
Безпека та здоров`я (Ткаченко О.В., ХЛ № 109)
Курс розроблений для учнів 8х класів загальноосвітніх шкіл за чинною програмою ( зі змінами), яка затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 698 від 03.08.2022 року.
Курс створено з метою навчити слухачів розпізнавати надзвичайні ситуації, критично оцінювати ризики воєнного часу; узагальнити знання про сигнали цивільної оборони та оповіщення населення у випадку надзвичайних ситуацій. Цілями курсу також є навчання основним принципам безпеки та гуманітарних норм у воєнний період; формування алгоритмів захисту власного життя і здоров`я для їх застосування у разі необхідності.

Фізична складова здоров’я. Безпека харчування. (Свинаренко С.О., ХГ № 148)
Дистанційний курс "Фізична складова здоров'я. Безпека харчування". Основи здоров'я. 8 клас.
Здорове харчування - один із основних факторів, який забезпечує нормальний фізичний і психічний розвиток людини. У сучасному світі правильне і здорове харчування важливе для міцного імунітету і здоров'я людини. На світовому ринку продуктів харчування збільшується кількість продуктів, призначених для попередження різних захворювань, зміцнення захисних сил організму, зниження ризиків впливу несприятливих екологічних ситуацій. Навчальний курс допоможе набути та систематизувати знання про харчування для здоров'я.

Психічна й духовна складові здоров’я (Філіпоненко Н.С., ХЛ № 131)
Курс "Психічна й духовна складові здоров'я" створений для учнів та учениць 9 класів відповідно до чинної програми розробленої на підставі Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).
На формування в учнів життєзабезпечувальних навичок та свідомого й відповідального ставлення до власного здоров'я, що є запорукою здорової нації, впливає вміння застосовувати знання у реальних життєвих умовах, що, своєю чергою, не можливо без прагнення до саморозвитку та підтримки себе у ресурсному стані. Тож, мета цього курсу — допомогти учнівству опанувати вищезазначені навички.

Літературний детектив (Чапліна М.В., ХЛ № 116)
Для учнів
У літературі є такі твори, що не залишають байдужими ні дорослих, ні дітей. До них весь час повертаються, їх перечитують, із величезним задоволенням дивляться екранізації. Ми запрошуємо вас до світу пригод, детективних розслідувань та чарівних істот! Гайда з нами!
Для вчителів
Курс розроблено для учнів 7-х класів за модельною навчальною програмою «Українська література. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т. О., Пахаренко В. І.,
Слижук О. А., Тригуб І. А.)
Мета курсу –
розвиток компетентних учнів-читачів та учениць-читачок, здатних до творчої
самореалізації в сучасному цифровому суспільстві, виховання національно
свідомих громадян України, формування патріотизму, гуманістичного світогляду,
національних і загальнолюдських цінностей на прикладі високохудожніх надбань сучасної української літератури.
Завдання курсу – ознайомлення учнів/учениць із високохудожніми творами сучасної української літератури, зокрема детективними творами, що викликають жвавий читацький і пізнавальний інтерес у семикласників/семикласниць; розвиток художнього сприймання навколишнього світу; формування вмінь аналізувати та інтерпретувати художні твори з урахуванням їх жанрової специфіки, історичного, соціокультурного, мистецького контексту та світоглядної позиції письменника/письменниці; оволодіння теоретико-літературними поняттями для цілісного осмислення художніх творів; поглиблення вмінь самостійної дослідницької діяльності; розвиток творчих здібностей, усного й писемного мовлення; удосконалення навичок виразного читання; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду та естетичних смаків; підвищення рівня загальної культури учнів.
Курс спрямовано на формування читацької як предметної, ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів та учениць 7 класів.

Поетична мелодія думок (Деркач Н.В., ХЛ № 159)
Дистанційний курс з української літератури для учнів 6-х класів.
Поезія - це мистецтво, в якому слова стають крилами. А ти досі не відчуваєш цього... Не розумієш мову віршів… Уроки літератури не приносять задоволення… Тоді тобі, любий друже, просто необхідно поринути у цікавий океан барв та відчуттів, що сплітаються у шаленому ритмі та дарують емоції під час проходження дистанційного курсу «Поетична мелодія думок»! Тож вирушаймо в цікаву подорож! Бажаю успіхів!
Модерна українська проза. Михайло Коцюбинський (Трясунова Т.А., ХЛ № 154)
Годі вивчати психологію по відео в YouTube, час зазирнути до глибин душі, виписаних Михайлом Коцюбинським.

Світ української сучасної поезії (кін.XX-поч.XXIст.) (Шушура Д.А., ХЛ № 47)
Анотація до курсу " Світ української сучасної поезії( кін. XX-поч. XXI ст.)"
Курс розроблено для учнів 7-х класів із метою опанування теми " Сучасна українська поезія кін. XX- поч. XXI ст.).
Курс відповідає чинній програмі й складається із 7 занять для самостійного засвоєння навчального матеріалу.

Будова слова (Бернадська О.В., ХАЛ № 45)
Будівельники -
це особливий народ. Їм ми зобов’язані успіхом у створенні будинків, мостів, доріг чи залізничних колій.
Спробуй себе у ролі будівельника. Але будувати ти навчишся не будівельні об’єкти, а слова.
Виявляється, що слова також можна будувати та
розбирати за будовою.
А як? Це ти дізнаєшся, пройшовши всі завдання цього
курсу. І побачиш, що це дуже цікаво та легко.
Успіхів тобі!

Знайомство з сучасними технологіями та штучним інтелектом (Момонт А.В., ХЛ № 159)
🚀🤖 Привіт, маленькі вчені!
Ви готові відкрити для себе захоплюючий світ технологій та штучного інтелекту? Тоді приєднуйтесь до нашого захоплюючого курсу "Знайомство з сучасними технологіями та штучним інтелектом", де вас чекає неймовірна подорож у світ майбутнього!
На курсі ми:
🌟 Вивчатимемо, як працюють сучасні гаджети та програми, які вже зараз змінюють наше життя.
💡 Вчимося розв'язувати цікаві завдання та знаходити власні рішення.
🚀 Розвиваємо своє креативне мислення та відкриваємо для себе неймовірні можливості майбутнього!
Нехай ваші відкриття стануть першими кроками до великих досягнень!

Подорож вулицями казкового міста Іменник (Соколова І.А., ХЛ № 149)
Курс "Подорож вулицями казкового міста Іменник" розроблений для учнів 2 класу відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.
Мета курсу: допомогти учням зрозуміти сутність іменників як частини мови та їхню роль у мовленні, вивчити різні типи іменників (іменники-істоти, іменники-неістоти) та їх відмінні риси, сприяти розрізненню учнями числа іменників та використовувати їх у відповідних формах, навчити учнів використовувати правильні закінчення іменників, надати учням достатній рівень впевненості в їхній здатності використовувати іменники в мовленні та сприяти розвитку їхніх мовленнєвих навичок.
Завдання курсу:
- формувати в учнів вміння виділяти іменники у списку слів, реченні або тексті;
- формувати вміння створювати речення, використовуючи іменники, враховуючи правила відмінювання та вживання іменників;
- формувати в учнів досвід впізнавати на слух іменники, здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань, висловлювати свої думки, ставлення, правильно вживати лексико-граматичні структури, необхідні для використання у комунікативній діяльності;
- сприяти розвитку творчих здібностей, уяви, уваги, пам’яті, умінь;
- організовувати свій час і навчальний простір, працювати самостійно і наполегливо для досягнення поставленої мети, виконувати рефлексію, бути відповідальними;
- формувати в учнів розуміння ролі іменників для комунікації з іншими людьми, написання власних історій або віршів;
- виховувати в учнів позитивне ставлення до української мови як засобу спілкування;
- створити умови для самовираження учнів у різних видах діяльності.
Курс складається з 8 занять й охоплює наступні теми:
- Слова, які відповідають на питання хто? і що?;
- Зміна іменників за числами (один-багато);
- Іменники, протилежні за значенням;
- Іменники, близькі за значенням
- Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах;
- Велика буква в кличках тварин;
- Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір;
- Узагальнюючий урок.
Під час вивчення курсу «Іменник» другокласники вивчають поняття іменника, його роль у мові та основні властивості, ознайомлюються з відмінюванням іменників за числами (однина, множина) та вміння правильно вживати їх у реченнях. Кожен урок містить вправи та завдання, що допомагають учням правильно використовувати іменники у побудові речень та коротких текстах. Вивчення даного курсу передбачає розширення словникового запасу учнів за рахунок вивчення нових іменників та їхніх синонімів і антонімів.
Ці елементи допомагають учням освоїти основи використання іменників у мовленні та створюють підґрунтя для подальшого розвитку мовних навичок.
В 2 класі водиться термін «іменник», що розкриває поняття «слова, які означають назви предметів», продовжується робота над диференціацією назв істот і неістот, без уживання термінів «однина — множина» формуються практичні навички розрізнення числа іменників.
Поняття «число» засвоюється дітьми на реальній, предметній основі: у житті вони зустрічають один або декілька предметів.
У 2 класі діти дістають уявлення про один і багато предметів, вчяться добирати слова за зразком (герой — герої, мишенята — мишеня) або змінювати форму слова, керуючись настановою один — багато.
Очікувані результати оволодіння курсом.
Успішно опрацювавши дистанційний курс, другокласники відповідно до вимог програми повинні таких вмінь, як:
- знаходити іменники у списку слів, реченні або тексті;;
- класифікувати іменники за різними категоріями, такими як іменники-істоти, предметні іменники та абстрактні іменники;
- створює речення, використовуючи іменники у різних формах та в різних контекстах;
- покращить свої мовленнєві навички, зокрема вміння виражати свої думки та ідеї за допомогою іменників у побудові речень;
- набуде впевненості в своїх знаннях та навичках у використанні іменників у мовленні;
- розуміє важливість знання даної теми для розв’язання певних побутових ситуацій, спілкування з іншими людьми.
Вимоги до вхідних знань та вмінь учнів.
Для вивчення курсу повинні мати здатність читати прості тексти та розуміти їх зміст, мати базові навички утворення речень та висловлювань, включаючи вміння правильно вживати слова у контексті. Бажано, щоб учні мали базовий словниковий запас, включаючи знання про різні предмети, істоти та абстрактні поняття.