
І місце «Meine Hobbys» «Мої хобі» (6 клас, 2 рік навчання, друга іноземна) (Моісеєва Яна Вікторівна Свіргун Ірина Ігорівна, ХПЛ № 4)
Дистанційний курс "Meine Hobbys" розраховано на учнів 6 класу (2 го року навчання, німецька мова як друга іноземна мова) і розроблено відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, затвердженої листом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804
Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий
запас з теми ситуативного спілкування; утворювати розповідні, заперечні та
питальні речення з модальними дієсловами, вживання присвійних займенників та
іменників у знахідному відмінку Akkusativ у реченні та
теперішнього часу Präsens, ставити спеціальні та загальні запитання; розповідати про
своє хобі та хобі друзів. Даний дистанційний
курс містить розробки уроків із рекомендаціями щодо опрацювання теоретичного та
практичного матеріалу; також додаються схеми, таблиці, презентації, тести для
самоконтролю та контрольні тести. Кожна підтема є доповненням попередньої теми і
ґрунтується на знаннях, здобутих раніше.
Дидактичний матеріал до уроків цікавий та корисний.

ІІ місце «Помешкання (будинок, квартира, інтер’єр, моя кімната), 7 клас(Тимошенко Олена Іванівна ХСШ №162)
Розроблений дистанційний курс пропонується для здобувачів освіти 7 класу за предметом «Німецька мова як друга іноземна мова».
Завдання курсу: ·
активізувати та
поширити лексичні знання учнів з теми "Räume (Haus,Wohnung,
Interieur, mein Zimmer)" ·
сформувати знання щодо вживання прийменників, які
змінюють після себе відмінок ·
тренувати учнів у вживанні прийменників з іменниками у
давальному відмінку при відповіді на питання де? ·
тренувати учнів у вживанні прийменників з іменниками у
знахідному відмінку при відповіді на питання куди? ·
розвивати
комунікативні навички, пам'ять, увагу, навички самоосвіти та самоконтролю ·
формувати ключові компетенції (аудіювання, говоріння,
читання, письмо) ·
складати монологічні та діалогічні висловлювання, усні та
письмові повідомлення на основі прослуханого, прочитаного, мовних зразків виховувати
дбайливе ставлення до власної кімнати, речей та меблів ·
створення ситуації успіху. Розроблений
дистанційний курс може використовуватися здобувачами освіти під час
онлайн-навчання як навчальний матеріал, систематизований і
структурований у віртуальному класі задля доступності знань через інтернет. Запропонований
матеріал відповідає Європейським стандартам вивчення іноземної мови рівня А1+,
санітарним нормам згідно з Наказом
Міністерства охорони здоров’я України від
01.08.2022 № 1371 та віковим вимогам здобувачів
освіти. Усі завдання спрямовані на створення знань, вмінь та навичок відповідно
вимогам навчальної програми. Курс можна рекомендувати для офлайн-навчання, самостійного
вивчення німецької мови та на додаткових курсах.

ІІІ місце «Школа. Шкільні предмети. Шкільне приладдя». (Синиця Ірина Віталіївна Демчук Євгенія Андріївна Суслик Ірина Олександрівна)
Курс складається з 6 занять, що містять теоретичні відомості, завдання для перевірки набутих знань і вмінь у вигляді тестів для самоконтролю, 1 контрольного тесту, словника, додатків, що містять відповіді або зразки виконання лексико-граматичних вправ з теми; та наочності у вигляді комп’ютерних презентацій, які містять теоретичний матеріал, тестові завдання та пояснення до них. На кожен урок винесено декілька тренувальних вправ, аудіосупровід до лексичних одиниць та діалогів з теми; презентації до граматичного матеріалу; тестові завдання, які ведуть до контрольного тесту.
Цикл занять містить ґрунтовний теоретичний та практичний матеріал з теми. Розроблені завдання за вивченим матеріалом дають змогу з’ясувати проблемні питання, у ході розв’язання яких підвищується інтерес до вивчення німецької мови, творчо-пошукової діяльності, формуються нові знання, вміння, навички. Успішно опрацювавши дистанційний курс, п’ятикласники відповідно до вимог програми повинні:
- здійснювати спілкування в межах сфери, теми і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою (Школа. Шкільне життя.);
- розуміти на слух зміст автентичних текстів;
- читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
- здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
- адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
- критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
- ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.
Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх небайдужих до вивчення німецької мови.

Мої зимові канікули. Perfekt 6 клас (Левченко Світлана Анатоліївна, ХГ № 152)
Дистанційний курс «die Winterferien. Perfekt » передбачає набуття, збагачення і поглиблення знань учнів з лексико – граматичної теми «Зимові канікули. Минулий час Perfekt», розвиток ключових компетентностей учнів з іноземної мови та інформаційно-комунікаційної компетентності.
Курс призначений для учнів 6-х класів загальноосвітньої школи. Він складається з семи уроків, у яких викладений матеріал, що відповідає державній навчальній програмі та віковим особливостям учнів, які вивчають німецьку мову як другу іноземну ( 2 рік навчання) .
До дистанційного курсу входить теоретичний матеріал з відповідним наочним поясненням ( правила, презентації, відео, схеми , тренувальні вправи тощо) та практичні завдання. Навчальні завдання, викладені в доступній і зрозумілій формі, відображають основні питання з кожної теми і передбачають перевірку якості знань у формі он – лайн тестів. У курсі є достатня кількість вправ, використовуються сучасні різноманітні форми та методи роботи, які допоможуть засвоїти теоретичний матеріал на високому рівні і легко використовувати його у мовній практиці.
Внутрішня структура дистанційного курсу містить 6 уроків з теми та 1 підсумковий тест. Рекомендовані часові форми - два уроки на тиждень. Ефективність навчання за даним курсом досягається шляхом взаємодії викладача і учня , використання інноваційних, інформаційних , креативних та пошуково – проблемних технологій, наявності зворотного зв’язку.
Охорона здоров’я. Mir tut der Kopf weh (Кокорєва Юлія Борисівна ХГ № 43)
Дистанційний курс "Mir tut der Kopf weh" розраховано на учнів 7 класу (3-й рік навчання, німецька як друга іноземна мова) і розроблено відповідно до чинної програми загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки України (Наказ МОНУ від 07.06.№804).
Курс складається з 6 занять, що містять теоретичні відомості, завдання для перевірки знань та вмінь у вигляді тестів для самоконтролю, 1 контрольного тесту, словника, додатків, що містять відповіді або зразки виконання лексико-граматичних вправ з теми.
Курс розрахований на учнів, які через поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх, хто цікавиться німецькою мовою.

«Моя родина, мої друзі» (5-й рік навчання НУШ) (Орлова Людмила Миколаївна ХГ № 23)
Дистанційний курс складається із 6 занять та тесту-презентації. Кожне заняття спрямоване на засвоєння певного лексичного та граматичного матеріалу, містить словничок, теоретичний матеріал з поясненням правил граматики німецької мови, практичні завдання на усвідомлення та опанування певної кількості лексичних одиниць та відповідних граматичних конструкцій.
За допомогою цього дистанційного курсу ти матимеш змогу:
- поглибити знання з теми «Моя родина, мої друзі»;
- опанувати лексичний матеріал з теми;
- повторити правила утворення та вживання теперішнього часу (Präsens);
- вживати присвійні займенники;
- утворювати та вживати числівники;
- складати зв’язні повідомлення про членів своєї родини та друзів; складати діалоги за темою.
Для ознайомлення з матеріалом та його засвоєнням тобі пропонується на кожному занятті презентація з певними лексичним або граматичним матеріалами, аудіо- або відеоматеріали, невеличке тестування для самоконтролю. Кожне заняття містить відповідні рекомендації щодо роботи з матеріалами курсу. Курс містить підсумковий тест-презентацію, спрямований на перевірку засвоєння вивченого матеріалу.
Внаслідок вивчення курсу ти зможеш:
- оволодіти певними лексичними одиницями з теми «Моя родина, мої друзі»;
- розрізняти, знаходити необхідну інформацію у тексті та оперувати нею, вживаючи нові слова та вирази;
- складати усне та письмове повідомлення за темою, використовуючи теперішній час (Präsens), присвійні займенники (Possessivpronomen);
- розповідати про свою родину та своїх друзів, їхні захоплення, звертаючи увагу на певні граматичні конструкції.
Також курс має кросворди, завдання на розвиток критичного мислення, цікаві тексти, лексико-граматичні вправи, теми для творів та тестові завдання.
Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також для усіх небайдужих до вивчення німецької мови.
Бажаємо успіхів!
