Тематический план
- Оксигеновмісні органічні сполуки
- Тема №1. Спирти
Тема №1. Спирти
Мета: Сформувати уявлення про спирти; дати знання про новий оксигеновмісних органічних сполук. Розвивати логічне та аналітичне мислення, увагу, самостійність та вміння використовувати вивчений матеріал.
- Тема №2. Багатоатомні спирти
Тема №2. Багатоатомні спирти
Мета: дати поняття про багатоатомні спирти; поглибити знання учнів про хімічні властивості органічних речовин; сформувати науковий світогляд учнів; сприяти естетичному, екологічному вихованню; розвивати пізнавальний інтерес учнів до предмету.
- Тема №3. Фенол
Тема №3. Фенол
Мета: Закріпити знання учнів про вуглеводні та спирти, добитися засвоєння учнями знань про склад, властивості, застосування та добування фенолу, сформувати знання про взаємний вплив атомів у молекулі.
- Тема №4. Альдегіди
Тема №4. Альдегіди
Мета: Познайомити учнів з особливостями будови альдегідів; дати визначення характеристичної групи альдегідів; розвивати вміння складати структурні й електронні формули сполук класу альдегідів; давати назви згідно систематичної номенклатури; виховувати уважність та відповідальність
- Тема №5. Карбонові кислоти
Тема №5. Карбонові кислоти
Мета: знати, що таке карбонові кислоти, їх класифікацію, номенклатуру, ізомерію; знати будову карбоксильної функціональної групи; засвоїти фізичні та хімічні властивості; набути вміння складати рівняння реакцій, називати отримані сполуки за міжнародною номенклатурою; оволодівати вміння складання рівняння реакцій перетворень і розв’язувати розрахункові задачі.
- Тема №6. Естери, жири
Тема №6. Естери, жири
Мета: формувати знання учнів про жири, їх склад, утворення; вивчити будову жирів і властивості їх як естерів гліцерину й вищих карбонових кислот; ознайомити учнів з хімічними властивостями жирів; визначити сфери застосування жирів, способи їх одержання; розвивати вміння й навички складання рівнянь хімічних реакцій; ознайомити учнів з поширенням жирів у природі, їх біологічною роллю, застосуванням.
- Тема №7. Вуглеводи. Глюкоза, сахароза
Тема №7. Вуглеводи. Глюкоза, сахароза
Мета: розширити знання учнів про вуглеводи, ознайомити із їх класифікацією; навести приклади вуглеводів, показати поширення вуглеводів у природі і харчових продуктах; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями і застосуванням вуглеводів; розвивати хімічну мову, екологічне мислення; формувати уміння приймати обґрунтоване рішення щодо їхнього безпечного використання, дотримуватися здорового способу життя.
- Тема №8. Крохмаль, целюлоза, штучні волокна. Контрольна робота
Тема №8. Крохмаль, целюлоза, штучні волокна. Контрольна робота
Мета: розширити знання учнів про органічні сполуки, їх будову і властивості на прикладі природних полімерів – крохмалю й целюлози; дати уявлення про полімерну будову молекул крохмалю й целюлози; ознайомити з реакцією поліконденсації та гідролізу, показати їх значення для життєдіяльності живих організмів і людини; розкрити зв’язок між властивостями, будовою та застосуванням крохмалю й целюлози