Іноземна мова (англійська)
German Elena

Іноземна мова (англійська)

Курс «Час для відпочинкуTime for Leisure» розроблено для учнів  5 класу відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання  «Іноземна мова». 5 – 9 класи», щоб поглибити і удосконалити їх знання в особистісній сфері спілкування за тематикою ситуативного спілкування – «Я, моя сім’я, мої друзі. Відпочинок і дозвілля (захоплення, вільний час, канiкули)»; для розвитку мовленнєвих функцій (а саме: вміння характеризувати якості особистості; розповідати про свої захоплення, уподобання;  запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;  аргументувати свій вибір, точку зору; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції);  а також для удосконалення лексичних (лінгвістичних, фонетичних та граматичних), соціокультурних та загальнонавчальних  компетенцій.

Курс розраховано на учнів, які спроможні самостійно або прискорено опанувати навчальну програму та бажають одержати додаткові знання паралельно з навчанням у школі.

Між учнями та вчителем відбувається обмін даними, комунікативна діяльність на базі спільних інтересів, перш за все професійних і освітніх. Окрім покращення рівня знань учнів з предмету, відбувається підвищення розвитку інформаційної культури, навичок роботи із сучасними засобами інформатизації і телекомунікації.

Учень сам визначає темп навчання, може повертатися по кілька разів до окремих уроків, пропускати окремі розділи і т.д. Він вивчає навчальний матеріал у процесі всього часу навчання, що гарантує більш глибокі залишкові знання. Отже учень стає більш самостійним, мобільним і відповідальним.

Дистанційне навчання робить процес навчання творчим та індивідуальним, відкриває нові можливості для творчого самовираження учня. Дистанційне навчання дозволяє зробити візуальну інформацію яскравою і динамічною, сприяє розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті, адже у школі не завжди є можливість забезпечити доступність різноманітних навчальних ресурсів, або на це просто не вистачає часу.

Особливо це стосується вивчення іноземних мов. Різноманітний ілюстративний матеріал, мультимедійні та інтерактивні моделі піднімають процес навчання на якісно новий рівень. Не можна скидати з рахунків і психологічний фактор: сучасній дитині набагато цікавіше сприймати інформацію саме в такій формі, ніж за допомогою застарілих схем і таблиць.

Інтерактивні ж елементи навчальних програм дозволяють перейти від пасивного засвоєння до активного, так як учні отримують можливість самостійно моделювати явища і процеси, сприймати інформацію не лінійно, з поверненням, при необхідності, до якого-небудь фрагменту, з повторенням віртуального експерименту з тими ж або іншими початковими параметрами.