Опції зарахування

Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму в Україні (Ткаленко Оксана Юріївна, ЗЗСО № 82)
Анотація дистанційного курсу
В сучасних умовах українського суспільства історична освіта є одним з найважливіших чинників розвитку особистості. Впродовж останніх років в Україні відбулися значні зміни. Вони викликані історичним розвитком країни, яка здійснює незалежну державну політику: національну, правову, соціальну. На сучасному етапі суспільство потребує активних, самостійних, творчих людей, здатних адаптуватися до стрімких змін у світі. В їх формуванні головний акцент робиться на зростанні ролі уміння здобувати, переробляти, переосмислювати інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку та самовдосконалення людини.
Основні риси дистанційного курсу для 10 класу за темою: «Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму в Україні (1921—1939)» полягають у тому, що він:
- відповідає чинній програмі передбаченого Державним стандартом освіти (галузь «Суспільствознавство»);
- зміст дистанційного курсу наповнений історичною інформацією, який орієнтовано на пізнавальні потреби учнів 15-17 років;
- дозволяє ознайомитися з історією України у складі СРСР та особливостями формування тоталітарного суспільства. Також, у теоретичному матеріалі прослідковується аналітична складова, яка дозволить учням зрозуміти причини та наслідки багатьох знакових подій української історії;
- робота з історичною картою – один з прийомів навчання; активізує та вдосконалює розумові навички учнів - увагу, сприйняття, мислення, уяву, пам'ять;
- зміст практичних занять поглиблює розвиток предметних умінь, сприяє формуванню ключових елементів історичної компетентності відповідно до вікових особливостей учнів.
Метою курсу є вивчення історії України в період 1921 - 1939 рр., та поглиблення розуміння історичних процесів, які вплинули на розвиток українського суспільства та держави в відповідний період; формування умінь та навичок пошуково-дослідницької роботи, припущення гіпотез, узагальнення історичної інформації.
Завданнями дистанційного курсу є розвиток історичного мислення учнів та формування предметних компетентностей. З метою розвитку розумових здібностей при вивченні історії, важливо ставити учнів перед необхідністю: самостійно аналізувати навчальний історичний матеріал, знаходити в ньому головне, аналізуючи факти, виділяти, порівнювати і узагальнювати їхні істотні ознаки і зв'язки.
Зміст дистанційного курсу:
- 9 занять: з них: 8 занять містять основну теоретичну інформацію; 6 та 7 заняття мають практичну складову; 9 заняття містить висновки автора щодо реалізації основних завдань курсу;
- має 8 тестів для самоконтролю та 1 підсумковий тест за темою;
- містить словник термінів (глосарій), різноманітні теоретичні та пізнавальні відомості;
- наявність портретів історичних та політичних діячів, історичні презентації та відеоматеріали.
Матеріал занять структурований у рамках типової схеми проведення занять. Зміст курсу дозволяє набути та закріпити вивчений матеріал в довільному для кожного учня форматі опрацювання інформації.
Дистанційний курс може бути використаний:
- вчителями історії при проведенні відповідних уроків теми у 10 класі;
- учнями 10 класів під час підготовки домашнього завдання та повторення матеріалу;
- учнями для підготовки до уроку тематичного оцінювання або уроку контролю знань;
- для підготовки до ЗНО.