
І місце. Життєдіяльність тварин (Василець Ольга Олександрівна, ЗЗСО № 85)
Дистанційний курс «Життєдіяльність тварин»
призначений для учнів 7-х класів і розроблений з метою якісного опанування таких процесів як живлення, травлення, дихання, транспорт речовин, виділення, опора та рух, які необхідні для розуміння основних опорних біологічних понять, що стосуються тварин. Курс складається з 7 основних занять та підсумкового тесту. Розробка пропонується учням, які цікавляться біологією, бажають самостійно підвищити рівень знань, логічно мислити, робити відповідні висновки, а також якісно підготуватися до ЗНО.

ІІ місце. Репродуктивні органи рослин (Жарикова Надія Олександрівна, ЗЗСО № 4)
Даний курс розроблено з метою якісного опанування теми «Репродуктивнi органи рослин», яка необхідна для розуміння основних опорних біологічних понять, що стосуються рослин. Розроблений курс дозволить учням ознайомитися із важливою інформацією щодо будови та життєдіяльності рослин, більш якісно, детально та зрозуміло засвоїти дану тему. Матеріал відповідає чинній програмі з біології 6 класу та складається з 7 занять.

ІІ місце. Молекулярный уровень организации жизни. Неорганические и органические вещества клетки (Єльцина, ХНВК № 45)
В нашем курсе «Молекулярный уровень организации жизни.
Неорганические и органические вещества клетки» Вы можете ознакомится с
такими темами:
1. Признаки живого, уровни организации живой материи
2. Элементарный состав живых организмов
3. Неорганические вещества клетки. Вода и минеральные соли
4. Органические вещества клетки. Липиды
5. Углеводы
6. Белки
7. Функции белков. Ферменты
8. Нуклеиновые кислоты. ДНК
9. РНК. АТФ
Программа курса включает:
9 занятий, которые необходимо пройти ученику. В каждом из них
представлены теоретические материалы, практические задания,
тесты, презентации, полезные ссылки.
Глоссарий (словарь терминов)
Курс построен таким образом, что после проработки теоретического
материала, просмотра презентации, ознакомления с фильмами, видеороликами и
научно - популярными статьями, ученик сможет выполнить тесты для
самоконтроля, закрепив полученные знания.
Глоссарий поможет выучить или повторить теоретический материал.
Контрольный тест суммирует полученные знания по курсу «Молекулярный
уровень организации жизни. Неорганические и органические вещества клетки». Все материалы это курса были апробированы на уроках, показали высокую эффективность усвоения материала учениками УВК № 45 "Академическая гимназия". Этот дистанционный курс поможет ученикам получить новые знания,
лучше подготовиться к ВНО.

ІІІ місце. Транспорт речовин (Безпалова Наталія Юріївна, ЗЗСО №153)
В даному курсі зібрані корисні матеріали для школярів та вчителі

ІІІ місце. Травлення (Воробйова Антоніна Михайлівна, ЗЗСО № 69)
Вітаю тебе, юний друже, на моїй сторінці курсу «Дистанційна освіта».
Мене звати Антоніна Михайлівна Воробйова. Я вчитель біології ХЗОШ ІІ-ІІІ ступенів № 69. Приємно, що завдяки даному дистанційному курсу я зможу допомогти тобі опанувати таку складну і таку надзвичайно цікаву науку біологію.
Тема, з якою я тебе познайомлю – «Травлення». Для того, щоб розібратися, як функціонує ця система, тобі для початку необхідно буде ознайомитись з теоретичним матеріалом. Сподіваюсь, що ілюстрації, схеми, таблиці, яким буде насичений цей матеріал, допоможе тобі легко та швидко структурувати та засвоїти його. Також теорія буде супроводжуватися відповідною тематичною презентацією, глосарієм (словником термінів) та рубрикою «Це цікаво». Крім того, кожне заняття буде містити цікаве та навіть веселе відео, запозичене мною на онлайн-курсі «Автостопом по біології», створеного на освітніх платформах EdEra та «Освіторія». Після того як ти опануєш навчальний матеріал з відповідної теми, на тебе чекають завдання для перевірки власних знань. Умовно ці завдання можна поділити на кілька груп: перша – завдання для самоконтролю, друга – тестові завдання різного рівня складності, третя і, сподіваюсь, найцікавіша – творчі завдання. Завершує цикл наших занять з теми «Травлення» підсумковий контроль знань. Але нехай слово «контроль» тебе не лякає, адже якщо тебе не задовольнить результат, ти знову зможеш повторити матеріал і справитись з завданнями більш успішно!
Кожне заняття супроводжується текою «Скринька знань», де розміщені всі матеріали, що стосуються теми.
Пам’ятай про своє здоров’я, тому не забувай робити фізкультхвилинки для очей та тіла! Вони прикріплені до кожного заняття.
Успіхів тобі і наснаги!

ІІІ місце. Транспорт речовин (Колодязна Світлана Вячеславівна, ЗЗСО № 141)
Анотація до курсу
Дистанційний курс «Транспорт речовин» розроблений для учнів восьмого класу відповідно до навчальної програми «Біологія для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (наказ МОН №804 від 07.06.2017 р. )
Завдання дистанційного курсу полягають у тому, щоб:
· сприяти формуванню та розвитку природничого світогляду;
· сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
· створити умови для розвитку умінь самостійно здобувати і застосовувати знання.
Мета дистанційного курсу:
· ознайомити учнів з основними поняттями та закономірностями транспортної системи;
· встановити взаємозв’язок будови та функцій еритроцитів, лейкоцитів і тромбоцитів, кровоносних судин, серця;
· встановити значення лімфи, тканинної рідини, роль внутрішнього середовища в життєдіяльності організму людини;
· формувати уміння розв’язувати біологічні задачі;
· познайомити учнів з різними видами тестів, що є важливою складовою успішного складання тесту ЗНО.
Після вивчення дистанційного курсу:
Учні мають знати (розрізняти):
- будову артерій, вен і капілярів, вроджений (неспецифічний) і набутий (специфічний) імунітет, види кровотеч;
- правила переливання крові, заходи запобігання хворобам серцево-судинної системи
Учні повинні вміти :
- характеризувати будову та функції плазми
крові, механізм зсідання крові як захисну реакцію організму, групи крові
системи АВО, резус-фактор, імунні реакції організму, особливості будови та
властивості серцевого м’яза, будову та роботу серця, серцевий цикл, будову
кровоноснихсудин;
велике й мале кола кровообігу, рух крові по судинах, артеріальний тиск крові, лімфообіг; - вимірювати пульс, артеріальний тиск;
- застосовувати теоретичні відомості для розв’язання біологічних задач.
Дистанційний курс включає:
Кількість занять – 9
Кількість тестів для самоконтролю – 8
Кількість контрольних тестів - 1
Зміст тем:
1. Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції.
2. Еритроцити. Групи крові та переливання крові.
4. Тромбоцити. Згортання крові.
5. Система кровообігу. Серце, його будова та функції.
6. Кровоносні судини. Рух крові по судинах.
8. Серцево-судинні захворювання.
9. Підсумкове заняття.
Більшість занять містить такі структурні елементи:
- анотацію до заняття, в якій розкрито мету заняття та алгоритм роботи з
матеріалом;
- теоретичний матеріал з теми;
- презентацію, яка містить теоретичний і практичний матеріал з теми;
- запитання для самоконтролю до теоретичного матеріалу;
- практичні завдання щодо реалізації набутих теоретичних знань на
практиці;
- відповіді та розв’язання практичних завдань;
- тест для самоконтролю;
- шкала самооцінювання навчальних досягнень учнів;
-
цікавий
матеріал для тих, хто бажає знати більше у форматі презентацій або
статей.
В кінці курсу пропонується контрольний тест у форматі ЗНО за темою: «Транспортна система».

Що таке життя та як його досліджують. Клітина (Євдокимова Аліна Дмитрівна, ХЗОШ № 118)
Дистанційний курс «Що таке життя та як його досліджують. Клітина» містить матеріал однієї з головних природничих наук - біології. Рекомендований для учнів 6 класу відповідно до чинної програми та може бути використаний для самопідготовки учнів та абітурієнтів.
Курс містить інформацію про головну таємницю життя, різноманітність живого на нашій планеті та те, як його досліджують; з яких найменших живих "цеглинок" складаються організми, як вони побудовані та як працюють; про сутність процесів живлення, травлення, фотосинтезу, дихання та виділення; як правильно працювати з мікроскопом.
Складові курсу:
- теоретичний матеріал;
- відомості про практичне застосування теоретичного матеріалу;
- практичні завдання щодо реалізації набутих теоретичних знань на практиці;
- графічні матеріали;
- комп'ютерні презентації;
- тести для здійснення самоконтролю;
- контрольні тести;
- список рекомендованої літератури;
- глосарій.