
ІІ місце. Основи теорії держави і права (к.і.н. Самофалова Марія Олександрівна, ХФМЛ № 27)
Державність — то мрія і право кожного народу
Йосип (Сліпий)

ІІ місце. Конституційне право України (Ліхідченко Марія Сергіївна,ЗЗСО № 116)
програмi для загальноосвiтнiх навчальних закладiв, що затверджена наказом МОН Украiни вiд 2З.10.2017 М|407.

ІІІ місце. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин (Гнутова Олена Олександрівна, ХЛ № 141)
Дистанційний курс «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин» призначений для учнів 9-х класів і розроблений з метою якісного опанування основ правових знань з таких галузей права як цивільне, сімейне, трудове, адміністративне і кримінальне, які необхідні для:
- розвитку здатності розуміти й оцінювати правові явища та процеси;
- формування умінь аналізувати різноманітні життєві ситуації відповідно дій правових норм.
Курс складається з 15 основних занять та підсумкового тесту. Пропонується учням, які бажають самостійно підвищити рівень власної правової культури.

ІІІ місце. Взаємозв'язок людини і держави. 9 клас (Бірюкова Наталія Олександрівна, ХЗОШ № 118)
Дистанційний курс розроблений відповідно до навчальної програми та спрямований на впровадження вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Мета курсу - розвиток ціннісних уявлень про право, формування ключових і предметних компетентностей, правової культури школярів. Курс передбачає самостійне опанування учнями теми, інтерактивні вправи та практичні завдання спрямовані на формування вміння застосовувати набуті знання на практиці, розуміти і оцінювати правові явища, аналізувати з правової точки зору різноманітні життєві ситуації, орієнтуватися в чинному законодавстві.

Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність (Ашортіа Євген Демурович ХСШ № 80)
Навчання в рамках Курсу буде відбуватися за допомогою комп’ютерних та інтернет технологій, що забезпечують самостійне вивчення навчального матеріалу шляхом інтерактивної взаємодії з учителем. Дистанційний курс «Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність» поєднує самостійне засвоєння матеріалу, перевірку своїх знань за допомогою тестів, інших завдань в дистанційному курсі.

Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин (Ісаєнко Лілія Михайлівна ХЗОШ № 40)
Дистанційний курс «Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин» виходить із змісту правознавства, передбаченого Державним стандартом освіти й наповнений переважно інформацією, орієнтованою на життєві потреби учнів 14-15 років, норми права, що стосуються неповнолітніх , побудований на нерозривній єдності нових юридичних знань та соціального досвіду школярів, практичних дій щодо вирішення конкретних життєвих проблем, що дозволяє включитися в активне громадське життя, використовуючи набуті знання .

Взаємозв’язок держави та громадянина (Іллющенко Валерій Вадимович, ХГ № 83)
Метою навчальної програми «основ правознавства» є навчання правознавства в школі є надання учням основ правових знань, виховання поваги й любові до своєї держави та державотворчих і правотворчих традицій, забезпечення умов для формування елементів правової культури, правових орієнтирів і правомірної поведінки школярів.
Правознавство як навчальний предмет сприяє становленню особистості, розвитку критичного мислення, логіки, здатності розуміти й оцінювати правові явища та процеси, аналізувати різноманітні життєві ситуації відповідно дій правових норм; спонукає учнів ставити запитання та шукати відповіді щодо ролі держави й права в житті людини і суспільства. Знання основ правознавства формує певну систему цінностей, впливає на правосвідомість учнів та рівень їхньої правової культури, прищеплює інтерес до права, заохочує до свідомої реалізації, застосування й додержання правових норм.

Взаємозв'язок людини і держави (Петльована Наталя Григорівна, ХЗОШ № 26 )
Сьогодні зростає потреба суспільства в залученні до діяльності більшої
кількості освічених людей. З об’єктивних причин, перехід освіти в дистанційне
поле дає більше можливостей для цього. У такий спосіб, знаходячись у
комфортному місці та часі, особа отримує умови для власного зростання,
формування громадських та громадянських якостей.
Конституція України – Основний закон
нашої держави. Тема «Взаємозв’язок людини і держави» має познайомити
користувачів з цим нормативно-правовим актом, навчити роботі з правовими
документами, сформувати підґрунтя для подальшого використання набутих знань та вмінь. А саме: характеризувати
конституцію та називати її ознаки, знати механізми захисту прав і свобод людини
та громадянина; пояснювати і застосовувати поняття з теми; описувати види
конституційних прав, свобод, обов’язків людини і громадянина, органи державної
влади та місцевого самоврядування; наводити приклади повноважень
Конституційного Суду України, видів звернення громадян; характеризувати
підстави набуття та припинення громадянства України; аналізувати окремі статті
Конституції України; розв’язувати правові ситуації із застосуванням знань
розділу; оцінювати значення Конституції України; форми участі громадян у житті
держави та місцевої громади.

Основи теорії держави і права (Пилипко Євген Володимирович, ХСШ № 66)
Хто не вчить свої права - той краде своє майбутнє
(Вольский Є.В.)
