Topic outline

  • Шановні мої Учні та Учениці!

     

    Zeige mir, wie du wohnst,

    und ich sage dir, worauf du Wert legst.

    С.P.Fröhling

    Уявіть собі, що доля Вам подарувала шанс пожити у справжній родині людей, які говорять німецькою мовою. Не просто пожити,а  й облаштувати своє помешкання так, як завжди мріялось. Ви зможете обрати собі кімнату, розставити меблі, як побачили у найкращому дизайн-журналі. Покласти, поставити, повісити і навіть розкидати речі так, як Вам захочеться. А потім запросити нових німецьких друзів та розповісти, як затишно та зручно у Ваших оселях.

     



    Саме  для найкращого спілкування пропоную Вам пройти дистанційний курс «Помешкання(будинок, квартира, інтер’єр; моя кімната)». Попрацювавши над курсом, Ви повторити, навчитесь та зможете:

    ·        впевнено володіти вимовлянням та інтонацією поданих лексичних одиниць та мовленнєвих конструкцій
    ·        вживати означені та неозначені артиклі  з іменникам в NominativAkkusativ, Dativ в однині та множині
    ·        утворювати короткі діалоги за прочитаним або прослуханим
    ·        вживати
    ·        складати особисті висловлювання за шаблонами відповідно власному життєвому досвіду (про квартиру/будинок, кімнати)
    ·        вживати прийменники, які змінюють після себе відмінок, з іменниками в Dativ/ Akkusativ, стійко визначати різницю у побудові мовленнєвих виразів
    ·        вживати дієслова stellen (ставити), legen (класти ), setzen (садити), hängen (вішати), які мають локальне значення
    ·        описувати розташування предметів меблів, інтер’єру та власних речей у кімнаті
    ·        порівнювати граматичні структури Dativ/ Akkusativ за допомогою питань wo?/wohin?
    ·        презентувати результати власної діяльності
    ·        набувати навички самоосвіти та самоконтролю.
     
    Я бажаю Вам творчого, старанного та уважного навчання, подолання усіх складнощів та віри у власні сили. Завжди готова Вас підтримати та підсилити допомогою чату « Допомога поруч».

  • Stunde 1. Das Bad ist dort Wohnungsplan.


    Шановні мої Учні та Учениці!


    Сьогодні на уроці Ви вивчите назви кімнат та приміщень у квартирі, зможете розповісти, де знаходяться ці приміщення, скласти план квартири, повторити вживання артиклів. Протягом уроку Ви попрацюєте над вимовлянням, складете міні-діалоги про власні оселі намалюєте план Вашої квартири та зможете описати, де саме знаходяться усі кімнати.


    Мета:
    ·        опанування лексичних одиниць до теми
    ·        удосконалення вживання означених та неозначених артиклів
    ·         робота над вимовлянням вимовляння
    ·        Складання діалогів за прослуханим та прочитаним
    ·        Утворення коротких повідомлень за схемами та шаблонами.
    Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань та відеоролик для закріплення.

    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:

    1.      Уважно ознайомитися з теоретичним матеріалом. Звернути увагу на наведені приклади.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити діалог, звернути увагу на вимовляння та інтонацію.
    4.     Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання. 
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань до уроку 1. Порада: якщо помилок було багато, зверніться ще раз до лексичного та граматичного матеріалу та виконайте практичні завдання до уроку ще раз.
    6.     Для відпочинку перегляньте веселий відеоролик та дайте відповіді на питання.

    Не забувай про відпочинок

     

     

  • Stunde 2. Möbel neben uns


    Шановні мої Учні та Учениці!


    На цьому уроці Ви попрацюєте над вивченням назв предметів меблів. Для успішної роботи повторите над вимовлянням складних іменників в німецькій мові та звернете увагу на наголос.

    Протягом уроку потренуєтесь описувати предмети,згадаєте кольори, узнаєте ще більше прикметників та навчитесь висловлювати власне ставлення до характеристик різних видів меблів. Для того,щоб скоріше запам’ятати нові слова, пропоную Вам вивчити віршик та пограти в інтерактивні відеоігри.

    Мета:
    ·        Називати предмети меблів в однині та множині
    ·        удосконалити навички вимовляння, попрацювати над наголосом складних іменників
    ·        вчитися описувати предмети за допомогою прикметників
    ·        складати спеціальні питання
    ·        висловлювати власне ставлення до предметів ти їхніх характеристик
    ·        розвивати мовну здогадку та пам'ять за допомогою вірша та відеоігри.
    Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань вірша та відеоігри для закріплення.

    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.     Уважно ознайомитися з теоретичним матеріалом. Звернути увагу на наведені приклади.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити слова, звернути увагу на вимовляння та наголос.
    4.     Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання до уроку.
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань. Порада: якщо помилок було багато, зверніться ще раз до лексичного та граматичного матеріалу та виконайте практичні завдання до уроку ще раз.
    6.     Для закріплення вивчіть віршик та пограйте в інтерактивні відеоігри.

    Не забувай про відпочинок

     


  • Stunde 3. Wohin kommen die Sachen?


     

    Шановні мої Учні та Учениці!


    Сьогодні на уроці мова піде про те, як розташувати меблі та предмети у кімнаті. Ви зможете навести порядок у кімнаті та облаштувати Вашу кімнату затишно та охайно.  
    Для цього Ви узнаєте нові прийменники та та дієслова, за допомогою яких, Ви розставите, розвішаєте та покладете власні речі туди, куди Ви захочете або де вони повинні бути.  Під час уроку Ви повторите вживання іменників в Dativ  та узнаєте, що таке Wechselpräpositionen
     
    Мета:  
    ·        ознайомити з поняттям Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок), ввести прийменники in, an, neben, zwischen, über, unter, vor, hinter, auf.
    ·        ввести дієслова stellen (ставити), legen (класти ), setzen (садити), hängen (вішати), які мають локальне значення
    ·        повторити вживання іменників в  Akkusativ
    ·        працювати над аудіоматеріалом для розуміння прослуханого розумінням, за прослуханим додати висловлювання
    ·        тренувати вживання Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок) та локальних дієслів в мовленні
    ·        звернути увагу на необхідність охайного ставлення до речей, які нас оточують.
     Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань інтерактивні ігри  для закріплення.

    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.     Уважно ознайомитися з теоретичним матеріалом. Звернути увагу на наведені приклади.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити діалог, додати пропущені слова до діалогу.
    4.     Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання до уроку 1.
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань до уроку 1. Порада:  дуже часто в завдання з німецької мови іменники позначають різними кольорами: чоловічий рід (blau), середній рід (grün), жіночий рід (rot), множина (orange). Скористуйся цією підказкою.
    6.     Для закріплення виконати інтерактивні завдання.

     Не забувай про відпочинок 

     


  • Stunde 4. Wo sind die Sachen jetzt?


    Шановні мої Учні та Учениці!

    На минулому уроці Ви узнали, куди можна поставите меблі та розвішати і покласти власні речі. У Вашій кімнаті повний порядок, і тепер можна розповісти, де все знаходиться. Для цього Ви повторите вживання іменників в  Akkusativ  та   Wechselpräpositionen. Але на цьому уроці ми використаємо інші дієслова, які саме опишуть, де лежать, стоять та висять предмети. Також Ви потренуєтесь складати діалоги, щоб узнати, де знаходяться предмети інших людей.

    Мета:  
    ·        розширити знання про Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок) in, an, neben, zwischen, über, unter, vor, hinter, auf.
    ·        ввести дієслова stehen (стояти), liegen (лежати), sitzen (сидіти) вимагають після себе використання давального відмінка (питання: Wo? – де?).
    ·        повторити вживання іменників в Dativ
    ·        працювати над аудіоматеріалом для розуміння прослуханого розумінням, за прослуханим додати висловлювання
    ·        тренувати вживання Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок) та локальних дієслів в мовленні
    ·         з повагою ставитися до думки та смаків інших людей
    Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань інтерактивні ігри  для закріплення.
    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.     Уважно ознайомитися з теоретичним матеріалом. Звернути увагу на наведені приклади.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити діалог, додати пропущені слова до діалогу.
    4.     Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання до уроку 1.
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань до уроку 1. Порада:  дуже часто в завдання з німецької мови іменники позначають різними кольорами: чоловічий рід (blau), середній рід (grün), жіночий рід (rot), множина (orange). Скористуйся цією підказкою.
    6.     Для закріплення виконати інтерактивні завдання.

    Не забувай про відпочинок

     


  • Stunde 5.Wie richten wir das Zimmer ein?



    Шановні мої Учні та Учениці!

    На поданому уроці Ви продовжуєте працювати над використанням вживання іменників в 
    Dativ та Akkusativ  та   Wechselpräpositionenю. Ви потренуєтесь розповідати, як можна облаштувати різні приміщення у квартирі за допомогою схеми та на прикладі прочитаної інформації.

    Мета:
    ·        закріплення знань лексичних одиниць до теми
    ·        удосконалення вживання Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок) in, an, neben, zwischen, über, unter, vor, hinter, auf.
    ·        робота над вимовлянням вимовляння
    ·        складання діалогів за поданими схемами та шаблонами
    ·         робота над розумінням прочитаного
    Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань, інтерактивні ігри та поточний тест.
    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.     Уважно ознайомитися з теоретичним матеріалом. Звернути увагу на наведені приклади.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити діалог, звернути увагу на вимовляння та інтонацію.
    4.     Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання до уроку 1.
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань до уроку 1. Порада: якщо помилок було багато, зверніться ще раз до лексичного та граматичного матеріалу та виконайте практичні завдання до уроку ще раз.
    6.      Для найкращого засвоєння матеріалу пограйте в інтерактивні ігри.
    7.     Як підсумок виконайте поточний тест, який містить завдання та інструкцію для виконання.

    Не забувай про відпочинок


  • Stunde 6. Wie kann ich mein Zimmer einrichten?


    Шановні мої Учні та Учениці!

    Нарешті Ви досягли такого рівня, що зможете за допомогою набутих під час роботи над нашою темою знань самостійно утворювати повідомлення про свої помешкання та помешкання інших людей.  
    Мета:  
    ·         створення висловлень з вивченими граматичними та лексичними структурами місця
    ·        закріплення вживання  дієслів, які мають локальне значення, Wechselpräpositionen (прийменники, які змінюють після себе відмінок),
    ·        повторення вживання іменників в  Akkusativ та  Dativ
    ·        робота над аудіоматеріалом для розуміння прослуханого розумінням, за прослуханим виконання графічнихта лексичних завдання
    ·        розвиток навичок монологічного мовлення за допомогою питань
    ·        cкладаннy власного повідомлення «Mein Zimmer
    ·        виховання охайного ставлення до речей, які нас оточують.
     
    Складовими уроку є теоретичний матеріал, словничок, презентація, практичні завдання, ключі до практичних завдань, інтерактивні ігри  для закріплення та поточний тест.
    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.      Переглянути ще раз на вже знайомий теоретичний матеріал.
    2.     Переглянути презентацію, виконати завдання для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу.
    3.     Прослухати та проговорити діалог, графічно виконати завдання, додати пропущені слова у реченнях.
    4.     Зробіть малюнок власної кімнати та опишіть її за допомогою питань
    Для закріплення знань з поданої теми виконайте практичні завдання до уроку 1.
    5.     Здійсніть самоперевірку, скористайтеся ключами до практичних  завдань до уроку 1. Порада:  дуже часто в завдання з німецької мови іменники позначають різними кольорами: чоловічий рід (blau), середній рід (grün), жіночий рід (rot), множина (orange). Скористуйся цією підказкою.
    6.      Пограйте в інтерактивні ігри за бажанням. Але вони допоможуть  Вам уникнути помилок у майбутньому.
    7.     Виконайте поточний тест.

    Не забувай про відпочинок

     

  • Stunde 7. Verallgemeinerung von Wissen. Thementest


     

    Шановні мої учні та учениці!

    На цьому уроці ми підводимо підсумки за темою «Наші помешкання». За допомогою поданого дистанційного курсу Ви зможете сьогодні попрацювати над аутентичним навчальним фільмом, який показує життя у звичайній німецькій родині,  та виконати підсумковий тест.

     

    Мета: 
    ·        перевірити знання та вміння щодо вживання знання щодо  прийменників, які змінюють після себе відмінок, прийменників з іменниками у давальному відмінку при відповіді на питання де? та з іменниками у знахідному відмінку при відповіді на питання куди?
    ·        ознайомитися з навчальним фільмом, виконати лексичні завдання щодо розуміння прослуханого
    ·        розвивати навички самоконтролю
    ·        створювати ситуацію успіху
    Складовими уроку є навчальний відеофільм, словничок, практичні завдання, ключі до практичних завдань, підсумковий тест для контролю знань.
    Для досягнення найкращого результату пропоную Вам використати алгоритм уроку:
    1.     Уважно ознайомитися  з поданою лексикою до фільму.
    2.     Переглянути фільм, виконати завдання щодо розуміння прослуханого.
    3.     Здійснити самоконтроль.
    4.     У другій половині уроку виконайте онлайн-тест. Перед виконанням завдань уважно прочитайте інструкцію.

    Не забувай про відпочинок