Біологія.
Дистанційний курс «Транспорт речовин» розроблений для учнів восьмого класу відповідно до навчальної програми «Біологія для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (наказ МОН №804 від 07.06.2017 р. )
Завдання дистанційного курсу полягають у тому, щоб:
· сприяти формуванню та розвитку природничого світогляду;
· сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
· створити умови для розвитку умінь самостійно здобувати і застосовувати знання.
Мета дистанційного курсу:
· ознайомити учнів з основними поняттями та закономірностями транспортної системи;
· встановити взаємозв’язок будови та функцій еритроцитів, лейкоцитів і тромбоцитів, кровоносних судин, серця;
· встановити значення лімфи, тканинної рідини, роль внутрішнього середовища в життєдіяльності організму людини;
· формувати уміння розв’язувати біологічні задачі;
· познайомити учнів з різними видами тестів, що є важливою складовою успішного складання тесту ЗНО.
Після вивчення дистанційного курсу:
учні мають знати (розрізняти):
- будову артерій, вен і капілярів, вроджений (неспецифічний) і набутий (специфічний) імунітет, види кровотеч;
- правила переливання крові, заходи запобігання хворобам серцево-судинної системи
учні повинні вміти :
- характеризувати плазму крові, зсідання
крові як захисну реакцію організму, групи крові системи АВО, резус-фактор, імунні
реакції організму, особливості будови та властивості серцевого м’яза, будову та
роботу серця, серцевий цикл, будову кровоносних судин;
велике й мале кола
кровообігу, рух крові по судинах, артеріальний тиск крові, лімфообіг;
- вимірювати пульс, артеріальний тиск;
- застосовувати теоретичні відомості для розв’язання біологічних задач.