
Фразеологічні вишиванки, 5 клас (Сіра Анжеліка Миколаївна, ХЛ 87)
Анотація до курсу «Фразеологічні вишиванки»
Представлений дистанційний курс "Фразеологія" призначений для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів і охоплює 6 уроків, спрямованих на формування базових знань та практичних навичок роботи з фразеологічними одиницями української мови. Курс розроблено з урахуванням вікових особливостей учнів та сучасних дидактичних вимог до онлайн-навчання та відповідає чинній модельній навчальній програмі для 5 класу Нової української школи («Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.))
Метою курсу є поглиблення розуміння учнями сутності фразеологізмів як невід'ємної частини мовної системи, їх ролі у збагаченні мовлення та розвитку образного мислення. В рамках курсу учні ознайомляться з основними поняттями фразеології (фразеологізм, ідіома, прислів'я, приказка, крилатий вислів), їхньою структурою, семантикою та синтаксичною роллю.
Змістове наповнення курсу передбачає послідовне вивчення таких аспектів: визначення фразеологізму та його відмінність від вільного словосполучення; тематичні групи фразеологізмів; синонімія та антонімія фразеологізмів; роль фразеологізмів у художньому та публіцистичному стилях; використання фразеологізмів у власному мовленні. Кожен урок включає теоретичний матеріал, приклади, ілюстрації, інтерактивні завдання (тести, вправи на відповідність, впізнавання, творення речень), а також творчі завдання, що стимулюють використання набутих знань на практиці.
Дистанційний формат реалізації курсу забезпечується за допомогою мультимедійних презентацій, відеопояснень, інтерактивних платформ для виконання завдань та можливості зворотного зв'язку з викладачем. Це сприяє індивідуалізації освітнього процесу, розвитку самостійності та відповідальності учнів за результати свого навчання. Курс може бути використаний як для самостійного вивчення, так і в якості додаткового матеріалу до уроків української мови.

Прислівник, 7 клас (Боклагова Лілія Леонідівна, ХЛ 152)
Курс розроблено для учнів 7-х класів з метою опанування теми “Прислівник як самостійна частина мови”(курс відповідає чинній програмі за зразком НУШ)Курс складається із 6 занять, які містять теоретичний та практичнийматеріал для самостійного засвоєння, тести, інтерактивні презентації тавіртуальні завдання. Відповідає чинній модельній навчальній програмі для 7 класу Нової української школи («Українська мова для закладівзагальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.)).Загалом курс «Прислівник як самостійна частина мови» для учнів 7 класу має на меті підвищити мотивацію учнів до навчання, створити для учнів стимулюючута підтримуючу атмосферу, де учні зможуть розвивати не лише академічні, а йжиттєво важливі навички для подальшого успіху у майбутньому.
По завершенню дистанційного курсу очікується, що учні, які пройдуть навчання, будуть готові для успішного подальшого вивчення службових частин мови, поглиблять знання про самостійні частини мови та зможуть правильно виконувати практичні завдання.