ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Завдання 1. «Вірю - невірю». Визначте вірні та невірні твердження.
1. Процесу механічної й хімічної обробки їжі допомагають ферменти.
2. Внаслідок травлення складні поживні речовини стають доступні для засвоєння.
3. Еволюція йшла у напрямі спрощення будови травної системи.
4.Павукам властиве позаорганізмове травлення.
5. Сліпозамкнена система не властива для медуз.
6. Наскрізна травна система є сіцільною трубкою, що сполучає ротовий отвір з анальним та поділяється на відділи.
Завдання 2. Заповніть таблицю, вказавши спосіб травлення та тип травної системи.
№ |
Клас тварин |
Представник |
Спосіб травлення, тип травної системи |
1 |
Кишковопорожнинні |
|
|
2 |
Плоскі черви |
|
|
3 |
Кільчасті черви |
|
|
4 |
Молюски |
|
|
5 |
Членістоногі |
|
|
6 |
Риби |
|
|
7 |
Земноводні |
|
|
8 |
Птахи |
|
Завдання 3. Розв’яжіть біологічну задачу:
У хижих ссавців кишечник довше за тіло в 2,5 раза (ласка), 6,5 раза (собака). У гризунів – в 5 разів (пісчанка), в 11 разів (морська свинка), у коня – в 12 разів, у вівці в 29 разів. Як можна пояснити такі відмінності?
Завдання 4. Ти добре попрацював! А зараз проаналізуй та дай оцінку своїй роботі давши відповіді на наступні питання.
- Що я сьогодні вивчав?
- Що у мене вийшло добре?
- Що я для цього зробив?
- Чи задоволений я результатом?
- Сьогодні я зрозумів. . .
- Сьогодні я навчився ... .
- 7 жовтень 2019, 18:54