Опції зарахування

3D - графіка (Кальчева Юлія Степанівна Титаренко Наталія Анатоліївна, ЗЗСО № 3)
Основні риси дистанційного курсу для 9 класу за темою «Тривимірна графіка», полягає в тому, що він:
- відповідає чинній програмі передбаченого Державним стандартом освіти (відповідають типовій програмі з інформатики (навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804);
- зміст дистанційного курсу наповнений інформацією, яка орієнтована на життєві потреби учнів (9х класів);
- дозволяє поглибити знання та вміння з тривимірної графіки, принципами побудови тривимірної моделі, опануванням інструментами тривимірної анімації, основам візуалізації та рендерингом;
- активізує та вдосконалює розумові процеси учнів – увагу, сприйняття, уяву, пам’ять, просторове мислення;
- зміст практичних занять уможливлює розвиток предметних умінь, сприяє формуванню ключових елементів та комп’ютерної компетентності відповідно до вікових особливостей учнів.
Метою дистанційного курсу є:
- вивчення основ тривимірної графіки,
- формування в учнів знань і вмінь для створення та обробки графічних зображень,
- виробити практичні навички для використання та проектування комп’ютерних зображень у навчальній та професійній діяльності.
Завданням дистанційного курсу є:
- призначення, можливостей, засобів, технологій та сфери застосування комп’ютерної графіки; принципи побудови растрових, векторних, фрактальних і 3D зображень; основні параметри комп’ютерних зображень; принципи організації та типи колірних моделей; особливості форматів графічних файлів, їхні основні характеристики та перетворення;
- вміти використовувати методи обробки зображень у 3D редакторах.
Зміст дистанційного курсу:
- 8 занять з них всі мають практичні роботи;
- 2 тести для самоконтролю, 5 тестових ігор та 1 контрольний тест за темою;
- містить словник термінів (глосарій), різноманітні теоретичні та пізнавальні відомості;
- наявність відео матеріалу ( 4 відео-презентації), 4 презентацій за темами, 8 опорних конспектів для учнів, питання для самоперевірки та рефлексії в кожному уроці.
Матеріал занять структурований у рамках типової схеми проведення занять.
Зміст курсу дозволяє набути та закріпити вивчений матеріал в довільному для кожного учня темпі опрацювання інформації.
Дистанційний курс також може бути використаний:
- вчителями математики при проведенні уроків геометрії, фізики, технологій у 6 класі;
- учнями 9 класів під час підготовки домашнього завдання та повторення матеріалу;
- учнями для підготовки до уроку тематичного оцінювання або узагальнюючого уроку.
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.