Enrolment options

Захоплююча астрономія (Цибульник Анастасія Володимирівна, Діденко Олена Іванівна ХЛ №153)
Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного
стандарту базової середньої освіти та навчальній програмі затвердженій
наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Курс включає в себе 8 занять, теоретичний матеріал до теми,
мультимедійні презентації, відео, практичні, інтерактивні, ігрові, тестові
завдання, а також глосарій та рекомендації до опрацювання курсу.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів,
здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та
індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування
цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують
її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві,
продовження навчання в основній школі. А метою курсу «Захоплююча
астрономія» є особистісний розвиток молодших школярів на основі
формування цілісного образу світу в процесі засвоєння різних видів
соціального досвіду, який охоплює систему інтегрованих знань про природу,
способи дослідницької поведінки, які характеризують здатність учнів
розв'язувати практичні задачі.
Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних
методик в поданні теоретичного матеріалу з курсу «Я досліджую світ»,
враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні,
вікові особливості учнів. А також є інтеграцією з навчальними предметами:
математики, української мови, трудового навчання.
Дистанційний курс є своєрідним дидактичним комплексом, у якому
реалізуються основні навчально-виховні ідеї початкової освіти НУШ. Він
формує компетентності:
• у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають
формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові
ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати,
формулювати припущення і робити висновки на основі
проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом
спостереження та дослідження.
• інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей,
ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада
тощо);
• екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи
екологічного природокористування, дотримання правил
природоохоронної поведінки, ощадного використання природних
ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого
розвитку суспільства;
• навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і
навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію
власного навчального середовища, отримання нової інформації з
метою застосування її для оцінювання навчальних потреб,
визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення,
навчання працювати самостійно і в групі;
Зміст курсу конкретизує навчальну програму, обсяг і систему знань з
визначеної теми, спрямовує учнів на самостійне опанування навчальним
матеріалом, готує їх до поточного й підсумкового оцінювання навчальних
досягнень.
Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний
матеріал, практичні завдання, спостереження, різнорівневі тести у вигляді
ігор для самоконтролю, мультимедійна презентація.
У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу
школярів на засвоєнні програмового матеріалу за рахунок самостійної роботи
з мультимедійною презентацією, шляхом спостереження, дослідження,
роботі з різноманітними інтерактивними іграми та тестовими завданнями.
Адже курс розроблений таким чином, щоб кожна дитина, яка буде
працювати з ним почуватиме себе унікальною.
У процесі вивчення дистанційного курсу абсолютно кожен
четверокласник з легкістю та задоволенням засвоїть матеріал з теми
«Всесвіт». За результатами вивчення курсу здобувач освіти буде:
• мати уявлення про Всесвіт і Сонячну систему; значення різних видів
карт; історію освоєння космосу людьми та вклад українців у космічну
галузь;
• зможе пояснити, як рух нашої планети впливає на явища, що
відбуваються у неживій і живій природі (зміни дня і ночі; нерівномірне
нагрівання земної поверхні; колообіг води; сезонні зміни у природі);
• розповість про вплив Сонця і Місяця на нашу планету;
• збагатить словниковий запас новими термінами та поняттями;
• усвідомить такі явища як Сонячне та місячне затемнення, рух планет та
інших космічних тіл;
• визначить сторони горизонту;
• змоделює Сонячну систему, сузір’я, обертання Землі;
• зробить висновок про складові та будову Сонячної системи, Галактик
та Всесвіту.