Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Після закінчення
вивчення курсу учнів:
· знатимуть основні види складнопідрядних речень, пояснюватимуть їх будову;
· правильно ставитимуть розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовуватимуть їх;
· знаходитимуть у тексті складнопідрядні речення з однією й кількома підрядними частинами;
· визначатимуть головну й підрядну частини, види складнопідрядних речень, істотні ознаки їх, межі головної й підрядної частин, кількість частин;
· класифікуватимуть складнопідрядні речення за значенням і будовою, засобами зв’язку в них;
· розрізнятимуть сполучники і сполучні слова;
· аналізуватимуть й порівнюватимуть виражальні можливості складнопідрядних речень та інших синонімічних конструкцій у текстах різних стилів;
· конструюватимуть складнопідрядні речення різних видів і вводить їх у тексти різних стилів;
· складатимуть усні й письмові висловлення різних стилів на визначену тему, використовуючи в них виражальні можливості складнопідрядних речень.