Боковая панель
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Вы используете гостевой доступ (
Вход
)
Перейти к основному содержанию
І місце Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи. 8 клас (Кучкова Аліна Геннадіївна, Нікішина Анжеліка Олександрівна, ЗЗСО № 87 )
В начало
Курсы
Кращий дистанційний курс
Кращий дистанційний курс - 2023
Біологія
Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи. 8 клас
Тема 1. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова
Інтерактивний плакат заняття 1. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова
Інтерактивний плакат заняття 1. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова
Нажмите на ссылку
https://view.genial.ly/645494e006dcbc00194cfe41/interactive-image-zanyattya-1-zagalna-harakteristika-sensornih-sistem-yihnya-budova
, чтобы открыть ресурс.
◄ Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 1
Перейти на...
Перейти на...
Вхідне опитування
Анотація курсу
Програма курсу
Рекомендації щодо роботи над дистанційним курсом
Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології
Глосарій
Атлас сенсорних систем
Інтерактивний плакат "Сенсорік-центр. Відчувай. Пізнавай. Думай."
Покликання на дошку Сonceptboard
Швидка консультаця у реальному часі з 9.00 до 18.00.
ФОРУМ "Поділимось думками"
Фізкультхвилинка для тіла
Джерела
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 1
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 1
Тест 1. Загальна характеристика сенсорних систем людини
Рекомедації щодо роботи з матеріалами заняття 2
Інтерактивний плакат заняття 2. Зорова сенсорна система. Око
Лабораторне дослідження. Тема: Виявлення сліпої плями на сітківці ока
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 2
Тест 2. Зорова сенсорна система. Око
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 3
Інтерактивний плакат заняття 3. Сприйняття світла, кольору простору. Гігієна зору
Лабораторне дослідження. Тема: Визначення акомодації ока
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі 3
Тест 3. Сприйняття світла, кольору, простору. Гігієна зору
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 4
Інтерактивний плакат заняття 4. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху
Лабораторне дослідження."Вимірювання порогу слухової чутливості."
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 4
Тест 4. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 5
Інтерактивний плакат заняття 5. Сенсорні системи смаку, нюху
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 5
Тест 5. Сенсорна система смаку, нюху
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 6
Інтерактивний плакат заняття 6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
Дослідницький практикум. Тема. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 6
Тест 6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
Рекомендації щодо роботи з матеріалами заняття 7
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Мої враження і досягнення від проведених досліджень
Контрольне тестування. Варіант І
Контрольне тестування. Варіант ІІ
Вихідне опитування
Кейс матеріалів
Самоконтроль. Відповіді на завдання у чек-листі до заняття 1 ►
В начало
Календарь
Разделы курса
Загальна інформація до курсу
Тема 1. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова
Тема 2. Зорова сенсорна система. Око
Тема 3. Сприйняття світла, кольору простору. Гігієна зору
Тема 4. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху
Тема 5. Сенсорні системи смаку, нюху
Тема 6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
Тема 7. Узагальнення знань з теми "Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи»
Контрольне тестування з теми
Післяслово