
Гарбуз Ірина Миколаївна (ХСШ №155)
Ця сторінка створена для юного географа та допитливого пошуковця!
· Ти виявляєш особливий інтерес до вивчення географії, хочеш самостійно поглиблювати свої знання за допомогою додаткових джерел, - тоді в тебе є така можливість спробувати свої сили!
· Ти зможеш прочитати цікаву, корисну інформацію з географії, що виходить за межі шкільної програми, навчитись розв`язувати задачі географічного змісту, докладніше вивчити географічну номенклатуру.
· Ця робота допоможе тобі поглиблювати та розширювати свої знання, розвинути свідоме ставлення до навчання, прагнення до саморозвитку, самовдосконалення, ти зможеш краще підготуватись до олімпіад, конкурсів та ЗНО, повірити у власні сили!
· При вивченні матеріалу з теми «Земля на плані і карті» рекомендується прочитати теоретичний матеріал, потім пройти перевірку (ТЕСТ) для систематизації і закріплення знань. І для закріплення переглянути презентацію, яка додається до кожного заняття.
· Теоретичний матеріал починається зі словника термінів, які є універсальною формою накопичення знань, змістовного викладення найважливіших питань з різних джерел . Матеріал може утримувати як вже відомі пояснення із різних джерел, так і власні думки щодо розглянутих питань.

Гримковська Валентина Василівна (ХЗОШ№ 126)
Дистанційний курс з географії
Тема: Гідросфера
6 клас, 12 уроків

Зосик Марина Миколаївна (ХЗОШ №59)
Анотація до дистанційного курсу «Північна Америка» для 7-го класу
Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного стандарту середньої освіти та новій навчальній програмі 2015 року. Курс в себе включає 8 занять ,теоретичний матеріал, мультимедійні презентації, відео до кожного заняття, словник термінів та рекомендації до курсу.
Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних методик в поданні матеріалу, враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні, вікові особливості учнів. Дистанційний курс є своєрідним дидактичним комплексом, у якому реалізуються основні навчально-виховні ідеї географічної освіти. Зміст курсу конкретизує програму, обсяг і систему знань з даного курсу географії, виділяє основну й додаткову інформацію, спрямовує учнів на творчий самостійний пошук, готує їх до поточного й періодичного оцінювання навчальних досягнень, допомагає якісно виконати програмні практичні роботи й здійснити дослідження.
Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний матеріал, презентації до кожного заняття, відеоматеріали, схеми, малюнки, тести. У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу школярів на засвоєння програмного матеріалу за рахунок розміщення додаткових рубрик і географічних фактів, мультимедійних презентацій та інших матеріалів.
Значно оновлено структурні складові та методичний апарат дистанційного курсу, які є різноплановими і завершеними.
В процесі вивчення дистанційного курсу учень засвоїть матеріали з теми « Північна Америка». За результатами вивчення курсу учень буде вміти: описувати географічне положення материка та порівнювати природні умови Північної Америки з іншими материками; зможе оцінювати кліматичні відомості у всіх частинах Північної Америки; робити гідрологічний аналіз всіх водних об'єктів материка; опрацьовувати порівняльну характеристику природних зон Північної Америки; оцінювати місце знаходження на політичній карті Північної Америки країн та їхнє значення і місце на політичній карті світу.

Логвіненко Ірина Миколаївна (Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №77)

Селевко Оксана Вікторівна (ХЗОШ № 168 )
Вторинний сектор господарства
9 клас
Вітаю тебе, розумну людину важче обдурити та використати, тож набираймося розуму!
- Ми вивчимо діяльність людства в найрізноманітніших проявах. Навчимося розуміти, де і як господарюють люди, чому вони так живуть, як розвивається Україна порівняно з іншими країнами. Будемо оцінювати факти.
- Ти зможеш прочитати цікаву, корисну інформацію з економічної географії, що виходить за межі шкільної програми, докладніше вивчити географічну номенклатуру.
- Ця робота допоможе тобі поглиблювати та розширювати
свої знання, розвинути свідоме ставлення до навчання, прагнення до саморозвитку, самовдосконалення, ти зможеш краще
підготуватись до олімпіад, конкурсів та ЗНО, повірити у власні сили!
- При вивченні матеріалу з теми «Вторинний сектор господарства» рекомендується прочитати теоретичний матеріал, потім пройти перевірку (індивідуальні завдання) для систематизації і закріплення знань.
- Теоретичний матеріал починається зі словника термінів, які є універсальною формою накопичення знань, змістовного викладення найважливіших питань з різних джерел .
- Матеріал може утримувати як вже відомі
пояснення із різних джерел, так і власні думки щодо розглянутих питань.
- Згідно з навчальним планом
дисципліни передбачається виконання індивідуального завдання, практичних
занять, досліджень. Після захисту індивідуальних завдань і практичних робіт
учень отримує оцінку. Індивідуальні заняття
мають теоретичні питання у
відповідності. При цьому для отримання
позитивної оцінки вичерпна відповідь принаймні на одне з практичних питань є
обов’язковою.
- Критерієм успішності є отримання
позитивної оцінки при складанні іспиту у тестовій формі, а засобом діагностики
успішності навчання є комплект тестових завдань щодо отримання оцінки.

Шевцова Євгенія Костянтинівна (Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №100 ім. А.С. Макаренка Харківської міської ради Харківської області)
З усіх скарбів – знання найкращий.
Його не можна ні вкрасти,
Ні зупинити, ні знищити
Г. Сковорода
Відповідно до навчальних програм з географії 7 класу, на вивчення теми «Австралія» дається 4 години і 2 години на тему «Антарктида». Також відсутній необхідний урок контролю знань з цих тем. Є окрема тема «Тихий океан», яка містить лише загальні відомості і в якій не подана досить важлива, на погляд вчителя, інформація про острови Тихого Океану, їх природні особливості та населення (острови Океанії).
Враховуючи це, даний дистанційний курс пропонує додаткові уроки з тем «Океанія» та «Антарктида».
Уроки курсу містять таблиці, творчі завдання, кросворди, задачі, наочний матеріал у вигляді презентацій та відеофільмів, тести та питання для самоконтролю. Курс включає поточні тести до уроків, три підсумкові, по одному до кожної теми, а також загальний тест до курсу в цілому.
Більш детально познайомитись з історією відкриття, особливостями географічного положення та природи Австралії, Антарктиди та островів Океанії допоможуть джерела додаткової інформації: списки книг та повнометражних фільмів, які представлені в тексті курсу та окремо в рубриці «Список корисних посилань».
Для зручності роботи з дистанційним курсом окремі види діяльності позначені певними символами (див. «Умовні позначення»).
В ході
вивчення дистанційного курсу учні отримають додаткові
відомості про відкриття та дослідження материків та частини Тихого океану,
унікальність їх природно-ресурсного потенціалу.
У результаті вивчення даного дистанційного курсу, учень повинен набути необхідних умінь та навичок, які містяться у державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів наведених у програмі з предмету:
називати особливості
географічного положення;
наводити
приклади: форм
рельєфу, типів клімату, внутрішніх вод, представників рослинності і
тваринного світу;
пояснювати: особливості географічного положення материка;
основні типи клімату,
їх вплив на формування вод суходолу;
особливості заселення тощо.
Технічне забезпечення курсу
Для успішного здійснення основних можливостей організації навчальної діяльності учнів в умовах дистанційної форми навчання їм потрібні:
- операційна система Windows Vista/Windows 7.
- програма для перегляду та розробки презентацій Microsoft
PowerPoint 2007;
- вільний доступ до Інтернету.