Тематический план

  • Liebe Freunde!

               Вітаємо вас на дистанційному курсі "Meine Hobbys"!

                           "Freizeit oder Hobby ist Arbeit, die einem Spaß macht!"
                                                                                       Robert Robinson (Wissenschaftler, вчений)
    owl 1 Дистанційний курс присвячений вивченню теми "Мої хобі". 
    Пройшовши навчання ви навчитеся вживати
    • тематичну лексику,
    • модальні дієслова,
    • присвійні займенники у називному та знахідному відмінку,
    • розповідати про своє хобі та хобі ваших друзів,
    • потренуєтеся брати інтерв'ю та складати тематичні діалоги,
    • навчитеся описувати своє хобі у листі до друга,
    • дізнаєтеся про хобі та захоплення підлітків у Німеччині.

                  signМи бажаємо вам успіху та наснаги в навчанні на нашому курсі. Якщо у вас виникають пітання, або вам необхідна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас за допомогою чату "Питання-відповідь"

                                               Вперед до нових знань!


                                                                                      go 

  • Урок 1. Hobbys. Ich kann das machen.

    Hobby

                    Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал,  ви зможете розповісти про різні види хобі та чим ви вмієте займатися, використовувати модальне дієслово können у теперішньому часі та правильно будувати речення. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник, який є невід’ємною складовою лексичних уроків. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    Окрім опанування нової лексики, також звертаємо увагу на вживання модального дієслова können у різних типах речень.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. Заохочувати до вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал, практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника    (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

    Viel Spaß und Erfolg!


  • Урок 2. Possessivpronomen.

    Possessivpronomen

                 Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал,  ви зможете розповісти про свої речі та речі інших людей, використовуючи присвійні займенники, попросити чиїсь речі та надавати правильні відповіді. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на вживання присвійних займенників в називному (Nominativ) та знахідному (Akkusativ) відмінках.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал, практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника    (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                              Viel Glück!


  • Урок 3. Ich will Tennis spielen lernen.

    Tennis

                 Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал,  ви зможете розповісти яким хобі ви хотіли би займатися, чому хотіли би навчитися та що для цього необхідно робити. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на вживання модальних дієслів müssen та wollen, а також порядок слів у реченнях з модальними дієсловами.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури. Розвивати логічність та структурованість писемного та усного мовлення. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається. Захоочувати учнів до занять спортом та хобі, популярізувати правильний спосіб життя.

    Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал, практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника    (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                              Viel Spaß!


  • Урок 4. Ausrüstung für Hobbys.

    Ausrüstung

                     Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши теоретичний та практичний матеріал,  ви зможете розповісти про речі та спорядження, яке необхідне вам для занять спортом та хобі. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на вживання дієслова brauchen та іменників у відмінку Akkusativ.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури.  Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин: теоретичний матеріал, практичні завдання, презентація та тест для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з теоретичним матеріалом та наведеними прикладами.

    2.     Перегляньте презентацію, яка являє собою візуальну демонстрацію лексичного та граматичного матеріалу.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника    (глосарій).

    4.     Якщо під час виконання практичних завдань виникають запитання, у нагоді стануть презентація та теоретичний матеріал

    5.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                              Viel Erfolg!


  • Урок 5. Hobbykleidung.

    Kleidung

         Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши лексичний матеріал,  ви зможете розповісти про речі , які необхідні вам для занять спортом та хобі. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на вживання дієслова brauchen та іменників у відмінку Akkusativ.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури.  Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин:, практичні завдання, та гра для самоконтролю.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з новою лексикою уроку.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника  (глосарій).

    4.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    5.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                                                        Viel Spaß und Erfolg!


  • Урок 6. Hobbys meiner Freunde.

    Freunde

     Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши лексичний матеріал та виконавши практичні завдання,  ви навчитеся розпитувати своїх друзів про їхні хобі. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник та гра "Випадкове коло" . У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на порядок слів у питанні.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури.  Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин:, практичні завдання, гра "Випадкове коло", лексичний тест.

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з новою лексикою уроку.

    3.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    4.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    5.     Упоравшись із практичним завданням, виконайте тестове завдання, щоб переконатися в набутих уміннях та навичках.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                                               

                                                     Viel Spaß!


  • Урок 7. Mein liebstes Hobby.

    Mein

      Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши лексичний та практичний матеріал,  ви зможете опанувати навички монологічного мовлення та розповідати про своє улюблене хобі. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на порядок слів у реченні.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури.  Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин: практичні завдання та гра "Склади речення".

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з активною лексикою до тексту із практичного завдання.

    2.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника  (глосарій).

    3.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням пройдіть гру " Склади речення", яка допоможе відпрацювати правильність побудови речення.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                           

                                                  Viel Glück!


  • Урок 8. Kinder stellen ihre Hobbys vor.

    kinder

    Юні друзі!

    Сьогодні на уроці, поступово опрацювавши лексичний,  практичний матеріал та переглянувши відео,  ви зможете опанувати навички аудіювання. Під час вивчення уроку у пригоді стане словник. У словнику ви знайдете необхідні пояснення та приклади вживання того чи іншого слова.

    На сьогоднішньому уроці  звертаємо увагу на порядок слів у реченні.

    Мета: Опановувати та вживати  нову лексику та граматичні структури.  Розвивати логічність мовлення та вміння творчо працювати. Заохочувати до спілкування німецькою мовою, вивчення культури та традицій країни, мова якої вивчається.

    Урок складається з таких частин: практичні завдання та гра "Знайди пару".

    Під час роботи з цим уроком дотримуйтесь наступного алгоритму:

    1.     Ретельно ознайомтеся з активною лексикою до тексту із практичного завдання.

    2.     Поступово виконуйте завдання в практичній частині. Пам’ятайте, що під час роботи з новою лексикою необхідно звертатися до словника (глосарій).

    3.     Свої відповіді можна перевірити після виконання вправ, скориставшись  ключами до уроку.

    6.     Упоравшись із практичним завданням пройдіть гру " Знайди пару", яка допоможе вам у закріпленні нової лексики.

                                 Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

                                              Viel Erfolg!


  • Modultest.

    test

    Рекомендації щодо виконання тесту

    Протягом 8 уроків ви вивчали тему "Meine Hobbys". Сподіваємося вам сподобалося та ви засвоїли лексику та граматичні структури. Тепер саме час перевірити себе виконавши Modul Test - тест до всього курсу.
    Не кваптесь, перегляньте ще раз все що необхідно та переходьте до виконання тесту.
    Тест охоплює граматику, лексику та ситуативне вживання мови.

    pyfrТест подано у двох варіантах та різної складності (Варіант 1 - середнього рівня, Варіант 2 - високого рівня).  Кожен варіант тесту має свої критервї оцінювання. 
     Modul Test 1 складається з 14 питань, але деякі питання мають декілька пунктів (загалом в тесті 25 пунктів). За 12 бальною системою  - кожна праильна відповідь 0,48 бала. 
    Modul Test 2 складається з 29 питань, але деякі питання мають декілька пунктів (загалом в тесті 35 пунктів). За 12 бальною системою - кожна правильна відповідь 0,3 бала та 0,6 балів (завдання на складання речень). 
    Обираючи варіант тесту, зважте наскільки впевнено та грунтовно ви засвоїли тему.  Радимо почати з тесту середнього рівня та потім виконати тест високого рівня. Якщо у вас виникають запитання стосовно структури тесту, чекаємо на запитання в чаті "Питання-відповіді"!

                                   Пам'ятайте про фізкультхвилинку!

    234


  • Резюме до курсу

    12Вітаємо!  Ви завершили навчання  на дистанційному курсі "Meine Hobbys".  А тепер перевірте свої знання за допомогою картки самооцінювання! Бажаємо успіху в подальшому оволодінні німецькою мовою!

    самооц