Enrolment options

Світ української поезії (Хоменко Наталія Василівна, ЗЗСО № 34)
Курс «Світ української поезії» призначений для учнів 8 класу та вчителів української літератури.
Зміст курсу відповідає чинній програмі з української літератури для 8 класу: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література: 5–9 класи / К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Як зміст курсу, так і очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів повністю відповідають зазначеній вище програмі.
Враховуючи те, що даний курс не прив’язаний до класно-урочної 45-хвилинної форми роботи, автор скоротила кількість годин з 8, зазначених у програмі, до 6. Кожне заняття складається з компонентів, які дозволять ефективно засвоїти теоретичний матеріал і застосовувати його на практиці. Учень сам обирає, скільки часу він витратить на засвоєння теоретичної частини і виконання практичних завдань. Різноманітні практичні завдання сприяють формуванню стійких умінь і навичок, що в традиційній класно-урочній формі відпрацьовуються на окремих уроках.
Дистанційний курс складається із 6 завдань та є логічно завершеним, тобто в повній мірі розкриває відповідну тему навчальної програми.
Мета курсу
· поглибити інтерес до читання, зміцнити потребу читати; усвідомити роль літератури як засобу самопізнання і самотворення;
· розвивати емпатію, відтворювальну і творчу уяви, художнє мислення й образне мовлення, чуття жанру, форми;
· розвивати вміння і навички в усіх видах читацької діяльності, удосконалювати вміння діалогічної взаємодії з текстом, умінь аналізувати й інтерпретувати художній твір;
· виробити алгоритм прочитання художніх творів різних напрямів, жанрів, стилів;
· засвоїти й систематизувати основні літературознавчі поняття як засіб повноцінного сприйняття, прочитання й інтерпретації художнього тексту;
· узагальнити і поглибити знання учнів про мистецтво слова, уміння розглядати художню літературу в контексті інших видів мистецтв;
· формувати культуру художнього сприймання, естетичних потреб, смаку, почуттів, читацької культури, здатності сприймати художній твір з естетичних позицій, розглядати його в єдності змісту і форми, розрізняти художньо вартісні та низькопробні твори;
· розвивати чуття художнього слова, мовленнєвої культури, творчих здібностей, набуття досвіду літературно-творчої діяльності;
· виробити організаційно-діяльнісні уміння, здатність самостійно формувати індивідуальну навчальну траєкторію, керувати читацькою діяльністю, особистісним і читацьким розвитком;
· розвивати уміння працювати з різними видами інформації, зокрема й електронними, здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність (знаходити, сприймати, аналізувати, оцінювати, систематизувати, зіставляти різноманітні факти та відомості).