Kuznets Junior University
  • Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • Увійти
Перейти до головного вмісту

Салтівський район

  1. На головну
  2. Курси
  3. Кращий дистанційний курс
  4. Кращий дистанційний курс - 2024
  5. Салтівський район
  • 1 (поточний)
  • 2
  • 3
  • » Далі
Соціальне здоров'я (ХЛ № 43 Дрантусова Олена Миколаївна, Вісневська Любов Олександрівна)
Вісневська ЛюбовДрантусова Олена

Соціальне здоров'я (ХЛ № 43 Дрантусова Олена Миколаївна, Вісневська Любов Олександрівна)

Доступ
Початкова школа (ХГ № 84 Шаповал  Анна Володимирівна)
Шаповал Анна

Початкова школа (ХГ № 84 Шаповал Анна Володимирівна)

Доступ
Лексикологія (ХЛ №128 Павлова Валерія Олександрів-на)
Павлова Валерія

Лексикологія (ХЛ №128 Павлова Валерія Олександрів-на)

Вітаю, п'ятикласники. Сьогодні ти продовжиш вивчати тему "Лексикологія". У тебе буде можливість повторити вже опановане, а також розширити знання свої знання.

Доступ
Українська мова (ХЛ № 128 Канавенко Катерина Олегівна)
Канавенко Катерина

Українська мова (ХЛ № 128 Канавенко Катерина Олегівна)

           Анотація дистанційного курсу

Дистанційний курс з української мови для вчителів початкових класів за темою «Текст», 2 клас, відповідає державній навчальній програмі «Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я., 1-2 класи», яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272, а також відповідає класу навчання.

Курс складається з восьми дистанційних уроків. Сім з уроків відведені для дослідження теми «Текст», ознайомлення з текстом, будовою тексту, типами текстів. Теоретичний матеріал подано в доступній формі. Цікаві різноманітні завдання та вправи допоможуть учням не тільки зрозуміти і  засвоїти теоретичний матеріал, а також опрацювати його практично, розвивати творчі здібності, самостійність.

Один урок дистанційного курсу відведено для діагностувальної роботи, за допомогою якої вчитель має змогу побачити досягнення дітей за темою, має можливість зіставити результати  навчальних досягнень здобувачів освіти з очікуваними результатами навчання, визначеними освітньою програмою. 

№

Тема

1.

Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками.

2.

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навча­льне аудіювання.

3.

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст.

4.

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст.

5.

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Скла­дання усної розповіді.

6.

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, корис­туючись текстом.

7.

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з дефор­мованим текстом.

8.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Тема «Речення.Текст».

 

Розроблений мною дистанційний курс з української мови для учнів 2 класу за темою «Текст», повинен проводитись в синхронному режимі. Онлайн-навчання повинно бути ефективним способом взаємозв’язку учителя з учнями, допомогти учителю в доступній формі познайомити учнів з новим теоретичним матеріалом, а учням – зрозуміти і опрацювати навчальний матеріал

Очікувані результати за темою «Текст»: здобувач освіти визначає тему і мету тексту; добирає заголовок відповідно до теми тексту; розпізнає текст-розповідь, опис; визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку; 

Даний курс може бути використаний учителем як при дистанційному, так і при очному навчанні. Курс може бути корисним батькам при сімейному навчанні.


Доступ
Людина. Організм людини(3 клас)(ХЛ №140 Коваленко Антоніна Вікторівна)
Коваленко Антоніна

Людина. Організм людини(3 клас)(ХЛ №140 Коваленко Антоніна Вікторівна)

Доступ
Психологічне і духовне здоров`я (ХГ №42 Біловол Оксана Іванівна )
Біловол Оксана

Психологічне і духовне здоров`я (ХГ №42 Біловол Оксана Іванівна )

Доступ
«Людина в суспільстві. Україна – мій рідний край» Предмет: «Я досліджую світ» (ХЛ №139 Дрозд Яніна Олексіївна)
Дрозд Яніна

«Людина в суспільстві. Україна – мій рідний край» Предмет: «Я досліджую світ» (ХЛ №139 Дрозд Яніна Олексіївна)

Доступ
Юрій Винничук “Місце для дракона” (Олійник Аліна  Сергіївна ХГ №98)
Олійник Аліна Сергіївна

Юрій Винничук “Місце для дракона” (Олійник Аліна Сергіївна ХГ №98)

Доступ
Вчимося розв'язувати задачі (ХГ №19 Івченко Марина Сергіївна)
Івченко Марина

Вчимося розв'язувати задачі (ХГ №19 Івченко Марина Сергіївна)

😊Вік учасників від 6 до 7 років.

Учасники відкриють для себе захопливий світ математики, де, через ігри та цікаві завдання, розвиватимуть уяву, спостереження та тренуватимуть пам'ять, навчаться розв'язувати задачі. 👍

Мета курсу - формування  навичок розпізнавання та вирішення практичних проблем з використанням математичних методів. Учасники не лише розв'язуватимуть сюжетні задачі, але й моделюватимуть ситуації, оцінюватимуть свої знання . Курс сприяє не лише навчанню математики, а й розвитку важливих когнітивних навичок, готуючи дітей до подальшого успішного навчання.


Доступ
Усна народна творчість (ХЛ 143 Кожемʼякіна Антоніна Іванівна)
Кожемʼякіна Антоніна

Усна народна творчість (ХЛ 143 Кожемʼякіна Антоніна Іванівна)

Доступ
Відкривай таємниці Всесвіту(ХЛ№56 Пилипенко Валерія Анатоліївна)
Пилипенко Валерія

Відкривай таємниці Всесвіту(ХЛ№56 Пилипенко Валерія Анатоліївна)

Доступ
Читати цікаво. Пригоди і романтика  у творах Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» та Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»  (ХГ №111 Фенарда Оксана Миколаївна)
Фенарда Оксана

Читати цікаво. Пригоди і романтика у творах Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» та Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (ХГ №111 Фенарда Оксана Миколаївна)

Доступ
Фізична складова здоров’я (ХЛ №31 Темченко Юлія Сергіївна)
Темченко Юлія

Фізична складова здоров’я (ХЛ №31 Темченко Юлія Сергіївна)

Шановні восьмикласники!

Вітаємо Вас на Дистанційному курсі "Фізична складова здоров'я"

Відомі вислови про здоров'я:

- "Тіло без руху подібне до стоячої води, яка пліснявіє, починає псуватись і гнити" (Нестор Максимович, лікар)

-"Працювати над собою - найбільше благо людини"  (Кант, німецький філософ)

- "Здоров'я - це та вершина, на яку кожна людина повинна зійти сама" (Л.І. Латохіна, авторка книг про здоров'я)

- "Хто здоровий, той і молодий" (Народна мудрість)

Дистанційний курс розроблений для учнів 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно:

  • до Державного стандарту базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30. 09. 2020 р. № 898) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.)
  • до чинної навчальної програми з "основ здоров'я" для 6 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 №698. 
Курс складається з 6 основних занять, які містять  презентації з теоретичними відомостями, цікаві факти, словник термінів, практичні тренувальні вправи, тестові завдання, вебквести, цікаві відео  та підсумковий тест. Пропонується учням, які бажають самостійно підвищити рівень знань з предмету "основи здоров'я".
Мета курсу:
  • розвиток фізичних навичок: Допомогти учням розвивати та вдосконалювати фізичні навички, які сприятимуть збереженню та покращенню їхнього загального фізичного здоров'я.
  • формування активного способу життя: Поширити усвідомлення учнів про важливість регулярної фізичної активності та збалансованого харчування, а також навчити їх прийомам збереження здоров'я.
  • закріплення знань про правила та безпеку: Надати учням інформацію про правила безпеки під час занять фізичною активністю та спортом, щоб запобігти травмам та негативним наслідкам.
  • стимулювання інтересу до фізичної культури: Сприяти формуванню позитивного ставлення до занять фізичною культурою та спортом, розвивати учнівську любов до активного способу життя.
  • розвиток соціальних навичок: Пропагувати співпрацю, взаємодопомогу та командну роботу через спортивні ігри та вправи, що сприяють формуванню дружніх стосунків та здорової конкуренції.   
 Очікувані результати:
  • покращення фізичної підготовки: Учні повинні покращити свою фізичну форму, збільшити витривалість, силу, гнучкість та координацію рухів через систематичну фізичну активність.
  • розвиток знань про здоров'я: Учні повинні розуміти важливість здорового способу життя, включаючи регулярну фізичну активність, збалансоване харчування, достатній сон та інші аспекти здорового життя.
  • формування навичок саморегуляції: Учні повинні вміти планувати та контролювати свої власні тренування та активності, а також управляти власними емоціями та стресом.
  • розвиток соціальних навичок: Учні повинні бути здатні спілкуватися та працювати в команді під час спортивних занять та інших фізичних активностей.
  • стимулювання інтересу до фізичної активності: Курс повинен сприяти розвитку позитивного ставлення до занять спортом та фізичною активністю загалом, щоб учні продовжували підтримувати активний спосіб життя й у майбутньому.

Бажаємо успіхів та натхнення у навчанні!



Доступ
Подорож до Країни Звичайних Дробів (ХЛ №122 Чеснокова О.Г., Кондратенко О.М., Баришнікова О.М.)
Чеснокова Олена

Подорож до Країни Звичайних Дробів (ХЛ №122 Чеснокова О.Г., Кондратенко О.М., Баришнікова О.М.)

Дистанційний курс “Подорож до Країни Звичайних дробів” складається з п’яти уроків, які дають дітям уявлення про практичну необхідність утворення нових чисел у певних життєвих випадках, знайомлять учнів з множенням раціональних чисел - звичайними дробами, їх утворенням, читанням та записом, робота з матеріалом дає можливість формувати способи порівняння новоутворених величин та відповідних їм нових чисел.

Кожний урок розрахований на 20-тихвилинний проміжок часу для онлайн-роботи з відео та додатками до уроку (ігри, тести, інтерактивні аркуші) через QR-коди. Решта часу уроку може бути використана для практичних письмових вправ у зошитах з підручника за добором учителя.

Уроки складені у сюжетну лінію: діти Яринка та Петрик попадають у Країну Звичайних дробів, де опиняються в різних ситуаціях, які вимагають утворення, побудови, вимірювання нових величин, знайомства із відповідним цим величинам записом, з новим видом раціональних чисел - звичайними дробами, дають можливість аналізувати відношення та порівнювати властивості натуральних чисел та звичайних дробів: розташування на числовому промені, порівняння чисел за допомогою числового променю та без нього.


Доступ
Рослини (Я досліджую світ) (ХГ №25 Шевченко Світлана Юріївна)
Шевченко Світлана

Рослини (Я досліджую світ) (ХГ №25 Шевченко Світлана Юріївна)

Доступ
Малює світ поезія. Музика поетичного слова (ХЛ №3 Сєрикова Ірина Василівна)
Сєрикова Ірина

Малює світ поезія. Музика поетичного слова (ХЛ №3 Сєрикова Ірина Василівна)

Доступ
Літературні казки (ХГ №42 Сидоренко Жанна Миколаївна)
Сидоренко Жанна

Літературні казки (ХГ №42 Сидоренко Жанна Миколаївна)

Доступ
Будова слова (ХЛ №140  Ятлова Аліна Олександрівна)
Ятлова Аліна

Будова слова (ХЛ №140 Ятлова Аліна Олександрівна)

Доступ
Фізична складова здоров`я (ХЛ №64 Жученко Анастасія Олександрівна,Кузьменко Галина Яківна )
Жученко Анастасія

Фізична складова здоров`я (ХЛ №64 Жученко Анастасія Олександрівна,Кузьменко Галина Яківна )

Доступ
Україна і Я (ХЛ №23 Ковальчук Ангеліна Юріївна)
Ковальчук Ангеліна

Україна і Я (ХЛ №23 Ковальчук Ангеліна Юріївна)

Доступ
  • 1 (поточний)
  • 2
  • 3
  • » Далі

Залишайтесь на зв'язку

Kuznets Junior University
with support
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
© 2009-2024

  • https://online.hneu.edu.ua
  • kuznets.event@gmail.com