мовами. Завдання в практичній частині подані двома мовами.

In fashion , 8 клас (Свіргун І.І., ХЛ № 4)
Дистанційний курс "In Fashion" розраховано на учнів 8 класу і розроблено відповідно до чинної модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В. ), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Мета курсу: 1. Освітня: поглибити знання учнів і поповнити їхній словниковий запас із теми «Мода, одяг». Поглибити знання учнів щодо вживання прикметників, ступенів порівняння прикметників, дієслів в часовій формі Past Simple. Навчитися описувати одяг, порівнювати образи. 2. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати, аналізувати, співставляти, узагальнювати та робити відповідні логічні висновки; розвивати самостійність, вміння перемагати труднощі в навчанні. 3. Виховна: сприяти ознайомленню з особливостями та тенденціями в моді та традиціях в одязі в порівнянні з Україною; виховувати працелюбність, уважність, зібраність, спостережливість.
Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий запас з теми ситуативного спілкування; утворювати розповідні, заперечні речення в простій минулій часовій формі, утворювати та вживати ступені порівняння прикметників в реченні; розповідати про свій одяг, вподобання в моді, описувати одяг інших людей.
Даний дистанційний курс містить розробки уроків із рекомендаціями щодо опрацювання теоретичного та практичного матеріалу; також додаються схеми, таблиці, презентації, тести для самоконтролю та контрольні тести. Кожна підтема є доповненням попередньої теми і ґрунтується на знаннях, здобутих раніше. Дидактичний матеріал до уроків цікавий та корисний.
The Internet and Social Media (Варлаченко М.А., ХЛ № 16)
Назва курсу: The Internet and Social Media
Для кого: Учні 7 класу Нової української школи (НУШ), рівень англійської А2.
Тема: Сайти та соціальні мережі; корисні можливості та потенційні ризики Інтернету.
Мета: Формування цифрової грамотності та безпечної поведінки в Інтернеті через розвиток комунікативних компетентностей англійською мовою на рівні А2.
Відповідність програмі: Курс розроблено відповідно до вимог Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), зокрема щодо тематики соціальних мереж та цифрової безпеки, розвитку мовленнєвих навичок та наскрізних умінь, визначених у програмі.
Очікувані результати: Після курсу учні зможуть:
- Розуміти та використовувати ключову лексику з теми Інтернету та соцмереж.
- Описувати свої цифрові звички (використовуючи дієслова з герундієм та інфінітивом: like doing, want to do тощо).
- Розуміти та використовувати Present Simple Passive та Past Simple Passive для опису процесів та подій онлайн (напр., Emails are sent, My account was hacked тощо).
- Обговорювати переваги та недоліки Інтернету/соцмереж, давати прості поради щодо безпеки (You should use a strong password тощо).
- Розпізнавати та краще вимовляти важливі звуки в технологічній лексиці.
- Критичніше оцінювати просту онлайн-інформацію та взаємодіяти в Інтернеті відповідально.

What's the weather like today (Петренко К.А., ХЛ № 36)
Вітаємо вас на дистанційному курсі "
"What's the weather like today?"

Hobbies/Leisure (Сухопар Н.М., ХЛ № 55)
Анотація до дистанційного курсу “Hobbies/Leisure”
Дистанційний курс “Hobbies/Leisure” розраховано на учнів 5 класу і розроблено відповідно до чинної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Цей курс може бути складовою основного шкільного курсу або учні можуть опрацювати його самостійно. Завдання курсу спрямовані на зростання мотивації до вивчення іноземної мови.
Мета курсу – допомогти п’ятикласникам у вивченні теми “Hobbies/Leisure”, розширити словниковий запас та опанувати граматичний матеріал за даною темою, заохотити учнів до активного використання англійської мови у спілкуванні. Також цей курс буде цікавий для всіх, хто полюбляє вчитись відпочиваючи.
Після завершення курсу учні зможуть:
- спілкуватися про хобі та дозвілля (активне та пасивне),
- розширити словниковий запас за темою “Hobbies/Leisure”,
- дізнатися про головні пам'ятки Лондона,
- будувати різні типи речень в Present Simple, використовуючи опрацьований граматичний матеріал,
- вживати вивчену лексику і граматичні конструкції у письмових і усних висловлюваннях.

In the past. Свята та традиції. 4 клас (Богдан І.В., ХЛ № 100)
Анотація до дистанційного курсу з англійської мови для 4 класу
Тема курсу: "In the Past. Свята і традиції" (6 уроків)
Цей
дистанційний курс розроблений для учнів
4 класу (9–10 років) і охоплює
тему минулого часу (Past Simple) у контексті
вивчення свят і традицій України та
Великобританії.
Курс спрямований на
розширення словникового запасу,
формування навичок мовлення, читання
та письма, а також на ознайомлення
з культурною спадщиною англомовних
країн.
Мета курсу:
ознайомити учнів із формами дієслів у минулому часі (правильні дієслова, дієслово to be у Past Simple);
формувати навички вживання часових маркерів (yesterday, last week, тощо);
розвивати вміння розповідати про події, що відбулися в минулому;
познайомити з традиційними святами України та Великобританії;
сприяти розвитку міжкультурної компетентності.
Очікувані результати:
учні зможуть вживати правильні дієслова та дієслово to be у минулому часі у простих реченнях;
учні знатимуть назви основних свят України та Великобританії англійською мовою;
зможуть розповідати про святкові події минулого з використанням лексики з теми;
учні навчаться порівнювати традиції своєї країни з традиціями англомовних країн;
учні підготуються до виконання підсумкових завдань та тестів.
Курс включає 6 уроків, серед яких: події в минулому, подорож до Єгипту, традиційні свята України та Великобританії, урок узагальнення та діагностувальна робота з двома варіантами завдань.
Курс підходить для використання в дистанційному або змішаному навчанні, і містить інтерактивні завдання, вправи, тести, а також матеріали для самостійної роботи учнів.

Food (Зініч Ю.В., ХЛ № 107)
Дистанційний курс для учнів 7-х класів НУШ "Food and Cooking". Цей захопливий курс допоможе учням 7 класу розширити свій словниковий запас на тему їжі та навчитись говорити про приготування страв англійською мовою. Учні вивчатимуть назви продуктів, кухонного приладдя, дії під час готування, а також тренуватимуться складати рецепти, описувати процеси та брати участь у тематичних діалогах. Курс допоможе сформувати поняття про утворення та вживання теперішнього неозначеного часу у пасивному стані. Курс поєднує мовну практику з елементами кулінарної творчості, що робить навчання цікавим та практичним.