Внутрішнє середовище організму людини. Кров, її склад та функції

Стор. 0 Актуалізація та мотивацівація навчальної діяльності

На світанку еволюції життя зародилось у воді – світовому океані. Клітину, яка щойно виникла, від теплої води і розчинених у ній поживних речовин відокремлювала лише тоненька оболонка – клітинна мембрана. Через неї клітина легко отримувала все, що їй було потрібно для життя, а також легко віддавала все зайве. Пізніше на Землі з’явилися багатоклітинні організми із замкнутою порожниною тіла. Будова їх постійно ускладнювалася, а розміри збільшувалися.
- Які проблеми постали перед такими організмами?
- Що потрібно для того, щоб у багатоклітинному організмі зберігалися умови для існування кожної клітини?
Через мільярди років еволюції природа дала відповідь на ці запитання, створивши внутрішнє середовище організму.
Відомий фізіолог Клод Бернар писав: «Я першим почав наполягати на тій ідеї, що для тварин є два середовища: Одне – зовнішнє, у якому розташований організм, а друге внутрішнє, у якому живуть елементи тканин».

Розгадуючи  запропоновані ребуси ви сформуєте нові нервові зв`язки в корі головного мозку
та дізнаєтесь  тему уроку:




Вдалося?

Щоб досягти мети уроку пропоную використати такий план:

  1. Стор. 1 Роль внутрішнього середовища
  2. Стор. 2 Склад та функції крові
  3. Під час опрацювання теоретичного матеріалу дай відповіді на питання 1. 2
  4. Сторінка відпочинку (зможеш відволіктись та відпочити)
  5. Систематизація  вивченого матеріалу за допомогою інтеративних ігри