Kuznets Junior University
  • Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • Увійти
Перейти до головного вмісту

Географія

  1. На головну
  2. Курси
  3. Кращий дистанційний курс
  4. Кращий дистанційний курс - 2018
  5. Географія
Федоренко Анастасія Сергіївна (ХСШ№119)

Федоренко Анастасія Сергіївна (ХСШ№119)

Доступ
Барибіна Юлія Іванівна (ХЛ №161 «Імпульс»)

Барибіна Юлія Іванівна (ХЛ №161 «Імпульс»)

Доступ
Водяницька Олена Юріївна (ЗНЗ №45)

Водяницька Олена Юріївна (ЗНЗ №45)

Доступ
Гарбуз Ірина Миколаївна (ХСШ №155)

Гарбуз Ірина Миколаївна (ХСШ №155)


         Ця сторінка створена для юного географа та допитливого пошуковця!

·        Ти виявляєш особливий інтерес до вивчення географії, хочеш самостійно поглиблювати свої знання за допомогою додаткових джерел, - тоді в тебе є така можливість спробувати свої сили!  

·        Ти зможеш прочитати цікаву, корисну інформацію з географії, що виходить за межі шкільної програми, навчитись розв`язувати задачі географічного змісту, докладніше вивчити географічну номенклатуру.

·        Ця робота допоможе тобі поглиблювати та розширювати свої знання, розвинути свідоме ставлення до навчання, прагнення до саморозвитку, самовдосконалення, ти зможеш краще підготуватись до олімпіад, конкурсів та ЗНО, повірити у власні сили!  

·        При вивченні матеріалу з теми «Земля на плані і карті» рекомендується прочитати теоретичний матеріал, потім пройти перевірку (ТЕСТ) для систематизації і закріплення знань. І для закріплення переглянути презентацію, яка додається до кожного заняття.

·        Теоретичний матеріал починається зі словника термінів, які є універсальною формою   накопичення знань,   змістовного викладення найважливіших питань з різних джерел . Матеріал може утримувати як вже відомі пояснення із різних джерел, так і власні думки щодо розглянутих питань. 


Доступ
Гримковська Валентина Василівна  (ХЗОШ№ 126)

Гримковська Валентина Василівна (ХЗОШ№ 126)

Дистанційний курс з географії

Тема: Гідросфера

                                                                      6 клас, 12 уроків
                                                         

Доступ
Зосик Марина Миколаївна (ХЗОШ №59)

Зосик Марина Миколаївна (ХЗОШ №59)

Північна Америка

Анотація до дистанційного курсу «Північна Америка» для 7-го класу

 

Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного стандарту середньої освіти та новій навчальній програмі 2015 року. Курс в себе включає 8 занять ,теоретичний матеріал, мультимедійні презентації, відео до кожного заняття, словник термінів та рекомендації до курсу.

Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних методик в поданні матеріалу, враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні, вікові особливості учнів. Дистанційний курс  є своєрідним дидактичним комплексом, у якому реалізуються основні навчально-виховні ідеї географічної освіти. Зміст курсу конкретизує програму, обсяг і систему знань з даного курсу географії, виділяє основну й додаткову інформацію, спрямовує учнів на творчий самостійний пошук, готує їх до поточного й періодичного оцінювання навчальних досягнень, допомагає якісно виконати програмні практичні роботи й здійснити дослідження.

Матеріали кожного заняття  подано за такою схемою: теоретичний матеріал, презентації до кожного заняття, відеоматеріали, схеми, малюнки, тести. У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу школярів на засвоєння програмного матеріалу за рахунок розміщення додаткових рубрик і географічних фактів, мультимедійних презентацій та інших матеріалів.

Значно оновлено структурні складові та методичний апарат дистанційного курсу, які є різноплановими і завершеними.

В процесі вивчення дистанційного курсу учень засвоїть матеріали з теми « Північна Америка». За результатами вивчення курсу учень буде вміти: описувати географічне положення материка та порівнювати природні умови Північної Америки з іншими материками; зможе оцінювати кліматичні відомості у всіх частинах Північної Америки; робити гідрологічний аналіз всіх водних об'єктів материка; опрацьовувати порівняльну характеристику природних зон Північної Америки; оцінювати місце знаходження на політичній карті Північної Америки країн та їхнє значення і місце на політичній карті світу.


Доступ
Камишова Олена Василівна (ЗЗСО №141)

Камишова Олена Василівна (ЗЗСО №141)



Доступ
Карпенко Світлана Василівна (КЗ "ХГ №6 "МГ"")

Карпенко Світлана Василівна (КЗ "ХГ №6 "МГ"")

Доступ
Кравчук Надія Леонідівна (ХСШ №66) "Земля на плані та карті"

Кравчук Надія Леонідівна (ХСШ №66) "Земля на плані та карті"

  


Доступ
Логвіненко Ірина Миколаївна (Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №77)

Логвіненко Ірина Миколаївна (Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №77)

Вивчаючи цей дистанційний курс Ви зможете  почернути цікаву та корисну інформацію з теми "Південна Америка". Поглибити та розширити знання з цієї теми, за допомогою цікавих завдань, міні-віккторин, кросвордів та тестів зможете перевірити свої здобуті знання з даної теми та оцінити якість своїх знань. Бажаю успіхів на шляху до знань.

Доступ
Нваріє Юлія Володимирівна (ХСШ № 73)

Нваріє Юлія Володимирівна (ХСШ № 73)

Доступ
Протопопова Тетяна Михайлівна (ХЗОШ №35)

Протопопова Тетяна Михайлівна (ХЗОШ №35)

Доступ
Селевко Оксана Вікторівна (ХЗОШ № 168 )

Селевко Оксана Вікторівна (ХЗОШ № 168 )

Вторинний сектор господарства 

9 клас

Вітаю тебе, розумну людину важче обдурити та використати, тож набираймося розуму!   

  • Ми вивчимо діяльність людства в найрізноманітніших проявах. Навчимося розуміти, де і як господарюють люди, чому вони так живуть, як розвивається Україна  порівняно з іншими країнами. Будемо оцінювати факти. 
  • Ти зможеш прочитати цікаву, корисну інформацію з економічної географії, що виходить за межі шкільної програми,  докладніше вивчити географічну номенклатуру. 
  • Ця робота допоможе тобі поглиблювати та розширювати свої знання, розвинути свідоме ставлення до навчання, прагнення до саморозвитку, самовдосконалення, ти зможеш краще підготуватись до олімпіад, конкурсів та ЗНО, повірити у власні сили!
  • При вивченні матеріалу з теми «Вторинний сектор господарства» рекомендується прочитати теоретичний матеріал, потім пройти перевірку (індивідуальні завдання) для систематизації і закріплення знань. 
  • Теоретичний матеріал починається зі словника термінів, які є універсальною формою   накопичення знань,   змістовного викладення найважливіших питань з різних джерел . 
  • Матеріал може утримувати як вже відомі пояснення із різних джерел, так і власні думки щодо розглянутих питань. 
  • Згідно з навчальним планом  дисципліни передбачається виконання індивідуального завдання, практичних занять, досліджень. Після захисту індивідуальних завдань і практичних робіт учень отримує оцінку. Індивідуальні заняття  мають   теоретичні питання у відповідності.  При цьому для отримання позитивної оцінки вичерпна відповідь принаймні на одне з практичних питань є обов’язковою.
  • Критерієм успішності є отримання позитивної оцінки при складанні іспиту у тестовій формі, а засобом діагностики успішності навчання є комплект тестових завдань щодо отримання оцінки.


Доступ
Стаханова Наталія Григорівна (Харківська загальноосвітня школа № 78)

Стаханова Наталія Григорівна (Харківська загальноосвітня школа № 78)


Доступ
Тітенок Анастасія Василівна (ХЗОШ №38)

Тітенок Анастасія Василівна (ХЗОШ №38)

Доступ
Шевцова Євгенія Костянтинівна (Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №100 ім. А.С. Макаренка Харківської міської ради Харківської області)

Шевцова Євгенія Костянтинівна (Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №100 ім. А.С. Макаренка Харківської міської ради Харківської області)

З усіх скарбів – знання найкращий.

Його не можна ні вкрасти,

Ні зупинити, ні знищити

Г. Сковорода

 

         Відповідно до навчальних програм з географії 7 класу, на вивчення теми «Австралія» дається 4 години і 2 години на тему «Антарктида». Також відсутній необхідний урок контролю знань з цих тем. Є окрема тема «Тихий океан», яка містить лише загальні відомості  і в якій не подана досить важлива, на погляд вчителя, інформація про острови Тихого  Океану, їх природні особливості та населення (острови Океанії).

         Враховуючи це, даний дистанційний курс пропонує додаткові уроки з тем «Океанія» та «Антарктида».

         Уроки курсу містять таблиці, творчі завдання, кросворди, задачі, наочний матеріал у вигляді презентацій та відеофільмів, тести та питання для самоконтролю.  Курс включає поточні тести до уроків,  три підсумкові, по одному до кожної теми, а також загальний тест до курсу в цілому.

         Більш детально познайомитись з історією відкриття, особливостями географічного положення та природи Австралії, Антарктиди та островів Океанії допоможуть  джерела додаткової інформації: списки книг та повнометражних фільмів, які представлені в тексті курсу та окремо в рубриці «Список корисних посилань».

         Для зручності роботи з дистанційним курсом окремі види діяльності позначені певними символами (див. «Умовні позначення»).

         В ході вивчення дистанційного курсу учні отримають додаткові відомості про відкриття та дослідження материків та частини Тихого океану,
унікальність їх природно-ресурсного потенціалу.

         У результаті вивчення даного дистанційного курсу, учень повинен набути необхідних умінь та навичок, які містяться у державних вимогах  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів наведених у програмі з предмету:

називати особливості географічного положення;
наводити приклади: форм рельєфу, типів клімату, внутрішніх вод, представників рослинності і тваринного світу;
пояснювати: особливості географічного положення материка;
основні типи клімату, їх вплив на формування вод суходолу;
особливості заселення тощо.

Технічне забезпечення курсу

         Для успішного здійснення основних можливостей організації навчальної діяльності учнів в умовах дистанційної форми навчання їм потрібні:

  • операційна система Windows Vista/Windows 7.
  • програма для перегляду та розробки презентацій Microsoft PowerPoint 2007;
  • вільний доступ до Інтернету.

         Для успішного виконання всіх навчальних завдань і проходження підсумкового тестування учням необхідно глибоко вивчати теоретичний матеріал, виконувати практичні завдання і вміти аналізувати та коментувати свою роботу у листуванні з викладачем. Будьте впевнені у тому, що виконані вами завдання викладач перевірить з дотриманням повної конфіденційності і допоможе успішно засвоїти незрозумілий матеріал. У дистанційному навчанні викладач виконує не тільки контролюючу роль, а є наставником і посередником.

Доступ

Залишайтесь на зв'язку

Kuznets Junior University
with support
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
© 2009-2024

  • https://online.hneu.edu.ua
  • kuznets.event@gmail.com