Topic outline

  • Дистанційний курс «Службові частини мови. Прийменник як службова частина мови. Сполучник як службова частина мови»

    Похожее изображение

    Дистанційний курс розроблено для учнів 7-х класів.

    Включає 9 уроків, останній із яких - контрольна тестова робота.

    Курс дає змогу належним чином опрацювати теоретичний матеріал із теми, закріпити його за допомогою практичних завдань та тестів. До кожного уроку додається мультимедійна презентація.

    Мета курсу:

    - вивчити та закріпити матеріал із теми;

    - розвивати навички самостійної роботи; наочне, практичне та логічне мислення, пам'ять, уяву;

    - виховувати шанобливе ставлення до рідної мови.

    Бажаємо успіхів!

  • Подорож до країни службових частин мови «Прийменник»

    Картинки по запросу український символ

    Цілі уроку:

    -         Познайомитися з прийменником як службовою частиною мови;

    -         Зрозуміти, що прийменник виступає як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні;

    -         Розглянути зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника;

    -         Навчитися визначати роль прийменників у вираженні смислових відношень (вказує на місце, час, причину, мету дії, а також кількість);

    -         Розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай два практичних завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані вправи. Бажаю успіху!


  • Урок-феєрверк «Види прийменників за будовою (прості, складні, складені). Непохідні (первинні) і похідні (вторинні) прийменники)»

    Картинки по запросу фейерверк

    Цілі уроку:

    -         повторити відомості про прийменник;

    -         розглянути види прийменників за будовою (прості, складні, складені) та за походженням (непохідні, похідні) та принципи поділу на ці категорії;

    -         закріпити вміння поділу прийменників на прості, складні, складені; непохідні, похідні;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай тестову роботу, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані тести. Бажаю успіху!


  • Урок-дослідження «Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс»


    Цілі уроку:

    -         дізнатися про написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс;

    -         поглибити  знання про  похідні  прийменники,  способи  їх творення;

    -         формувати  вміння здійснювати  заміну  похідних  прийменників  на  непохідні і навпаки;

    -         розвивати  навички правильного написання прийменників;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай два практичних завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані вправи. Бажаємо успіху!


  • Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення

    Похожее изображение

    Цілі уроку:

    -         дізнатися про синонімічні та антонімічні прийменники;

    -         поглибити  знання про прийменники, способи  їх творення;

    -         розвивати  навички розрізнення прислівників та прийменниково-іменникових конструкцій;

    -         формувати навички визначати синтаксичну функцію прийменниково-іменникових конструкцій;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай тестові завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані тести. Бажаємо успіху!


  • Подорож до країни під назвою «Сполучник»


    Цілі уроку:

    -         дізнатися про сполучник як службову частину мови;

    -         розвивати навички розрізняти сполучники за будовою, вживанням;

    -         формувати вміння визначати та розпізнавати сполучники в реченнях;

    -         дати поняття про сполучники сурядності та підрядності;

    -         сприяти збагаченню словникового запасу учнів;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай два практичних завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані вправи. Бажаємо успіху!


  • Урок-дослідження «Сполучники сурядності. Групи сполучників сурядності за значенням»


    Цілі уроку:

    -         вивчити сполучники сурядності, їх види, їх роль у простому і складному реченнях;

    -         формувати загальнопізнавальні вміння знаходити сполучники сурядності в тексті, визначати їх групу за значенням;

    -         розвивати  навички аналізу сполучника як частини мови;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, виконай два практичних завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані вправи. Бажаємо успіху!


  • Урок-лабіринт «Сполучники підрядності. Групи сполучників підрядності за значенням. Принципи розрізнення підрядних сполучників та сполучних слів»


    Цілі уроку:

    -         вивчити сполучники підрядності, їх види, роль у реченнях;

    -         формувати навички розрізняти сполучники сурядності та підрядності;

    -         навчити відрізняти сполучники підрядності від сполучних слів;

    -         формувати загальнопізнавальні вміння знаходити сполучники підрядності в тексті, визначати їх групу за значенням;

    -         розвивати  навички аналізу сполучника як частини мови;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, потім – виконай тестові завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконану тестову роботу. Бажаємо успіху!


  • Урок-практикум «Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні сполучники».

    Картинки по запросу українські символи

    Цілі уроку:

    -         вивчити особливості написання сполучників разом і окремо;

    -         навчитися бачити та добирати синонімічні сполучники;

    -         формувати вміння знаходити різні за будовою сполучники в реченні, визначати їх групу за значенням, доцільно замінювати різні за будовою сполучники синонімічними;

    -         розвивати вміння розмежовувати складні сполучники й однозвучні з ними слова; вміння використовувати сполучники у власних висловленнях відповідно до функціонального призначення;

    -         удосконалювати орфографічні вміння написання сполучників разом і окремо;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку належним чином, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом, виконай практичних завдання, а в кінці – переглянь презентацію, щоб закріпити теорію та перевірити виконані вправи. Бажаємо успіху!


  • Контрольна робота з теми «Службові частини мови. Прийменник як службова частина мови. Сполучник як службова частина мови»


    Цілі уроку:

    -         перевірити рівень знань із теми;

    -         закріпити вміння знаходити прийменники та сполучники в реченнях, аналізувати їх;

    -         розвивати  навички аналізу прийменника та сполучника як частин мови;

    -         розвивати навички самостійної роботи.

    Рекомендації:

    Щоб опрацювати тему уроку, спочатку ознайомся з теоретичним матеріалом (коротенькою вказівкою), потім – виконай контрольну тестову роботу. Можна переглянути презентацію, щоб пройти тест, одразу перевірити правильність виконаних завдань та оцінити рівень своїх знань із теми. Бажаємо успіху!