Опції зарахування

Dressing Up: Your Clothes. (Одяг) (Корсунська О.О., ХЛ №140)
Опис курсу "Dressing Up: Your Clothes"
Дистанційний курс розраховано на учнів 5 класу і розроблено згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової української школи.
Вікова категорія: 10-11 років (рівень A2)
Цей курс допоможе учням не лише розширити свій словниковий запас та покращити граматичні навички, але й відчути себе більш впевнено у спілкуванні англійською мовою в повсякденних ситуаціях.
Мета курсу: Розвинути у учнів лексичні та граматичні навички, необхідні для спілкування на тему "Одяг" в повсякденних ситуаціях.
Завдання курсу:
Вивчити базову лексику на тему "Одяг" (назви предметів одягу, кольори, розміри).
Навчитися описувати одяг, використовуючи прикметники та граматичні конструкції.
Освоїти вживання часів Present Simple та Present Continuous для опису одягу.
Розширити словниковий запас, включивши лексику для опису одягу для різних погодних умов та подій.
Розвинути навички усного та письмового мовлення, використовуючи вивчену лексику та граматику.
Очікувані результати:
Учні зможуть вільно спілкуватися на тему "Одяг", використовуючи вивчену лексику та граматику.
Зможуть описувати одяг, який вони носять, а також одяг інших людей.
Зможуть використовувати лексику з опису одягу для різних погодних умов та сезонів.
Зможуть розуміти прості тексти та діалоги на тему "Одяг".
Формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь:
Комунікативна компетентність: розвиток навичок усного та письмового спілкування англійською мовою.
Інформаційна компетентність: вміння знаходити та використовувати інформацію з різних джерел.
Соціальна та громадянська компетентності: вміння обговорювати теми, пов'язані з культурою та повсякденним життям.
Навчання впродовж життя: розвиток навичок самостійного навчання та самооцінювання.
Вимоги до вхідних знань та умінь учнів:
Базові знання англійської лексики та граматики на рівні A1.
Вміння читати та розуміти прості тексти англійською мовою.
Вміння вести прості діалоги англійською мовою.
Рекомендації щодо особливостей організації навчання:
Використання інтерактивних методів навчання (відео, аудіо, інтерактивні завдання).
Використання наочних матеріалів (малюнки, фотографії, відео).
Залучення учнів до активної участі в навчальному процесі.
Використання онлайн-інструментів для вивчення лексики та граматики.
Застосування диференційованого підходу до навчання, враховуючи індивідуальні особливості учнів.