Оксигеновмісні органічні сполуки


Мета: Сформувати уявлення про спирти; дати знання про новий оксигеновмісних
органічних сполук. Розвивати логічне та аналітичне мислення, увагу,
самостійність та вміння використовувати вивчений матеріал.

Мета: дати поняття про багатоатомні спирти; поглибити знання учнів про хімічні
властивості органічних речовин; сформувати науковий світогляд учнів; сприяти
естетичному, екологічному вихованню; розвивати пізнавальний інтерес учнів до
предмету.

Мета: Закріпити знання учнів про вуглеводні та спирти,
добитися засвоєння учнями знань про склад, властивості, застосування та
добування фенолу, сформувати
знання про взаємний вплив атомів у молекулі.

Мета: Познайомити учнів з особливостями будови альдегідів; дати визначення
характеристичної групи альдегідів; розвивати вміння складати структурні й
електронні формули сполук класу альдегідів; давати назви згідно систематичної
номенклатури; виховувати уважність та відповідальність

Мета: знати,
що таке карбонові кислоти, їх класифікацію, номенклатуру, ізомерію; знати
будову карбоксильної функціональної групи; засвоїти фізичні та хімічні властивості;
набути вміння складати рівняння реакцій, називати отримані сполуки за
міжнародною номенклатурою; оволодівати вміння складання рівняння реакцій
перетворень і розв’язувати розрахункові задачі.

Мета: формувати знання учнів
про жири, їх склад, утворення; вивчити будову жирів і властивості їх як естерів
гліцерину й вищих карбонових кислот; ознайомити учнів з хімічними властивостями
жирів; визначити сфери застосування жирів, способи їх одержання; розвивати
вміння й навички складання рівнянь хімічних реакцій; ознайомити учнів з поширенням
жирів у природі, їх біологічною роллю, застосуванням.

Мета: розширити знання учнів про вуглеводи, ознайомити
із їх класифікацією; навести приклади вуглеводів, показати поширення вуглеводів
у природі і харчових продуктах; формувати вміння встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями і застосуванням
вуглеводів; розвивати хімічну мову, екологічне мислення; формувати уміння
приймати обґрунтоване рішення щодо їхнього безпечного використання,
дотримуватися здорового способу життя.

Мета: розширити знання учнів про органічні сполуки, їх
будову і властивості на прикладі природних полімерів – крохмалю й целюлози;
дати уявлення про полімерну будову молекул крохмалю й целюлози; ознайомити з
реакцією поліконденсації та гідролізу, показати їх значення для життєдіяльності
живих організмів і людини; розкрити зв’язок між властивостями, будовою та
застосуванням крохмалю й целюлози