Topic outline
- ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КУРС
- ГОТУЄМОСЬ ДО ПОДОРОЖІ
ГОТУЄМОСЬ ДО ПОДОРОЖІ
Я ведмедик Мандрівник.
Мандрувати здавна звик.
Обійшов я всю планету!
Бачив кожний материк!
Скрізь збирав знання в торбину
І складав довідники,
Креслив карти без упину,
Щоб тобі допомогти
Світ цікавий цей пізнати.
В ньому безліч таємниць!
Час вже в подорож рушати.
Нумо, друже, не барись!
- ЄВРАЗІЯ. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
ЄВРАЗІЯ. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Євразії.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Євразії» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Євразії.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Євразії.
3. Перед проходженням картографічного квесту, познайомся з ІНСТРУКЦІЄЮ.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ЄВРАЗІЯ. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
ЄВРАЗІЯ. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Євразії.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, ЄВРАЗІЄ!
ПРОЩАВАЙ, ЄВРАЗІЄ!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Євразію.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння складати карту знань, працювати з додатковими джерелами інформації, планувати, організовувати, оцінювати та презентувати власну діяльність, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до різних культур і звичаїв.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та познайомся з ІНСТРУКЦІЄЮ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий).
Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АФРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
АФРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Африки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Африки» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Африки.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Африки.
3. Перед проходженням картографічного квесту, пригадай ІНСТРУКЦІЮ.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АФРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
АФРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Африки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, АФРИКО!
ПРОЩАВАЙ, АФРИКО!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Африку.
Завдання: розвивати вміння складати карту знань, планувати, організовувати та оцінювати власну діяльність, виховувати самостійність, творчість.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та пригадай ІНСТРУКЦІЮ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий).
Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Роботу в "Містечку майстрів" ти можеш розпочати на уроці, а завершити - після нього.
4. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПІВНІЧНА АМЕРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
ПІВНІЧНА АМЕРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Північної Америки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Північної Америки» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Північної Америки.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Північної Америки.
3. Перед проходженням картографічного квесту, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПІВНІЧНА АМЕРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
ПІВНІЧНА АМЕРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Північної Америки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, ПІВНІЧНА АМЕРИКО!
ПРОЩАВАЙ, ПІВНІЧНА АМЕРИКО!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Північну Америку.
Завдання: розвивати вміння складати карту знань, планувати, організовувати, оцінювати та презентувати власну діяльність, виховувати самостійність, допитливість, творчість, ініціативність.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий).
Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Роботу в «Містечку майстрів» ти можеш розпочати на уроці, а завершити – після нього.
4. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПІВДЕННА АМЕРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
ПІВДЕННА АМЕРИКА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Південної Америки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Південної Америки» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Південної Америки.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Південної Америки.
3. Якщо треба, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ перед проходженням картографічного квесту.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПІВДЕННА АМЕРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
ПІВДЕННА АМЕРИКА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Південної Америки.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, ПІВДЕННА АМЕРИКО!
ПРОЩАВАЙ, ПІВДЕННА АМЕРИКО!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Південну Америку.
Завдання: розвивати вміння складати карту знань, планувати, організовувати та оцінювати власну діяльність, виховувати самостійність, творчість.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та, якщо треба, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий).
Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Роботу в «Містечку майстрів» ти можеш розпочати на уроці, а завершити – після нього.
4. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АВСТРАЛІЯ. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
АВСТРАЛІЯ. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Австралії.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Австралії» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Австралії.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Австралії.
3. Якщо треба, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ перед проходженням картографічного квесту.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АВСТРАЛІЯ. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
АВСТРАЛІЯ. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Австралії.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, АВСТРАЛІЄ!
ПРОЩАВАЙ, АВСТРАЛІЄ!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Австралію.
Завдання: розвивати вміння складати карту знань, планувати, організовувати, оцінювати та презентувати власну діяльність, виховувати самостійність, творчість.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та, якщо треба, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий). Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Роботу в «Містечку майстрів» ти можеш розпочати на уроці, а завершити – після нього.
4. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АНТАРКТИДА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
АНТАРКТИДА. ЗНАЙОМСТВО З МАТЕРИКОМ
Мета: познайомити з унікальними географічними об’єктами Антарктиди.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з картою та іншими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, розширити світогляд, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи зі «Словничком Антарктиди» зверни увагу на нові терміни й поняття. Користуйся словничком під час усієї мандрівки до Антарктиди.
2. Працюючи з картою, намагайся запам’ятати, де знаходяться географічні об’єкти Антарктиди.
3. За потреби, пригадай ІНСТРУКЦІЮ перед проходженням картографічного квесту.
4. Будь уважним читачем, мандрівником і дослідником! Отримані знання, уміння та навички допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести, стануть у пригоді в подальшому навчанні.
5. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- АНТАРКТИДА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
АНТАРКТИДА. ЗУСТРІЧ ІЗ МЕШКАНЦЯМИ МАТЕРИКА
Мета: познайомити з рослинним і тваринним світом Антарктиди.
Завдання: розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з додатковими джерелами інформації, представляти отриману інформацію в різних формах, виховувати самостійність, допитливість, ціннісне ставлення до оточуючого світу.
1. Під час роботи з теоретичним матеріалом, фотокнигою та довідником Мишка Мандрівника будь уважним читачем і дослідником. Отримані знання допоможуть тобі успішно скласти підсумкові тести.
2. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ПРОЩАВАЙ, АНТАРКТИДО!
ПРОЩАВАЙ, АНТАРКТИДО!
Мета: узагальнити та перевірити знання про Антарктиду.
Завдання: розвивати вміння складати карту знань, планувати, організовувати, оцінювати та презентувати власну діяльність, виховувати самостійність, творчість, ініціативність.
1. Перш ніж складати карту знань, пригадай вивчений матеріал за своїм записником та, за потреби, зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.
2. Зверни увагу на те, що на виконання підсумкового тесту в тебе є 10 хв. Кількість спроб – одна! За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий). Не поспішай! Уважно читай завдання та запитання!
3. Не забувай робити ХВИЛИНКИ ВІДПОЧИНКУ!
- ОСЬ І ЗАВЕРШИЛАСЯ НАША МАНДРІВКА
ОСЬ І ЗАВЕРШИЛАСЯ НАША МАНДРІВКА
Мета: перевірити знання про материки Землі.
1. Пригадай вивчений матеріал за своїм записником або картами знань.
2. Сьогодні ти, як завжди, можеш перевірити себе - потренуватися перед фінальним тестом.
3. Зверни увагу на наявність двох варіантів фінального тесту:
1 варіант – для юних дослідників (не дуже складний)
2 варіант – для великих науковців (більш складний)
Обери варіант, який, на твою думку, ти зможеш виконати успішно.
На виконання фінального тесту в тебе є 25 хв. Кількість спроб – одна!
За результатами тестування буде визначено твій рівень знань (низький, середній, достатній або високий).
4. Перед виконанням завдань фінального тесту зроби ХВИЛИНКУ ВІДПОЧИНКУ та налаштуйся на роботу!
5. Якщо бажаєш, можеш виготовити сувенір на згадку про цю мандрівку. Та перед цим зазирни до ІНСТРУКЦІЇ.