Опції зарахування

3D - графіка (Кальчева Юлія Степанівна Титаренко Наталія Анатоліївна, ЗЗСО № 3)

3D - графіка (Кальчева Юлія Степанівна Титаренко Наталія Анатоліївна, ЗЗСО № 3)

Основні риси дистанційного курсу для 9 класу за темою «Тривимірна графіка», полягає в тому, що він:

  • відповідає чинній програмі передбаченого Державним стандартом освіти (відповідають типовій програмі з інформатики (навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804);
  • зміст дистанційного курсу наповнений інформацією, яка орієнтована на життєві потреби учнів (9х класів);
  • дозволяє поглибити знання та вміння з тривимірної графіки, принципами побудови тривимірної моделі, опануванням інструментами тривимірної анімації, основам візуалізації та рендерингом;
  • активізує та вдосконалює розумові процеси учнів – увагу, сприйняття,  уяву, пам’ять,  просторове мислення;
  • зміст практичних занять уможливлює розвиток предметних умінь, сприяє формуванню ключових елементів та комп’ютерної компетентності відповідно до вікових особливостей учнів.

Метою дистанційного курсу є:

  • вивчення основ тривимірної графіки,
  • формування в учнів знань і вмінь для створення та обробки графічних зображень,
  • виробити практичні навички для використання  та  проектування комп’ютерних зображень у навчальній та професійній діяльності.

Завданням дистанційного курсу є:

  • призначення, можливостей, засобів, технологій та сфери застосування комп’ютерної графіки; принципи побудови растрових, векторних, фрактальних і 3D зображень; основні параметри комп’ютерних зображень; принципи організації та типи колірних моделей; особливості форматів графічних файлів, їхні основні характеристики та перетворення;
  • вміти використовувати методи обробки зображень у 3D редакторах.

Зміст дистанційного курсу:

  • 8 занять з них всі мають практичні роботи;
  • 2 тести для самоконтролю, 5 тестових ігор та 1 контрольний тест за темою;
  • містить словник термінів (глосарій), різноманітні теоретичні та пізнавальні відомості;
  • наявність відео матеріалу ( 4 відео-презентації), 4 презентацій за темами, 8 опорних конспектів для учнів, питання для самоперевірки та рефлексії в кожному уроці.

Матеріал занять структурований у рамках типової схеми проведення занять.

Зміст курсу дозволяє набути та закріпити вивчений матеріал в довільному для кожного учня темпі опрацювання інформації.

Дистанційний курс також може бути використаний:

  • вчителями  математики при проведенні уроків геометрії, фізики, технологій у 6 класі;
  • учнями 9 класів під час підготовки домашнього завдання та повторення матеріалу;
  • учнями для підготовки до уроку тематичного оцінювання або узагальнюючого уроку.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.