
ІІ місце. Фонікси. Курс для 2 класу (Рудь Світлана Володимирівна,ХСШ №162)
Другий рік вивчення англійської мови є важливим у навчанні читанню. Запропонований фонетичний курс розрахований на учнів 7-8 років. Для реалізації стратегії навчання читанню учнів другого класу Нової української школи розроблені завдання доцільно впроваджувати поступово, впродовж року. На вивчення та повторення вправ може бути відведено частину уроку (10-15 хвилин), або окремий урок для досконалого відпрацювання звуків. Тобто, кожний урок може бути як самостійним, так і інтегрованим з основним навчально-методичним комплексом, за яким навчаються учні другого класу.
На другому році вивчення англійської мови є важливим не тільки розвиток навичок читання, а й формування правильної вимови специфічних звуків іноземної мови.
Завдання для відпрацювання звуків формують правильну вимову, розвивають зорову пам'ять та первинні навички аудіювання.
Матеріали кожного заняття є самостійною частиною або елементом уроку (в залежності від кількості учнів у групі, швидкості засвоєння поданого матеріалу та інші).
Запропоновані вправи розроблені за однаковою структурою, за принципом «фокусуймося на відпрацюванні досконалої вимови через повторення»: - вправа 1 – презентує звук та слова; - вправа 2 – спрямована на розвиток розпізнавання слів з відповідними звуками у реченні; - вправа 3 може використовуватись на тому ж уроці після вправ 1, 2 або на наступному, після того як учні оволоділи навичками читання вправ 1, 2 для перевірки та закріплення певних фонетичних звуків; - підсумковий тест узагальнює вивчений матеріал.
Зверніть увагу на матеріали для роздрукування. Всі вправи для опанування можна роздрукувати і тренуватись без роботи з гаджетом. Цю опцію включено для того, щоб зменшити навантаження на учнів при роботі з технікою, запобігти погіршенню стану їх зору, надати можливість не тільки почитати, але і долучити моторику рук – обвести, підкреслити звуки, вписати слова.
Курс розраховано на 12 годин.
Після опанування першого уроку доречно
опрацьовувати вправи для удосконалення навичок читання як мовну розминку на
наступних уроках, а тільки після цього переходити до уроку 2 і т.д. Таким чином,
впровадження завдань буде відбуватись впродовж усього навчального року у
другому класі, і забезпечить стабільні знання поданого матеріалу.

ІІІ місце. What's the matter? Stay healthy and happy, Ізвєкова Наталія Сергіївна, ХГ №82
Шановні учні! Вітаємо вас на дистанційному курсі з англійської мови " What’s the matter? Stay healthy and happy. Що трапилося? Залишайся здоровим та щасливим"
Основні риси дистанційного курсу для 4 класу за темою «What’s the matter? Stay healthy and happy. Що трапилося? Залишайся здоровим та щасливим» полягають у тому, що він: відповідає чинній програмі, передбаченій Державним стандартом освіти (2011), «Навчальна програма з іноземних мов для початкових класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл (1-4 клас)» (затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 04.08.2016 р) за книгою “Family and Friends 4 Second Edition”. Автор: Naomi Simmons. Видавництво: Oxford University Press; зміст дистанційного курсу наповнений пізнавальною інформацією, яка орієнтована на життєві потреби учнів 9-10 років; дозволяє ознайомитися з новою лексикою, граматичними структурами та життям людей з іншомовних країн; активізує та вдосконалює розумові процеси учнів: увагу, сприйняття, мислення, уяву, пам'ять; зміст занять уможливлює розвиток предметних умінь, сприяє формуванню навичок здорового способу життя відповідно до вікових особливостей учнів.
Метою курсу є вивчення теми «What’s the matter? Stay healthy and happy. Що трапилося? Залишайся здоровим та щасливим»: ознайомлення з новими лексичними одиницями, активізіція пізнавальної активності; формування умінь та навичок нових знань - організація роботи по засвоєнню нових понять; виховання позитивного ставлення до мови і культури іншої країни, дбайливого ставлення до власного здоров’я, прищеплення культуруи спілкування і потреби в практичному використанні мови; розвиток уміння аналізувати, порівнювати, виділяти головне, наводити приклади; формувати вміння роботи з літературою, теоретичним матеріалом та презентаціями.
Завданням дистанційного курсу є формування і вдосконалення в учнів мовних навичок (фонетичних, лексичних, граматичних) та розвиток мовленнєвих умінь (читання, аудіювання, усного та писемного мовлення). Програма грунтується на комунікативному підході до викладання мови, тому на перший план виноситься завдання практичного активного володіння англійською мовою.
Дистанційний курс складається з 8 занять, має 5 тестів для самоконтролю та 1 контрольний тест за темою; містить словник (глосарій), різноманітні теоретичні та пізнавальні відомості; наявність малюнків, презентацій за кожною темою, відеоматеріали.
Очікувані результати Після опрацювання матеріалів курсу учні зможуть: Розуміти лексичне значення вивчених слів у
контексті коротких речень.
Застосовувати нові слова та словосполучення на письмі та у спілкуванні англійською мовою.
Читати та перекладати діалоги та тексти, працювати із завданнями щодо змісту прочитаного.
Давати поради щодо здоров’я із використанням слів should / shouldn’t.
Складати речення зі словами сould / couldn’t для того, щоб розповісти про те, що вони могли та не могли робити у минулому.
Поширити свій лексичний запас скоромовками, піснями та прислів’ями та використовувати ці знання на уроках англійської мови.
Використовувати сполучники “because” та “so” у мовленні для складання власних висловлювань щодо здорового способу життя.
Поглибити свої знання про культуру вживання їжі та формування звичок здорового способу життя дітей англомовних країн.
Робити власні висновки щодо культури вживання їжі та здорового способу життя.

Номінація. Категорія часу дієслова. Теорія і практика (для 2-6 класів ) (Дабдіна О.С., ХГ№14)
Запропонований курс "Категорія часу дієслова. Теорія і практика" призначений для учнів 2-6 класів і висвітлює основні поняття про граматичні часи саме для цієї вікової категорії. Додатково запропновані відеоролики, створені автором курсу. Кожен розділ складається з теорії та практики, де слухачі курсу можуть перевірити, як добре вони засвоїли матеріал.

Ми любимо Лондон (Веприцький Михайло Юрійович, ХГ № 12)
В дистанційному курсі “ Ми любимо Лондон “ представлено авторську розробку з країнознавства для учнів середньої та старшої школи. Наведено історичні та культурологічні дані про столицю Великобританії, місто Лондон.
Курс складається з тринадцяти окремих розділів які охоплюють історію, культуру, побут, архітектуру, пам’ятки та сучасність одного з найвідоміших міст у світі .
Курс наповнений практичними завданнями різної ступені складності які надають можливість здобувачам освіти перевіряти свої знання .
Курс насичений ілюстраціями, які активізують різні модальності сприйняття матеріалу . Кожна з тем закінчується глосарієм для розширення словникового запасу та перевірки знань .
Це сучасний інтерактивний курс, який розширює можливості взаємодії між викладачем та здобувачами освіти .
Практичні цілі : закріпити нову луксику, розвивати комунікативні навички, використовуючи активну лексику по окремим розділам.
Навчальні цілі : розширити в учнів знання про столицю Великобританії . Заохочувати учнів до розуміння нової лексики за допомогою малюнків та завдань . Формувати любов до іноземної культури .
Розвивальні цілі : розвивати пізнавальний інтерес та здібності здобувачів освіти .
Головний девіз курсу : Освіта дає дитині світ !

Природа і навколишнє середовище (Асадулова Айнур Гадір кизи, Білогурова Ольга Андріївна ХСШ № 18)
Раді вітати вас на дистанційному курсі для учнів 4 класу

The most interesting facts about London (Дегтярьова Катерина Олександрівна, ХСШ № 75)
Раді вітати вас на дистанційному курсі для учнів 8 класу "The most interesting facts about London"
Мета: Дистанційний курс передбачає ознайомлення учнів з історією, культурою, традиціями, освітою, визначними місцями та відомими особами одного з найвидатніших міст Великобританії – Лондона.
Завдання: ознайомити школярів з пам’ятками історії та культури, традиціями, освітою, історією столиці Великобританії; розкрити особливості розвитку історії, формування культури, становлення освіти, особливості розвитку побуту та устрою королівської родини; представити інформативні дані розвитку історичного та сучасного міста Лондон.
Очікувані результати
Учні повинні знати:
- основні відомості про історичні періоди міста Лондон;
- особливості історичних та культурних пам’яток, визначних місць міста Лондона;
- особливості формування та розвитку освіти Великобританії;
- побут та устрій королівської родини;
- цікаві факти з біографії видатних осіб міста Лондон.
Учні повинні вміти:
- самостійно працювати з інформацією, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;
- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів;
- застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань;
- ініціювати онлайн-взаємодію іноземною мовою для розв’язання навчального завдання;
- практикувати використання лексичного матеріалу з даної теми;
- створювати інформаційні об’єкти іноземною мовою;
- організовувати свій час і навчальний простір;
- співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;
- оцінювати власні навчальні досягнення.
Курс розроблено для учнів 8-их класів згідно навчальної програми: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи» (наказ МОН від 07.06.2017 №804).
Учень повинен мати власний e-mail, доступ до Інтернету, знання операційної системи WINDOWS, уміння працювати з її додатками (Microsoft Office: PDF, PowerPoint).
Дистанційний курс складається з 6 занять, у кожному з них вміщено теоретичний матеріал, практичні завдання інтерактивного напрямку, презентації, посилання, відео та аудіоматеріали; 6 тестів для самоконтролю(12 запитань – кожна правильна відповідь 1 б.); 1 контрольний тест для перевірки знань з курсу (24 запитання – кожна правильна відповідь 0,5 б.); глосарій (лексичний словник, який містить тлумачення та переклад лексичних одиниць англійською мовою). Сьомий урок – узагальнюючий контрольний тест.
Choose the career (Григораш Ольга Вікторівна, ЗЗСО № 113)
Шановний друже!
Ми з Тобою розпочинаємо працювати над темою "Choose the career" .
Впродовж наших занять ми ознайомимося з інформацією про світ професій і зможемо визначити сферу діяльності, яка може Тебе зацікавити.
Наші заняття допоможуть вивчити самого себе, скласти уявлення про свої інтереси, здібності, нахили.
Познайомитися з представниками різних професій та побачити усі сторони майбутньої роботи.
Ми познайомимося з лексикою, яка допоможе у нашій подорожі краще зрозуміти матеріал, і, звичайно на забудемо і про граматику.
Нарешті, розберемося із запитанням: "Чи це важливо – правильно вибирати фах?"