
І місце Людина (Лазарєва Катерина Сергіївна, КЗ "Харківський ліцей № 141")
Дистанційний курс з англійської мови для учнів 2-х класів. За програмою Савченко О.Я.
Добрий день, мій маленький Друже!
Я дуже радий, що ти прийшов до нашого Чарівного міста. Нам потрібні такі завзяті, кмітливі, працьовиті і допитливі учні, як ти.
Мене звати містер Вінд, добрий маг. Я буду супроводжувати тебе по уроках курсу і надавати допомогу у його вивченні. Під час нашої роботи на тебе чекає багато цікавих вправ, ігор і пригод. Ти навчишся описувати англійською мовою зовнішність людини, зможеш з’ясувати чия це річ, розповісти про свій улюблений одяг, пояснити продавцю в магазині який одяг ти хочеш купити та багато іншого.
Дай свою руку, друже! Ходімо разом до Чарівного міста!

І місце Подорож казками про таємниці осінньої природи . 2 клас. (Кирпичова Наталія Сергіївна, ХЛ № 178)
Дистанційний курс «Подорож казками про таємниці осінньої природи» пропонується учням 2 класу. У рамках курсу діти будуть занурені у світ казок та природних явищ, досліджуючи їхні секрети та таємниці, автором яких є В.О.Сухомлинський.
Кожне заняття буде включати історію, де діти разом з головними героями дідом Осінником та їжачком Харчиком будуть розгадувати природні та казкові таємниці.
У результаті опрацювання курсу учні зможуть покращити свої навички читання та розуміння текстів, удосконалять знання про природу та її мешканців, розвинуть свою мовленнєву та літературну культуру, а також знайдуть нових друзів зі схожими інтересами.

ІІ місце Знайомство з голосними звуками та буквами, що їх позначають (Бурцева Ольга Олександрівна ХЗОШ № 100)
Любі діти, на вас чекає захоплююча подорож до дивовижної Країни Звуків і Букв, під час якої ви познайомитесь із голосними звуками і буквами, які їх позначають. Навчитеся їх читати і писати, будете досліджувати мовні явища і знаходити відповіді на непрості питання. Попереду багато цікавих ігор і загадок.

ІІ місце Людина й історія. 4 клас. Я досліджую світ (Плескач Оксана Володимирівна, ХЛ № 82)
Дистанційний курс «Людина й історія» розрахований на учнів 4-х класів та використання в практиці дистанційного навчання. Курс має логічну структуру і складений відповідно до діючої Типової освітньої програми під керівництвом О.Я. Савченко.
Курс складається з 6 занять, кожен з яких містить: теоретичний матеріал, презентації з іграми, практичними завданнями, тестовими завданнями, вікторинами, фізкультхвилинками і цікавим додатковими матеріалами, узагальненням знань з кожної теми, зворотнім зв'язком та глосарієм.

ІІІ місце Таємниці Світового океану. 4 клас (Музиченко Світлана Танасіївна, Карягіна Олена Василівна, Алькіна Нажія Хайдарівна, ЗЗСО № 18)
Вітаємо вас, юні дослідники та шукачі таємниць і нових знань!
Сподіваємось,
що разом з Краплинкою вам буде цікаво, весело та пізнавально поринути в
таємниці Світового океану, пройшовши цей курс.
Бажаємо натхнення, позитивних
емоцій та віримо, що у вас все вийде.
ІІІ місце "Моя Батьківщина - Україна" для здобувачів освіти 2 класу (розробник - Щербакова Аліна Феліксівна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії КЗ "ХЛ №24")
Любі другокласники! Запрошуємо вас до захопливої подорожі Україною! На вас чекають віртуальні екскурсії, фільми, ігри та багато цікавинок. А допомагати вам у мандрах країною буде Тарасик-мандрівник.
Курс створений відповідно до Типової освітньої програми для 1-2 класів розробленої під керівництвом О.Я. Савченко з предмету "Я досліджую світ" та охоплює матеріали розділу «Людина в суспільстві». Містить багато відео матеріалів, інтерактивні плакати, ігри, тести та інтегровані завдання.

Математика. Задачі на рух (Полозова Олена Юріївна, Паніна Євгенія Володимирівна, Шерстюк Олена Володимирівна)
Головне в цьому світі не те, де ми стоїмо,
а те, у якому напрямку рухаємося.
Олівер Уенделл Холмс
Учням четвертого класу пропонується самостійно або під керівництвом
учителя опанувати курс «Задачі на рух», розрахований на дітей 9 – 10 років.
Курс представлений у вигляді мультсеріалу. Разом з головними героями
чотирикласники поринуть у світ математичних пригод. Кожен урок
починається веселою піснею з мультфільму. Навчальний матеріал подається
послідовно від легкого до складного, дитина разом з героями мультфільму
досліджує проблемні ситуації, розробляє стратегії, план дій, розвиває
математичне мислення.
Завдання підібрані таким чином, щоб важкий матеріал засвоювався легко й
невимушено. Під час виконання завдань учні опанують нові терміни, будуть
учитись використовувати їх у писемному й усному мовленні.
Для підвищення працездатності та з метою зняття втоми на уроках
передбачені руханки та гімнастика для очей. Матеріал уроків тісно
пов’язаний з предметом «Я досліджую світ».
У навчальній інтерактивній презентації передбачено самоперевірку.
Презентація розрахована на дітей початкової школи, тому не перевантажена
умовними позначками.

ЯДС. Природа материків. 4 клас (Сіденко Світлана Володимирівна; Мельник Тамара Станіславівна, Гуртовенко Олеся ВалеріївнаКЗ "ХСШ № 16")
Любий друже, запрошуємо тебе у навколосвітню подорож!
Під час мандрівки ти дізнаєшся про природу материків, рослинний та тваринний світ! Матимеш унікальну можливість побувати у найвищих горах, занурюватися у найглибші озера, подорожувати безкраїми пустелями.
Тож не гай часу, збирайся в путь!

"Частини мови. Іменник". Курс для учнів 3 класу (Лагута Лариса Олександрівна, ХЛ №38)
Курс складено на основі Державного стандарту початкової освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) і Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. 3 – 4 клас з предмету Українська мова (наказ МОН від 12.08.2022 №743-22) та охоплює матеріали розділу «Частини мови.Іменник».
Інноваційність цього курсу полягає у використанні сучасних комп`ютерних технологій під час вивчення тем даного курсу. Уроки адаптовані для проведення в ZOOM, Google Meet. Всі завдання спрямовані на врахування вікових особливостей здобувачів освіти.
Курс розроблений для учнів 3 класу та складається із 7 уроків.
Прикметник (Постнікова Любов Миколаївна, Бутко Інна Олександрівна, Голополос Наталія Вікторівна)
Курс розроблено для учнів 4-х класів з метою опанування теми "Прикметник".
Прикметник-це частина мови,
Без неї нам не обійтись.
Курс складається з 6 занять, що містять теоретичну та практичну частину, тести для самоконтролю.

Всесвіт. Сонячна система (Лобанова Тетяна Валеріївна, Чорненька Тетяна Валеріївна)
Космос зовсім не такий вже й далекий. До нього всього година їзди, якщо тільки ваш автомобіль здатний їхати вертикально вгору.
Фред Хойл
Вітаю, любі молоді дослідники всесвітніх та сонячних таємниць!
Сьогодні ми розпочинаємо захоплюючу подорож у найвіддаленіші куточки космосу, де кожна зірка та планета мають свою унікальну історію. Для нас це буде незабутня подорож через час та простір, де ми вивчатимемо та розгадуватимемо таємниці нашої дивовижної Всесвітньої системи.
На нашому дистанційному курсі «Всесвіт. Сонячна система» ми розкриємо завісу та поглибимося у вивчення планет, що обертаються навколо нашого спільного дому - Сонця. Ми розкриємо таємниці планетних атмосфер, вивчимо їхні природні супутники та дізнаємося, чому кожна планета унікальна та неповторна.
Але це не все! Ми зробимо захоплюючу паузу, адже наша Сонячна система - це не тільки планети. Ми вивчимо різноманітні астероїди, комети та інші небесні тіла, які залишили свій слід у космічних просторах. Під час нашої подорожі ми будемо занурюватися в найцікавіші факти, розкривати незвідані секрети та, звісно ж, відповімо на всі запитання, які виникнуть під час вивчення.
Отож, приготуйтеся до незабутньої подорожі в глибини космосу, де кожен відкритий факт буде проливати світло на чудовий світ Всесвіту та Сонячної системи. Разом ми зможемо розширити горизонт знань та поглибити розуміння таємниць нашого космічного сусідства.
Починаймо цю захоплюючу подорож разом!

ІІ місце Просто про складне. Подорож країною Іменник (Деркач Наталія Вікторівна)
Цей курс для тих, хто хоче більше знати
Та мову рідну з ніжністю плекати.
У курсі мовному прекрасна є країна,
В якій панує співуче слово рідне!
Краще в світі мови не знайти -
Тож помандруємо скоріш туди!
Бажаю успіхів і нових перемог на шляху здобуття знань!

Людина. Я пізнаю світ. (Лисицина О.О., ХЛ № 174)
НУШ. Я досліджую світ. 2 клас. Программа Савченко. Підручник Жаркова.
Складається з 8 тем. До курсу додаються інтерактивні вправи та презентації. Уроки адаптовані для проведення в ZOOM, Google Meet. При створенні курсу були використані відео та світлини з інтернету.
Метою курсу “Людина” є особистий розвиток дитини, пізнання себе, своїх можливостей, формування уявлень про зовнішне те внутрішне “Я”, вміння пізнавати свій организм. Фізичні ознаки людини, почуття, думки. На основі вивчення частин тіла людини їх функцій сформувати власні навички турботи за органами тіла (навички гігієни), сформувати прості правила здорового способу життя та здорового харчування.

Дистанційний курс з ЯДС для 1 класу «Світ тварин» (Радченко Наталія Леонідівна ХЛ №162)
Дистанційний курс «Світ тварин» розрахований на учнів 1-х класів, розроблений відповідно до Типової освітньої програми (під керівництвом Савченко О. Я.)
Курс складений до підручника «Я досліджую світ»
для 1 класу (авторів О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко).
Завдання курсу:
ознайомити учнів із значенням та цінністю тварин для людини;
навчити розрізняти диких і свійських тварин, описувати їх;
навчити розрізняти тварин за класами (звірі, птахи, риби, комахи);
розвивати вміння краще розуміти поведінку тварин, передбачати їхні дії, наслідки своїх вчинків;
ознайомити з правилами поводження з дикими тваринами та тваринами, що можуть жити поруч з людьми;
виховувати гуманне ставлення до тварин та бережне ставлення до природи.Детальна анотація є в змісті курсу, запрошую до перегляду!

Захоплююча астрономія (Цибульник Анастасія Володимирівна, Діденко Олена Іванівна ХЛ №153)
Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного
стандарту базової середньої освіти та навчальній програмі затвердженій
наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Курс включає в себе 8 занять, теоретичний матеріал до теми,
мультимедійні презентації, відео, практичні, інтерактивні, ігрові, тестові
завдання, а також глосарій та рекомендації до опрацювання курсу.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів,
здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та
індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування
цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують
її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві,
продовження навчання в основній школі. А метою курсу «Захоплююча
астрономія» є особистісний розвиток молодших школярів на основі
формування цілісного образу світу в процесі засвоєння різних видів
соціального досвіду, який охоплює систему інтегрованих знань про природу,
способи дослідницької поведінки, які характеризують здатність учнів
розв'язувати практичні задачі.
Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних
методик в поданні теоретичного матеріалу з курсу «Я досліджую світ»,
враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні,
вікові особливості учнів. А також є інтеграцією з навчальними предметами:
математики, української мови, трудового навчання.
Дистанційний курс є своєрідним дидактичним комплексом, у якому
реалізуються основні навчально-виховні ідеї початкової освіти НУШ. Він
формує компетентності:
• у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають
формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові
ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати,
формулювати припущення і робити висновки на основі
проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом
спостереження та дослідження.
• інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей,
ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада
тощо);
• екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи
екологічного природокористування, дотримання правил
природоохоронної поведінки, ощадного використання природних
ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого
розвитку суспільства;
• навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і
навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію
власного навчального середовища, отримання нової інформації з
метою застосування її для оцінювання навчальних потреб,
визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення,
навчання працювати самостійно і в групі;
Зміст курсу конкретизує навчальну програму, обсяг і систему знань з
визначеної теми, спрямовує учнів на самостійне опанування навчальним
матеріалом, готує їх до поточного й підсумкового оцінювання навчальних
досягнень.
Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний
матеріал, практичні завдання, спостереження, різнорівневі тести у вигляді
ігор для самоконтролю, мультимедійна презентація.
У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу
школярів на засвоєнні програмового матеріалу за рахунок самостійної роботи
з мультимедійною презентацією, шляхом спостереження, дослідження,
роботі з різноманітними інтерактивними іграми та тестовими завданнями.
Адже курс розроблений таким чином, щоб кожна дитина, яка буде
працювати з ним почуватиме себе унікальною.
У процесі вивчення дистанційного курсу абсолютно кожен
четверокласник з легкістю та задоволенням засвоїть матеріал з теми
«Всесвіт». За результатами вивчення курсу здобувач освіти буде:
• мати уявлення про Всесвіт і Сонячну систему; значення різних видів
карт; історію освоєння космосу людьми та вклад українців у космічну
галузь;
• зможе пояснити, як рух нашої планети впливає на явища, що
відбуваються у неживій і живій природі (зміни дня і ночі; нерівномірне
нагрівання земної поверхні; колообіг води; сезонні зміни у природі);
• розповість про вплив Сонця і Місяця на нашу планету;
• збагатить словниковий запас новими термінами та поняттями;
• усвідомить такі явища як Сонячне та місячне затемнення, рух планет та
інших космічних тіл;
• визначить сторони горизонту;
• змоделює Сонячну систему, сузір’я, обертання Землі;
• зробить висновок про складові та будову Сонячної системи, Галактик
та Всесвіту.
