Enrolment options

Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму в Україні (Ткаленко Оксана Юріївна, ЗЗСО № 82)

Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму в Україні (Ткаленко Оксана Юріївна, ЗЗСО № 82)

Анотація дистанційного курсу

В сучасних умовах українського суспільства історична освіта є одним з найважливіших чинників розвитку особистості. Впродовж останніх років в Україні відбулися значні зміни.  Вони викликані історичним розвитком країни, яка здійснює незалежну державну політику: національну, правову, соціальну.  На сучасному етапі суспільство потребує активних, самостійних, творчих людей, здатних адаптуватися до стрімких змін у світі. В їх формуванні головний акцент робиться на зростанні ролі уміння здобувати, переробляти, переосмислювати інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку та самовдосконалення людини.

Основні риси дистанційного курсу для 10 класу за темою: «Встановлення  й  утвердження радянського тоталітарного  режиму в Україні (1921—1939)» полягають у тому,  що він:

  • відповідає чинній програмі передбаченого Державним стандартом освіти (галузь «Суспільствознавство»);
  • зміст дистанційного курсу наповнений історичною інформацією,  який орієнтовано на  пізнавальні потреби учнів  15-17 років;
  • дозволяє ознайомитися з історією України у складі  СРСР та особливостями формування тоталітарного суспільства. Також, у теоретичному матеріалі прослідковується  аналітична складова, яка дозволить учням зрозуміти причини та наслідки багатьох знакових подій української історії;
  • робота з історичною картою – один з прийомів навчання; активізує та вдосконалює розумові навички учнів - увагу, сприйняття, мислення, уяву, пам'ять;
  • зміст практичних занять поглиблює  розвиток предметних умінь,  сприяє формуванню ключових елементів  історичної компетентності  відповідно до вікових особливостей учнів.

Метою курсу є вивчення історії України в період 1921 - 1939 рр., та поглиблення розуміння історичних процесів, які вплинули на розвиток українського суспільства та держави в відповідний період;  формування умінь та навичок пошуково-дослідницької роботи, припущення гіпотез, узагальнення історичної інформації.

Завданнями  дистанційного курсу є розвиток історичного мислення учнів та формування предметних компетентностей. З метою розвитку розумових здібностей при вивченні історії, важливо ставити учнів перед необхідністю: самостійно аналізувати навчальний історичний матеріал, знаходити в ньому головне, аналізуючи факти, виділяти, порівнювати і узагальнювати їхні істотні ознаки і зв'язки.

Зміст дистанційного курсу:

  • 9 занять: з них:  8 занять містять основну теоретичну інформацію;  6 та 7 заняття  мають  практичну складову; 9 заняття містить висновки автора щодо реалізації основних завдань курсу;
  • має 8 тестів для самоконтролю та 1 підсумковий тест за темою;
  • містить словник термінів (глосарій), різноманітні теоретичні та пізнавальні відомості;
  • наявність портретів історичних та політичних діячів, історичні презентації та відеоматеріали.

Матеріал занять структурований у рамках типової схеми проведення занять. Зміст курсу дозволяє набути та закріпити вивчений матеріал в довільному для кожного учня форматі  опрацювання інформації.

Дистанційний курс  може бути використаний:

  • вчителями історії  при проведенні відповідних уроків теми у 10 класі;
  • учнями 10 класів під час підготовки домашнього завдання та повторення матеріалу;
  • учнями для підготовки до уроку тематичного оцінювання або уроку контролю знань;
  • для підготовки до ЗНО.


Guests cannot access this course. Please log in.