Анотація
Дистанційний
курс
з предмета «Я досліджую світ»
за темою: «Людина. Організм людини»
Створено з метою надання допомоги третьокласникам під час самостійного опанування навчального матеріалу. Курс відповідає вимогам Державного стандарту
початкової освіти (2018) та типовим освітнім програмам, автора Савченко О. Я. (наказ МОН від 08.10.2919 №1272) і
складається з 6 занять та діагностичної роботи.
Створено з метою надання допомоги третьокласникам під час самостійного опанування навчального матеріалу. Курс відповідає вимогам Державного стандарту
початкової освіти (2018) та типовим освітнім програмам, автора Савченко О. Я. (наказ МОН від 08.10.2919 №1272) і
складається з 6 занять та діагностичної роботи.
№ Тема |
Людина. Організм людини |
1 |
Людина. Організм людини. Шкіра. Значення шкіри. Догляд за шкірою |
2 |
Як ти ростеш і змінюєшся. Скелет і м’язи. Формування правильної постави |
3 |
Як бути здоровим. Органи травлення. Правила здорового харчування |
4 |
Органи дихання. Догляд за органами дихання |
5 |
Органи кровообігу. Вплив системи кровообігу на здоров’я людини |
6 |
Нервова система. Органи чуття |
7 |
Узагальнення та систематизація знань. Діагностична робота |
Даний курс формує вміння самостійно вивчати матеріал, який є підґрунтям для вивчення теми «Людина» у четвертому класі та інших тем у середній школі з природничої галузі. Навчальний матеріал подається в інтеграції з предметами: математика, літературне читання, дизайн і технології, мистецтво, інформатика та фізична культура.
У результаті пройденого курсу, учні повинні володіти такими навчальними досягненнями:
· знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми);
· розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними;
· володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування;
· називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок);
· пояснює, як змінюється людина упродовж життя, наводить приклади з власного досвіду;
· пояснює, як суспільні групи (сім’я, дитячий колектив, друзі) впливають на розвиток людини;
· виявляє інтерес до своєї зовнішності;
· розповідає про себе, свої захоплення;
· прагне до акуратності;
· розпізнає риси характеру і дає їм оцінку;
· володіє прийомами планування робочого часу, тренування уваги, пам’яті;
· підтримує порядок на робочому місці;
· виявляє пізнавальну активність на уроках;
· співпрацює і взаємодіє з іншим;
· називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху в житті, спілкуванню з іншими;
· пояснює, як досягнення мети залежить від наполегливості й старанності
Для досягнення цієї мети на допомогу батькам і учням до кожної теми:
- надається алгоритм роботи;
- завдання заняття;
- представлено теоретичний матеріал, що стане у нагоді учням, їх батькам, а також вчителям початкових класів;
- розроблені авторські презентації;
- надані авторські відео та з інтернет-ресурсів;
- рекомендовані тематичні фізхвилинки (авторські та з інтернет-ресурсів);
- для закріплення вивченого матеріалу пропонуються інтерактивні вправи;
- після кожної теми передбачено завдання для самоконтролю, яке представлено у різноманітній формі (вікторини, кросворди, тести, криптограми; таблиці, схеми, інфографіка, ребуси тощо).