
Dressing Up: Your Clothes. (Одяг) (Корсунська О.О., ХЛ №140)
Опис курсу "Dressing Up: Your Clothes"
Дистанційний курс розраховано на учнів 5 класу і розроблено згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової української школи.
Вікова категорія: 10-11 років (рівень A2)
Цей курс допоможе учням не лише розширити свій словниковий запас та покращити граматичні навички, але й відчути себе більш впевнено у спілкуванні англійською мовою в повсякденних ситуаціях.
Мета курсу: Розвинути у учнів лексичні та граматичні навички, необхідні для спілкування на тему "Одяг" в повсякденних ситуаціях.
Завдання курсу:
Вивчити базову лексику на тему "Одяг" (назви предметів одягу, кольори, розміри).
Навчитися описувати одяг, використовуючи прикметники та граматичні конструкції.
Освоїти вживання часів Present Simple та Present Continuous для опису одягу.
Розширити словниковий запас, включивши лексику для опису одягу для різних погодних умов та подій.
Розвинути навички усного та письмового мовлення, використовуючи вивчену лексику та граматику.
Очікувані результати:
Учні зможуть вільно спілкуватися на тему "Одяг", використовуючи вивчену лексику та граматику.
Зможуть описувати одяг, який вони носять, а також одяг інших людей.
Зможуть використовувати лексику з опису одягу для різних погодних умов та сезонів.
Зможуть розуміти прості тексти та діалоги на тему "Одяг".
Формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь:
Комунікативна компетентність: розвиток навичок усного та письмового спілкування англійською мовою.
Інформаційна компетентність: вміння знаходити та використовувати інформацію з різних джерел.
Соціальна та громадянська компетентності: вміння обговорювати теми, пов'язані з культурою та повсякденним життям.
Навчання впродовж життя: розвиток навичок самостійного навчання та самооцінювання.
Вимоги до вхідних знань та умінь учнів:
Базові знання англійської лексики та граматики на рівні A1.
Вміння читати та розуміти прості тексти англійською мовою.
Вміння вести прості діалоги англійською мовою.
Рекомендації щодо особливостей організації навчання:
Використання інтерактивних методів навчання (відео, аудіо, інтерактивні завдання).
Використання наочних матеріалів (малюнки, фотографії, відео).
Залучення учнів до активної участі в навчальному процесі.
Використання онлайн-інструментів для вивчення лексики та граматики.
Застосування диференційованого підходу до навчання, враховуючи індивідуальні особливості учнів.

Харчування (Меньшикова О.М., Гулага Н.Ю., ХЛ №97)
Анотація до дистанційного курсу.
Дистанційний курс " Food . It’s tasty" розраховано на учнів 5 класу і
розроблено відповідно до чинної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Мета курсу:
- Розширити
словниковий запас учнів за темою "Їжа"
- Навчити
правильно використовувати слова та граматичні конструкції у мовленні (countable/uncountable nouns, some/any, there is/there are,much/many)
-Розвивати навички
читання, письма, аудіювання та говоріння.
- Розвивати самостійність та уміння аналізувати та узагальнювати інформацію.
-Сприяти знайомству з особливостями традицій харчування в Україні та Великобританії
- Виховувати уважність, спостережливість та відповідальність.
В курсі впроваджені ключові компетентності:соціальна та громадянська компетентності та такі інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність, спілкування, екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я і безпека,підприємливість та фінансова грамотність.
Завдання курсу: формувати та розширювати словниковий запас з теми, познайомити з новими граматичними конструкціями та опрацювати їх в інтерактивному форматі.
Даний курс містить розробки уроків із рекомендаціями щодо
опрацювання теоретичного та практичного матеріалу; також додаються
презентації,онлайн вправи, тести для самоконтролю та контрольний тест. Тема кожного уроку є логічним продовженням попередньої теми. Дидактичний матеріал корисний, змістовний та цікавий.
Курс складається із шести уроків і контрольного тестування, що охоплює весь курс
Запропонований дистанційний курс "Food. It’s tasty" складається з
наступних підтем:
1. National cuisines
2. National cuisine. Vocabulary
3. Healthy food
4. Have you prepared a breakfast? РГН Present Perfect
5. A recipe of my favourite cake
6. Food in my fridge. РГН Countable/uncountable nouns. Some/any
7. Course Test. Контрольне тестування з теми.
Кожне заняття розраховано на одну годину й містить інтерактивні та практичні завдання для розвитку навичок читання, письма, аудіювання та говоріння.
Ознайомившись із алгоритмом дій до кожного уроку, ви швидко опануєте новий теоретичний матеріал, відпрацюєте його в практичних завданнях використовуючи інтерактивний навчальний застосунок «Wordwall», перевірите наскільки зрозуміли теми, виконавши тести на освітній платформі Всеосвіта. Також до курсу завантажено глосарій (словник термінів з прикладами, для кращого розуміння) та презентації.
Очікувані результати:
- Учні зможуть описувати їжу, свої улюблені страви, національні страви України та інших країн
- Зможуть будувати прості речення, використовуючи опрацьований граматичний матеріал (countable/uncountable nouns, some/any, there is/there are,much/many)
- розумітимуть прості аудіювання та тексти на подану тему
Цей дистанційний курс можна використовувати як доповнення до основного шкільного курсу або як окрему одиницю для самостійного вивчення учнями, які з якихось причин не опанували цю тему в школі або пропустили декілька уроків.
Матеріали курсу відповідають віковим особливостям п’ятикласників.

Let’s have fun! (Лутай К.С., ХГ №30)
Анотація до дистанційного курсу з англійської мови “Let’s have fun!”
Опис курсу: Дистанційний курс "Let’s have fun!" розраховано для учнів 5 класу і розроблено відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, (Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т), затвердженої листом наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795.
Вікова категорія: 10-11 років
Рівень володіння мовою: A2
Мета курсу:
1. Освітня:
§ поглибити знання учнів та доповнити їхній словниковий запас із теми «Дозвілля. Хобі у вільний час»;
§ познаймити учнів з правилами вживання дієслів із закінченням -ing після stative emotions verbs: like, dislike, hate, enjoy та constructions: to be good at/ fond of/ interested in/keen on;
§ опрацювати на практиці вживання Present Continuous for future tenses у ситуаціях, пов’язаних із запланованою дією у майбутньому;
§ активізувати пізнавальну діяльність, розширити кругозір учнів, формувати духовний та інтелектуальний розвиток особистості, удосконалювати навички усного мовлення, сприйняття інформації на слух, писемного мовлення та читання.
2. Розвиваюча:
§ розвивати мовленнєву реакцію, лексичну здогадку, пам’ять, креативне мислення та увагу.
3. Виховна:
§ виховувати вміння організувати вільний час;
§ викликати прагнення до саморозвитку та розвитку власного кругозору;
§ сприяти живому спілкуванню та комунікації;
§ виховувати поважне ставлення до захоплень своїх однолітків.
Дистанційний курс “Let’s have fun!” складається з наступних підтем з вказанням відповідних груп результатів:
Lesson 1 – Introduction. How do you spend your free time? (ГР1)
Lesson 2 – My favourite hobbies. (ГР2)
Lesson 3 – Wonderland park. (ГР1)
Lesson 4 – The -ing form of the verb. (ГР3)
Lesson 5 – What about your friends’ hobbies? (ГР2)
Lesson 6 – Present Continuous for future actions. (ГР3)
Lesson 7 – Tell me about your hobbies! (ГР2)
Lesson 8 – Write me about your hobbies! (ГР3)
Кожне заняття розраховано на одну академічну годину та включає:
- тему та мету заняття;
- теоретичний матеріал;
- практичні завдання для опрацювання теоретичного матеріалу;
- графічні матеріали;
- інтерактивні завдання;
- висновки;
- тести для самоконтролю.
Очікувані результати курсу:
§ Читає і розуміє короткі тексти про захоплення і хобі.
§ Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань.
§ Сприймає на слух текст про захоплення, описує власні хобі у письмовій формі.
§ Використовує Present Continuous для позначення запланованих дій.
§ Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис.
Даний дистанційний курс може використовуватися як доповнення до навчального курсу та занять у школі. Може бути використаний як самостійна дидактична одиниця для учнів, які пропустили заняття, або мають бажання поповнити запас знань, або перевірити їх рівень самостійно. Матеріали курсу відповідають віковим особливостям п’ятикласників. Відеоматеріали та тестові завдання вдало доповнюють навчальні матеріали. Дистанційний курс вдало структурований та зручний для використання.

What’s the matter (Здоров’я)(Іванова Я.І., ХЛ №8)
Опис курсу: What's the matter? (Здоров'я).
Дистанційний курс "What's the matter?" створений для учнів 7 класу відповідно до концепції Нової української школи та орієнтований на розвиток практичних мовленнєвих навичок у межах теми здоров’я. Курс охоплює 9 інтегрованих уроків, які спрямовані на формування умінь спілкуватися англійською мовою в повсякденних ситуаціях, пов’язаних із самопочуттям, захворюваннями та веденням здорового способу життя.
Вікова категорія: 12-13 років
Рівень володіння мовою: A2
Мета курсу:
Розвинути лексичні та граматичні навички, необхідні для спілкування англійською мовою на тему "Здоров'я", а також підвищити впевненість учнів у використанні мови в повсякденних ситуаціях, пов'язаних з особистим самопочуттям, хворобами та здоровим способом життя.
Завдання курсу:
-
Ознайомлення з лексикою на тему "Здоров'я" (симптоми хвороб, медичні послуги, частини тіла, поради лікаря).
-
Використання лексичних одиниць та відповідних граматичних конструкцій для опису стану здоров'я та надання рекомендацій.
-
Опановування граматичних категорій, які вивчаються в даній темі, а саме - Zero Conditionals та Past Perfect.
-
Розширення словникового запасу через вивчення термінів, пов'язаних зі здоровим способом життя, профілактикою хвороб та лікуванням.
-
Розвиток навичок усного та письмового мовлення через рольові ігри, діалоги з лікарем, короткі письмові завдання.
Очікувані результати навчання:
-
Учні зможуть ефективно спілкуватися на тему "Здоров'я", використовувати вивчену лексику та граматику для опису симптомів, розповідей про них та надання порад.
-
Навчаться говорити про свій стан здоров’я та здоров’я інших, обговорювати рекомендації щодо здорового способу життя.
-
Зможуть розуміти та обговорювати прості тексти та діалоги, пов'язані з медичними ситуаціями.
-
Опанують мовленнєві структури для надання порад щодо лікування та профілактики захворювань.
Формування ключових компетентностей:
-
Комунікативна: розвиток усного та письмового спілкування англійською мовою.
-
Інформаційна: здатність знаходити та використовувати інформацію для вирішення реальних життєвих ситуацій.
-
Соціальна та громадянська: розуміння тем здоров'я, відповідальності за власне здоров'я, підтримка здорового способу життя.
-
Навчання впродовж життя: розвиток навичок самостійного навчання, здатність застосовувати набуті знання у реальному житті.
Рекомендації щодо організації навчання:
-
Використання інтерактивних методів навчання: відео, аудіо, онлайн-завдання для практики лексики та граматики.
-
Залучення учнів до активної участі в навчальному процесі через рольові ігри, симуляції медичних ситуацій, короткі проєкти.
-
Використання наочних матеріалів (фото, малюнки, відео про здоров’я та медичні ситуації).
-
Застосування онлайн-інструментів для вивчення лексики та граматики.
-
Диференційований підхід до навчання, врахування індивідуальних особливостей учнів, підтримка активного обміну досвідом.