Topic outline

  • Дистанційний курс для учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти «Я, моя сім’я та друзі»

    Family is a real treasure. 

    You can find one chest of jewelry in every piece 

    of advice, one chest of silver in every word of wisdom, 

    and one piece of gold in a kind and friendly 

    smile of those who are close to your heart…

     

    Дорогий друже!!!

    Раді вітати тебе! За допомогою нашого дистанційного курсу ти зможеш поглибити знання з теми «Я, моя сім’я та друзі». 
    Курс допоможе тобі опанувати лексичний матеріал з теми; сформувати поняття про утворення та вживання теперішнього неозначеного (Present Simple), теперішнього тривалого (Present Continuous) часів; вживати присвійний відмінок; складати зв’язні повідомлення про членів своєї родини та друзів.

     Дистанційний курс складається із 10 занять. Кожне заняття спрямоване на засвоєння певного лексичного та граматичного матеріалу, містять словник – глосарій, теоретичний матеріал з поясненням правил граматики англійської мови, практичні завдання на усвідомлення та опанування певної кількості лексичних одиниць та відповідних граматичних конструкцій. 

     Для перевірки засвоєння матеріалу пропонується презентація- тест із вибором однієї правильної відповіді. Кожне заняття містить відповідні рекомендації щодо роботи з матеріалами курсу. Курс містить підсумковий тест, спрямований на перевірку засвоєння лексико – граматичного матеріалу.  

    Також пропонуємо тобі кросворди, завдання на розвиток критичного мислення, цікаві тексти та статті, лексико- граматичні вправи, теми для творів та виконати тестові завдання.

    Бажаємо успіхів!

     

     


  • Заняття №1. «Male or Female?»

     Мета заняття:

    ·       активізувати та поповнити словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;

    ·       сформувати поняття про вживання присвійного відмінку (Possessive Case );

    ·       розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення, встановлювати відповідність родинних зв’язків у сім’ї.

     Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно переглянь лексичні одиниці до заняття №1 у словнику . Зверни увагу на нові для тебе слова. Переглянь презентацію «The Addams  Family».

    2.Опрацюй теоретичний матеріал за темою «Присвійний відмінок ( Possessive Case)».

    3.Переглянь відеоматеріал за темою «Присвійний відмінок (Possessive Case)».

    4.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №1 та спробуй їх виконати.

    5.Виконай тест для самоконтролю.


  • Заняття №2. «Time Twins»


    Мета заняття:

    • - продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    • - сформувати поняття про вживання та утворення речень у теперішньому неозначеному (Present Simple) та теперішньому тривалому (Present Continuous) часах;
    • - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення, вміння працювати з текстом з метою отримання необхідної інформації.

     Алгоритм роботи з матеріалом заняття


    1. Уважно переглянь лексичні одиниці  у словнику до заняття №2. Зверни увагу на нові для тебе слова. Спробуй розв’язати кросворд - презентацію «Time Twins».

    2. Опрацюй теоретичний матеріал за темами «Теперішній неозначений час» (Present Simple) та «Теперішній тривалий час» (Present Continuous).

    3. Переглянь відеоматеріал за темою «Present Simple/Present Continuous».

    4. Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №2 та спробуй їх виконати.

    5. Виконай тест для самоконтролю. 


  • Заняття №3. «Always vs Now»

    Мета заняття:

    • - продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    • - вдосконалювати вміння вживання та утворення речень у теперішньому неозначеному (Present Simple) та теперішньому тривалому (Present Continuous) часах;
    • - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення.


    Алгоритм роботи з матеріалом заняття


    1. Уважно прочитай теоретичний матеріал та переглянь відео за темами «Теперішній неозначений час» (Present Simple) та «Теперішній тривалий час» (Present Continuous).
    2. Для самоперевірки дай відповіді на запитання, подані у презентації «Present Simple vs Present continuous». 
    3. Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №3 та спробуй їх виконати. 
    4. Виконай тест для самоконтролю. 

  • Заняття №4. «My Day»


    Мета заняття:

    - продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі», зокрема із сталими виразами, що містять дієслова «do,make,have,go,meet,play»;

    - вдосконалювати вміння вживання та утворення речень у теперішньому неозначеному (Present Simple) та теперішньому тривалому (Present Continuous) часах;

    - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення, вміння складати усну та писемну розповідь про свої повсякденні справи.

    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1. Уважно прочитай теоретичний матеріал та переглянь відео за темою «Сталі вирази» (Collocations).

    2.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №4 та спробуй їх виконати. За потреби скористайся допомогою словника заняття та відповідями до вправ.

    3.Виконай тест для самоконтролю.


  • Заняття №5. «Being a teenager»

    Мета заняття:

    • продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    • продовжувати вдосконалювати вміння свідомо працювати з текстом з метою знаходження необхідної інформації
    • розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення.

    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно переглянь лексичні одиниці до заняття №5 у словнику. Зверни увагу на нові для тебе слова. Спробуй розв’язати кросворд - презентацію «Being a Teenager».

    2.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №5 та спробуй їх виконати.

    3.Виконай тест для самоконтролю.

     

  • Заняття №6. «Wh-questions»

    Мета заняття:

    • продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    • ознайомити із особливостями утворення спеціальних запитань (wh-questions) та тренувати вміння вживання та утворення питальних речень у теперішньому неозначеному (Present Simple) та теперішньому тривалому (Present Continuous) часах;
    • розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення.

    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно прочитай теоретичний матеріал та переглянь відео за темою «Wh-questions».

    2. Для самоперевірки дай відповіді на запитання, подані у презентації «Wh-questions».

    3.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №6 та спробуй їх виконати.

    4.Виконай тест для самоконтролю.

     

  • Заняття №7. «Teens Talk»

    Мета заняття:

    - продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;

    - продовжувати вдосконалювати вміння свідомо працювати з текстом з метою знаходження необхідної інформації

    - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення.



    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно переглянь лексичні одиниці до заняття №7 у словнику курсу. Зверни увагу на нові для тебе слова.

    2.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №7 та спробуй їх виконати. 

    3.Виконай тест для самоконтролю.


  • Заняття №8. «They are coming!»

    Мета заняття:

    • продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    • сформувати поняття про вживання та утворення речень у теперішньому неозначеному (Present Simple), вміння використовувати присвійний відмінок;
    • розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення, вміння працювати з текстом з метою отримання необхідної інформації.


    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно переглянь лексичні одиниці до заняття №8 у словнику. Зверни увагу на нові для тебе слова.

    2.Опрацюй теоретичний матеріал за темами «Теперішній неозначений час» (Present Simple) та «Присвійний відмінок» (Possessive Case).

    3.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №8 та спробуй їх виконати.

    4.За необхідністю скористайся відповідями для самоперевірки.

    5.Виконай тест для самоконтролю.


  • Заняття №9. «Look Back!»

    Мета заняття:

    - узагальнити та систематизувати лексико – граматичний матеріал за темою «Я, моя сім’я та друзі»;
    - вдосконалювати вміння вживання та утворення речень у теперішньому неозначеному (Present Simple) та теперішньому тривалому (Present Continuous) часах, вживання присвійного відмінку;
    - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення.


    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1. Уважно прочитай теоретичний матеріал за темами «Присвійний відмінок» (Possessive Case), «Сталі вирази» (Callocations), «Теперішній неозначений час» (Present Simple) та «Теперішній тривалий час» (Present Continuous).

    2. Рекомендую також повторити лексичний матеріал до занять №1, №4, №6.

    3.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №9 та спробуй їх виконати.

    4.Скористайся відповідями для самоперевірки.


  • Заняття №10. «Family Relic»

    Мета заняття:

    - ознайомити із традиціями українського народу;

    - продовжити збагачувати словниковий запас за темою «Я, моя сім’я та друзі» ;

    - розвивати мовну здогадку та навички критичного мислення, вміння працювати з текстом з метою отримання необхідної інформації.


    Алгоритм роботи з матеріалом заняття

    1.Уважно переглянь лексичні одиниці до заняття №10 у словнику. Зверни увагу на нові для тебе слова.

    2.Опрацюй теоретичний матеріал за темами «Минулий неозначений час. Дієслово to be» (Past Simple).

    3.Уважно прочитай рекомендації щодо виконання лексико – граматичних вправ до заняття №10 та спробуй їх виконати. За необхідністю скористайся відповідями для самоперевірки.