Kuznets Junior University
  • Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • You are currently using guest access (Log in)
Skip to main content

Українська мова

  1. Home
  2. Courses
  3. Кращий дистанційний курс
  4. Кращий дистанційний курс - 2025
  5. Українська мова
«Подорож дієприслівника» (Сльота Анна Вікторівна, ХЛ № 24), 7 клас

«Подорож дієприслівника» (Сльота Анна Вікторівна, ХЛ № 24), 7 клас

Привіт, юні дослідники мови! Приємно познайомитися! Я дієприслівник - особлива форма дієслова і його права рука.
Хочете подружитися зі мною, дізнатися багато нового та поповнити скрабничку знань? Тоді вирушаймо в дивовижну подорож тематичними станціями!

Обіцяю: буде цікаво й без нудних правил… ну майже!


Access
Лексичні пригоди (Лапко Ірина Олегівна,	ХГ № 127)

Лексичні пригоди (Лапко Ірина Олегівна, ХГ № 127)

Access
Односкладні речення (Трясунова Т.А., ХЛ №154)

Односкладні речення (Трясунова Т.А., ХЛ №154)

 Дорогі восьмикласники!

Ви колись замислювалися над магією простоти у мові?

 Односкладні речення – це як скрипка у руках майстра: лише один головний елемент, а мелодія зачаровує! 

Наш курс запрошує вас до захопливої подорожі, де ви розкриєте потаємні можливості таких речень – від їхньої ролі у художній літературі до використання у щоденних діалогах.

На вас чекають:

  • Інтерактивні заняття з іграми й творчими завданнями.

  • Практика з побудови односкладних речень різних видів.

  • Експерименти з поезією та прозою.

  • Аналіз текстів від класики до сучасності.

Приєднуйтесь до тих, хто вміє створювати виразність словами, де кожна деталь має свою силу! 

Односкладні речення – це більше, ніж граматика. Це мистецтво.



Access
Українська лексика: вчора, сьогодні, завтра (Лобанова О.А., ХЛ №150)

Українська лексика: вчора, сьогодні, завтра (Лобанова О.А., ХЛ №150)

Дорогі друзі – шестикласники! 👋

Хочете дізнатися, чи можуть слова зникати, як динозаври? 🦖 Чому дідусь каже «кисети», а ми – «сумки»? 👜 І як зміниться мова у майбутньому? 🚀

Якщо вам цікаво розгадати ці мовні загадки, тоді цей дистанційний курс саме для вас!
🌍 Ми вирушимо у мовну експедицію трьома вимірами – минулим, сучасним і майбутнім:

🔹 Вчора: Чи правда, що слова живуть сотні років? ⏳ Як «дружина» колись означала «групу людей», а «хлопець» – слугу?

🔹 Сьогодні: Чому ми кажемо «круто» замість «добре»? 😎 Чому одні слова зникають, а інші, як-от «ґаджет» чи «лайк», стають популярними? 📱👍 Як соцмережі впливають на нашу мову?

🔹 Завтра: Чи можуть діти вигадувати власні слова, які колись увійдуть у словники?  Як зміниться мова майбутнього – чи спілкуватимемося ми лише емодзі? 🤖😂

Цей курс відкриє перед вами чарівний світ слів через ігри 🎲, інтерактивні завдання 📝 та цікаві експерименти.

«Лексикологія – це подорож у часі! Долучайся!»

Access
Будова слова (Карук Н.А., ХЛ № 16)

Будова слова (Карук Н.А., ХЛ № 16)

      

Курс розроблено для учнів 5-их класів згідно з  Модельною навчальною програмою «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

Мета курсу
: Формування в учнів 5 класу базових знань про будову слова як одиниці мови, розвиток умінь аналізувати структуру слова, розпізнавати його значущі частини (корінь, префікс, суфікс, закінчення, основу), знаходити спільнокореневі слова, розрізняти форми одного слова, а також усвідомлювати роль будови слова в його значенні, написанні й творенні. 

Зміст курсу: Курс складається з 6 занять та підсумкового тесту

Заняття передбачають виконання  вправ, аналіз текстів, складання схем, розбір слів за будовою та творення нових слів. Засвоєння матеріалу розділу «Будова слова» створює міцне підґрунтя для подальшого вивчення морфології, орфографії та лексикології, а також допомагає учням краще розуміти структуру української мови як системи.

Очікувані результати навчання:

Після вивчення розділу учні зможуть:

  • називати й правильно визначати значущі частини слова;
  • добирати й аналізувати спільнокореневі слова;
  • розрізняти форми одного слова та споріднені слова;
  • виконувати розбір слова за будовою;
  • застосовувати здобуті знання під час правопису слів та мовного аналізу;
  • пояснювати значення слів, виходячи з їхньої будови;
  • усвідомлювати зв’язок між будовою слова і його значенням.

Навчальні результати спрямовані на:

  • розвиток мовленнєвої та граматичної компетентності;
  • збагачення словникового запасу учнів;
  • формування навичок грамотного письма;
  • підготовку до вивчення розділів  словотвору, морфології та лексикології у наступних класах.

Необхідні попередні навички :

  • знання операційної системи WINDOWS,
  • уміння працювати з її додатками (Microsoft Office: Word),
  • наявність e-mail,
  • доступ до Інтернету.

Особливості процесу навчання

Курс розраховано на 4 тижні. Кожне заняття має обов’язкові елементи контролю. Система контролю якості навчання передбачає оцінку знань та вмінь, отриманих при вивченні розділів курсу. Самостійна робота полягає у виконанні індивідуальних інтерактивних завдань (https://app.wizer.me/) , що частково контролюються автоматизовано і частково перевіряються викладачем.

 



Access
Іменник як частина мови. Граматичні категорії іменника (Донець Н.А. ХЛ №141)
Наталія ДонецьЖурі СалтівськийНаталія Штоколенко

Іменник як частина мови. Граматичні категорії іменника (Донець Н.А. ХЛ №141)

 

https://online.hneu.edu.ua/pluginfile.php/120475/course/summary/%D0%92%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%B5%20%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE.mp4
 

Access
Головні та другорядні члени речення (Олійник Аліна Сергіївна, ХІГ «Простір»)

Головні та другорядні члени речення (Олійник Аліна Сергіївна, ХІГ «Простір»)

Access
УМ Дієприслівник як форма дієслова (Хавіна Сусанна Яківна)

УМ Дієприслівник як форма дієслова (Хавіна Сусанна Яківна)

Access
Будова слова (Даниленко О.М., ХЛ № 134)

Будова слова (Даниленко О.М., ХЛ № 134)

Курс "Будова слова" розроблено для учнів 6-х класів відповідно до модельної навчальної програми "Українська мова 5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)

Мета курсу:

-повторення вивченого раніше про будову слова (значущі частини слова, їхня роль);

- розвиток умінь аналізувати структуру слова, розпізнавати його значущі частини;

-формування базових знань про спільнокореневі слова та форми слова;

- поглиблення знань про правопис деяких частин слова (префікси, суфікси)

Зміст курсу:

Курс складається з 6 занять.

1. Будова слова. Корінь. Спільнокореневі слова та форми слова.

2. Змінні й незмінні слова. Основа та закінчення.

3. Префікс. Написання префіксів.

4. Суфікс. Написання суфіксів.

5. Складні слова.

6 Підсумкове тестування.

До занять додано глосарій, інтерактивну презентацію. Після опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань пропонуються тести для самоконтролю. Наприкінці вивчення курсу учні мають пройти підсумковий тест.

Access
Фразеологічні вишиванки, 5 клас (Сіра Анжеліка Миколаївна, ХЛ 87)

Фразеологічні вишиванки, 5 клас (Сіра Анжеліка Миколаївна, ХЛ 87)

Анотація до курсу «Фразеологічні вишиванки»

Представлений дистанційний курс "Фразеологія" призначений для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів і охоплює 6 уроків, спрямованих на формування базових знань та практичних навичок роботи з фразеологічними одиницями української мови. Курс розроблено з урахуванням вікових особливостей учнів та сучасних дидактичних вимог до онлайн-навчання та відповідає чинній модельній навчальній програмі для 5 класу Нової української школи («Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.))

Метою курсу є поглиблення розуміння учнями сутності фразеологізмів як невід'ємної частини мовної системи, їх ролі у збагаченні мовлення та розвитку образного мислення. В рамках курсу учні ознайомляться з основними поняттями фразеології (фразеологізм, ідіома, прислів'я, приказка, крилатий вислів), їхньою структурою, семантикою та синтаксичною роллю.

Змістове наповнення курсу передбачає послідовне вивчення таких аспектів: визначення фразеологізму та його відмінність від вільного словосполучення; тематичні групи фразеологізмів; синонімія та антонімія фразеологізмів; роль фразеологізмів у художньому та публіцистичному стилях; використання фразеологізмів у власному мовленні. Кожен урок включає теоретичний матеріал, приклади, ілюстрації, інтерактивні завдання (тести, вправи на відповідність, впізнавання, творення речень), а також творчі завдання, що стимулюють використання набутих знань на практиці.

Дистанційний формат реалізації курсу забезпечується за допомогою мультимедійних презентацій, відеопояснень, інтерактивних платформ для виконання завдань та можливості зворотного зв'язку з викладачем. Це сприяє індивідуалізації освітнього процесу, розвитку самостійності та відповідальності учнів за результати свого навчання. Курс може бути використаний як для самостійного вивчення, так і в якості додаткового матеріалу до уроків української мови.


Access
Прислівник, 7 клас (Боклагова Лілія Леонідівна, ХЛ 152)

Прислівник, 7 клас (Боклагова Лілія Леонідівна, ХЛ 152)

Курс розроблено для учнів 7-х класів з метою опанування теми “Прислівник як самостійна частина мови”(курс відповідає чинній програмі за зразком НУШ)Курс складається із 6 занять, які містять теоретичний та практичнийматеріал для самостійного засвоєння, тести, інтерактивні презентації тавіртуальні завдання. Відповідає чинній модельній навчальній програмі для 7 класу Нової української школи («Українська мова для закладівзагальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.)).Загалом курс «Прислівник як самостійна частина мови» для учнів 7 класу має на меті підвищити мотивацію учнів до навчання, створити для учнів стимулюючута підтримуючу атмосферу, де учні зможуть розвивати не лише академічні, а йжиттєво важливі навички для подальшого успіху у майбутньому.
По завершенню дистанційного курсу очікується, що учні, які пройдуть навчання, будуть готові для успішного подальшого вивчення службових частин мови, поглиблять знання про самостійні частини мови та зможуть правильно виконувати практичні завдання.

Access
ХГ № 40, Сизова Наталія Олександрівна, "Числівник як частина мови", 6 клас

ХГ № 40, Сизова Наталія Олександрівна, "Числівник як частина мови", 6 клас

Access
ХЛ № 119, Гольцева Наталія Миколаївна, "Однорідні члени речення" 8 клас

ХЛ № 119, Гольцева Наталія Миколаївна, "Однорідні члени речення" 8 клас

Вітаю, друже! 

Ми вирушаємо у подорож до світу однорідних членів речення! Вони зроблять твоє мовлення яскравим, багатим і виразним! На курсі ми навчимося знаходити та вправно використовувати однорідні члени речення у висловлюваннях! Повір, це стане твоєю суперсилою у письмі та мовленні!

Однорідні члени речення - це мови скарб, що робить висловлювання яскравішим та точнішим!

Вперед до вершини знань! Успіхів в опануванні дистанційного курсу "Однорідні члени речення!

Access
  • Home
  • Calendar

Stay in touch

Kuznets Junior University
with support
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
© 2009-2025

  • https://online.hneu.edu.ua
  • kuznets.event@gmail.com