
І місце. Мандрівка материками Землі (Аркатов Ігор Михайлович, Васютенко Вікторія Вячеславівна, ХЗОШ № 165)
Цей курс для тих, хто любить мандрувати.
Хто хоче світ великий цей пізнати.
Хто розуміє, що Земля – наш спільний дім.
І ми повинні дружно й мирно жити в нім.
Щоб не нашкодити їй, болю не завдати.
Бо про планету рідну всім нам треба дбати!

ІІ місце. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння (Бацула Наталія Володимирівна Василенко Катерина Володимирівна, ХГ № 152)
Жодна інша наука не
навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика… (П. Карус)
Інноваційність цього курсу полягає у використанні сучасних комп’ютерних технологій в поданні
теоретичного та практичного математичного матеріалів (тести розміщені на різних
платформах, в змісті завдань використовуються PR коди), враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований
підходи у викладанні, вікові особливості учнів.
Дистанційний курс побудований як весела захоплююча гра-подорож у Всесвіті з
улюбленими мультіплікаційними персонажами Барбоскіними. Вони потрапляють в 6
цікавих математично- природничих історій. Усі гравці-учні, не зважаючи на
підготовленість дограють і стають переможцями. Враховується не лише предметна
цілеспрямованість, а й мотиваційні аспекти навчання третьокласників, що постає
головною складовою формувального оцінювання знань здобувачів освіти.
Курс побудований переважно на асинхронних засобах навчання, що робить його
більш гнучким та мобільним, і надає можливість дітям вибирати
зручний для кожного час роботи над матеріалом уроків- подорожей.
Навчатися за цим курсом можна незалежно від місця
проживання, тимчасового перебування учня, стану здоров'я, особливих
потреб, на своїй швидкості сприйняття, без будь-яких
обмежень. Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний
матеріал, практичні завдання, різнорівневі тести для самоконтролю,
мультимедійна презентація-гра.
Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика… (П. Карус)
Інноваційність цього курсу полягає у використанні сучасних комп’ютерних технологій в поданні
теоретичного та практичного математичного матеріалів (тести розміщені на різних
платформах, в змісті завдань використовуються PR коди), враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований
підходи у викладанні, вікові особливості учнів.
Дистанційний курс побудований як весела захоплююча гра-подорож у Всесвіті з
улюбленими мультіплікаційними персонажами Барбоскіними. Вони потрапляють в 6
цікавих математично- природничих історій. Усі гравці-учні, не зважаючи на
підготовленість дограють і стають переможцями. Враховується не лише предметна
цілеспрямованість, а й мотиваційні аспекти навчання третьокласників, що постає
головною складовою формувального оцінювання знань здобувачів освіти.
Курс побудований переважно на асинхронних засобах навчання, що робить його
більш гнучким та мобільним, і надає можливість дітям вибирати
зручний для кожного час роботи над матеріалом уроків- подорожей.
Навчатися за цим курсом можна незалежно від місця
проживання, тимчасового перебування учня, стану здоров'я, особливих
потреб, на своїй швидкості сприйняття, без будь-яких
обмежень. Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний
матеріал, практичні завдання, різнорівневі тести для самоконтролю,
мультимедійна презентація-гра.

ІІ місце. Розвиток творчих здібностей (Кривенко Юлія Олександрівна, ЗЗСО № 6)
Курс розроблено з орієнтацією на виконання учнями 2 класу. Курс містить 6 практичних занять, які називаються рівнями та складаються з частин (раундів), а також підсумкового тестування:
Рівень 1 Раунд 1 «Розвиток цілісності, самостійності сприйняття»
Рівень 1 Раунд 2 «Сприймання часу»
Рівень 2 Раунд 1 «Розвиток творчого мислення»
Рівень 2 Раунд 2 «Розвиток різних видів пам’яті»
Рівень 3 Раунд 1 «Розвиток уяви та фантазії»
Рівень 3 Фінальна Битва «Розвиток комунікативно-творчих здібностей»
Підсумковий тест
Маленький Рятівник протягом роботи над завданнями дотримується місії – врятувати реальність від руйнування та зібрати броню супергероя, за кожну деталь якої даються бали.
Заняття курсу містять презентації, матеріали до друку, тести, фізкультхвилинки, пізнавальні відеоуроки та аудіоматеріали. Розгляду підлягають тексти філософського змісту, які дитині рекомендовано опрацьовувати разом з батьками, родичами або друзями. Щоб успішно працювати над завданнями курсу дитина має володіти змістом освіти першого класу Типової освітньої програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти.

ІІІ місце. Просторові відношення. Геометричні фігури (Довгуша Тетяна Олександрівна, ЗЗСО № 173)
Вітаю, юний друже!
Я дізнався, що ти дуже полюбляєш мандрувати країною математики. У зв’язку з цим я пропоную поринути зі мною у світ геометрії, де на кожному уроці тебе чекатимуть цікаві інтегровані завдання, інтерактивні вправи та незвичайні нагороди від помічників – доджиків. Після завершення дистанційного курсу:
-
орієнтуєтуватимешся на площині і в просторі;
-
розпізнаватимеш знайомі геометричні фігури у фігурах складної форми;
-
моделюватимеш з геометричних фігур різні конструкції;
-
будуватимеш площинні фігури за заданими розмірами;
Бажаю успіхів!

ІІІ місце. Дії з інформацією засобами комп’ютерних пристроїв (Суховєєва Наталія Іванівна, Боголідова Оксана Ігорівна ЗЗСО № 46)
Вітаємо тебе, юний друже!
Ти вже вмієш працювати на комп’ютері та виконувати різні завдання. Настав час вдосконалити свої знання та дізнатися багато нового.
Ти поринеш у цікавий світ пригод з інформацією, а допоможе тобі найкращий друг – комп’ютер.
По завершенню дистанційного курсу :
оволодієш вміннями розрізняти дії з інформацією;
знатимеш історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;
вмітимеш розрізняти пристрої введення та виведення інформації;
навчишся кодувати і декодувати інформацію, безпечно подорожувати мережею інтернет.
Бажаємо успіхів!

Жива природа. Рослини (Дмитренко Олена Володимирівна, Карнаухова Лариса Олександрівна, Старкова Ірина Вікторівна, ЗЗСО №56)
Дистанційний курс «Жива природа. Рослини» розрахований на учнів 3-х класів та використання в практиці дистанційного навчання. Курс має логічну структуру і складений відповідно до діючої Типової освітньої програми під керівництвом Савченко О.Я.
Курс складається з 7 уроків, кожен з яких містить: теоретичний матеріал до теми у вигляді мультимедійних презентацій з іграми, практичними завданнями для самоперевірки, інтегрованими вправами, тестовими завданнями, вікторинами, узагальненням знань з курсу, зворотнім зв'язком та голосарі

Природа восени (Шаповал Олена Ігорівна, Косовцева Ніна Олексіївна, Кружиліна Аліна Іванівна, ХГ № 13)
Запропонований дистанційний курс "Природа восени " складається з наступних підтем:
1. Як тварини готуються до зими.
2. Як осінні зміни впливають на комах.
3. Як риби готуються до зими.
4. Як птахи готуються до зими.
5. Як звірі готуються до зими.
6. Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі.
7. Діагностична робота за матеріалом
курсу.
Кожне заняття містить:
- рекомендації щодо опрацювання заняття;
-
теоретичний матеріал; глосарій;
-
практичні завдання для опрацювання теоретичного матеріалу;
- графічні
матеріали;
- комп’ютерні презентації;
- інтерактивні аркуші ,тести для самоконтролю.

Людина та її здоров’я (Жифарська Вікторія Анатоліївна, Єгорова Олена Анатоліївна, ХЗОШ № 158)
Метою курсу «Людина та її здоров’я» є формування дослідницьких умінь, опанування доступних способів пізнання себе та свого організму, своїх можливостей, встановлення зав’язків і залежностей людини і природи. Дозволяє детально та зрозуміло засвоїти дану тему.
Тематичну основу курсу складають змістові лінії, які складають 6 занять, і які визначені Державним стандартом початкової освіти, а саме:
- 1. Яку будову має наше тіло.
- 2. Що утворює опорно-рухову систему.
- 3. Яке значення має кровоносна система.
- 4. Які органи утворюють дихальну систему.
- 5. Як перетравлюється їжа.
- 6. Що таке нервова система.