Лексикологія (ХЛ №128 Павлова Валерія Олександрів-на)
Вітаю, п'ятикласники. Сьогодні ти продовжиш вивчати тему "Лексикологія". У тебе буде можливість повторити вже опановане, а також розширити знання свої знання.
Вчимося розв'язувати задачі (ХГ №19 Івченко Марина Сергіївна)
😊Вік учасників від 6 до 7 років.
Учасники відкриють для себе захопливий світ математики, де, через ігри та цікаві завдання, розвиватимуть уяву, спостереження та тренуватимуть пам'ять, навчаться розв'язувати задачі. 👍
Мета курсу - формування навичок розпізнавання та вирішення практичних проблем з використанням математичних методів. Учасники не лише розв'язуватимуть сюжетні задачі, але й моделюватимуть ситуації, оцінюватимуть свої знання . Курс сприяє не лише навчанню математики, а й розвитку важливих когнітивних навичок, готуючи дітей до подальшого успішного навчання.
Фізична складова здоров’я (ХЛ №31 Темченко Юлія Сергіївна)
Шановні восьмикласники!
Вітаємо Вас на Дистанційному курсі "Фізична складова здоров'я"
Відомі вислови про здоров'я:
- "Тіло без руху подібне до стоячої води, яка пліснявіє, починає псуватись і гнити" (Нестор Максимович, лікар)
-"Працювати над собою - найбільше благо людини" (Кант, німецький філософ)
- "Здоров'я - це та вершина, на яку кожна людина повинна зійти сама" (Л.І. Латохіна, авторка книг про здоров'я)
- "Хто здоровий, той і молодий" (Народна мудрість)
Дистанційний курс розроблений для учнів 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно:
- до Державного стандарту базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30. 09. 2020 р. № 898) та відповідно до положень «Концепції Нової
української школи» (2016 р.)
- до чинної навчальної програми з "основ здоров'я" для 6 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 №698.
Мета курсу:
- розвиток фізичних навичок: Допомогти учням розвивати та вдосконалювати фізичні навички, які сприятимуть збереженню та покращенню їхнього загального фізичного здоров'я.
- формування активного способу життя: Поширити усвідомлення учнів про важливість регулярної фізичної активності та збалансованого харчування, а також навчити їх прийомам збереження здоров'я.
- закріплення знань про правила та безпеку: Надати учням інформацію про правила безпеки під час занять фізичною активністю та спортом, щоб запобігти травмам та негативним наслідкам.
- стимулювання інтересу до фізичної культури: Сприяти формуванню позитивного ставлення до занять фізичною культурою та спортом, розвивати учнівську любов до активного способу життя.
- розвиток соціальних навичок: Пропагувати співпрацю, взаємодопомогу та командну роботу через спортивні ігри та вправи, що сприяють формуванню дружніх стосунків та здорової конкуренції.
Очікувані результати:
- покращення фізичної підготовки: Учні повинні покращити свою фізичну форму, збільшити витривалість, силу, гнучкість та координацію рухів через систематичну фізичну активність.
- розвиток знань про здоров'я: Учні повинні розуміти важливість здорового способу життя, включаючи регулярну фізичну активність, збалансоване харчування, достатній сон та інші аспекти здорового життя.
- формування навичок саморегуляції: Учні повинні вміти планувати та контролювати свої власні тренування та активності, а також управляти власними емоціями та стресом.
- розвиток соціальних навичок: Учні повинні бути здатні спілкуватися та працювати в команді під час спортивних занять та інших фізичних активностей.
- стимулювання інтересу до фізичної активності: Курс повинен сприяти розвитку позитивного ставлення до занять спортом та фізичною активністю загалом, щоб учні продовжували підтримувати активний спосіб життя й у майбутньому.
Бажаємо успіхів та натхнення у навчанні!
Подорож до Країни Звичайних Дробів (ХЛ №122 Чеснокова О.Г., Кондратенко О.М., Баришнікова О.М.)
Дистанційний курс “Подорож до Країни Звичайних дробів” складається з п’яти уроків, які дають дітям уявлення про практичну необхідність утворення нових чисел у певних життєвих випадках, знайомлять учнів з множенням раціональних чисел - звичайними дробами, їх утворенням, читанням та записом, робота з матеріалом дає можливість формувати способи порівняння новоутворених величин та відповідних їм нових чисел.
Кожний урок розрахований на 20-тихвилинний проміжок часу для онлайн-роботи з відео та додатками до уроку (ігри, тести, інтерактивні аркуші) через QR-коди. Решта часу уроку може бути використана для практичних письмових вправ у зошитах з підручника за добором учителя.
Уроки складені у сюжетну лінію: діти Яринка та Петрик попадають у Країну Звичайних дробів, де опиняються в різних ситуаціях, які вимагають утворення, побудови, вимірювання нових величин, знайомства із відповідним цим величинам записом, з новим видом раціональних чисел - звичайними дробами, дають можливість аналізувати відношення та порівнювати властивості натуральних чисел та звичайних дробів: розташування на числовому промені, порівняння чисел за допомогою числового променю та без нього.