
Декартові координати на площині і у просторі (Брюханова Т.О., ХЛ № 4)
Дистанційний курс «Координати на площині та у просторі» призначений для учнів 9-11 класів і розрахований для повторення математики – 6 класу, геометрії – 7-11 класів.
Цей курс буде корисний для учнів, які готуються до вступу в ВНЗ і будуть здавати НМТ.
Дистанційний курс складається з 7 занять. Навчальні теми викладені
в доступній та якісній формі, відображають найважливіші питання теми, що повторюється.
1. Основи декартової системи координат на площині.
2. Відстань між точками і координати середини відрізка.
3. Рівняння прямої на площині.
4. Рівняння кола на площині.
5. Прямокутна система координат у просторі
6. Метод координат і розв’язування задач практичного змісту.
7. Підсумковий тест.
Метою курсу є дистанційне повторення теми. Під час опрацювання курсу
ви згадаєте основи декартової системи координат на площині та в просторі. Під час повторення учні згадають способи задання положення точок за допомогою координат, рівняння основних геометричних об’єктів (прямих, кіл, площини тощо), а також методи обчислення відстаней, середини відрізка. Вам необхідно буде за допомогою ваших знань розв’язувати задачі прикладного змісту.
Рекомендації учням щодо організації навчання: курс складається з 6 занять та підсумкового тесту. До кожного заняття надано теоретичний матеріал, презентацію, зразки виконання завдань, інтерактивні вправи, тестові завдання тощо.
Щоб опрацювати курс необхідно:
1. Ознайомитися з темою заняття і алгоритмом роботи;
2. Згадати теоретичний матеріал заняття;
3. Переглянути презентацію до заняття;
4. Переглянути відеоурок;
5. Розв’язати завдання до теми уроку;
6. Пройти контрольний тест;
7. Проаналізувати виконану роботу і зробити висновки.

Коло та круг. 7 клас (Селенкова Н.П., ХЛ №9)
Мета дистанційного курсу:
сформувати поняття кола, круга,
елементів кола та круга;
сформувати вміння розв'язувати
задачі, що передбачають застосування цих понять.

Взаємне розміщення прямих на площині (Пархомчук В.О., ХЛ № 36)
Курс «Взаємне розміщення прямих на площині» призначений для учнів 7 класу. Він спрямований на формування ґрунтовних знань з геометрії та розвиток навичок логічного мислення, необхідних для подальшого вивчення предмета.
У процесі навчання учні пригадають поняття паралельних і перпендикулярних прямих; ознайомляться з такими основними елементами математичної мови, як аксіома, теорема, означення, ознака та наслідок. Вони дізнаються про суміжні та вертикальні кути, кут між двома прямими, а також кути, що утворюються при перетині двох прямих січною.
Практична частина курсу передбачає навчання побудовам паралельних і перпендикулярних прямих за допомогою косинця та лінійки. Учні оволодіють умінням застосовувати властивості суміжних, вертикальних кутів і кутів при перетині паралельних прямих січною для розв’язування задач, а також набудуть досвіду у доведенні геометричних тверджень.
Мета курсу – сформувати в учнів систему знань про взаємне розміщення прямих на площині, розвинути їх уміння аналізувати, доводити та застосовувати отримані знання на практиці.
Очікувані результати:
-
засвоєння базових понять та властивостей, пов’язаних із взаємним розміщенням прямих;
-
набуття навичок геометричних побудов;
-
розвиток уміння розв’язувати задачі та доводити твердження;
-
формування математичної культури та логічного мислення.

Розв'язування прямокутних трикутників (Іванчихіна О.О., ХЛ № 62)
Хочеш розв’язувати трикутники так легко, як грати в гру? 🎮
У цьому курсі тебе зустрінуть чібі-друзі — Розумник і Кмітливик. Вони допоможуть крок за кроком:
-
зрозуміти теорему Піфагора,
-
подружитися з синусом, косинусом і тангенсом,
-
освоїти таблицю значень,
-
навчитися застосовувати знання у реальних ситуаціях — від вимірювання висоти дерева 🌳 до розрахунку нахилу сходів!.
Презентації, комікс-бабли, інтерактивні вправи й тести зроблять навчання цікавим, а Кмітливик і Розумник перетворять математику на захопливу пригоду 🚀

Розв'язування прямокутних трикутників (Кащавцева М.О., ХЛ № 172)
Цей дистанційний курс призначений для учнів 8 класу й допоможе глибше зрозуміти властивості прямокутного трикутника, теорему Піфагора, тригонометричні функції та методи пошуку невідомих елементів прямокутного трикутника. Здобуті знання мають практичне застосування: вони використовуються в геодезії, архітектурі, інженерії, навігації, а також у повсякденних ситуаціях — наприклад, для обчислення висоти об’єкта або відстані між точками. Курс включає теоретичні пояснення, тестові вправи та практичні задачі. Учні навчаться будувати математичні моделі, працювати з кресленнями та обґрунтовувати свої рішення.