Бокова панель
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Міжнародний проєкт Erasmus+ Jean Monnet "Цифрова трансформація торгівлі: досвід ЄС для України"
На головну
Курси
Тестовий майданчик
DigiTrade. EU4UA
Курс лекцій "Людський капітал у контексті цифрової трансформації бізнесу"
Тема 1. Трансформація поняття “людський капітал” в умовах цифровізації
Тема 1. Трансформація поняття “людський капітал” в умовах цифровізації
Клацніть посилання
https://youtu.be/fwdJ_har8Fs
щоб відкрити ресурс.
◄ Оголошення
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Тема 1. Трансформація поняття “людський капітал” в умовах цифровізації
Тема 1. Тема 2 "Людський капітал у контексті інформаційної ергономіки"
Тема 2. Людський капітал у контексті інформаційної ергономіки
Тема 2 "Людський капітал у контексті інформаційної ергономіки"
Тема 3 "Трансформація європейських стандартів з безпеки праці в умовах цифровізації"
Тема 3. Трансформація європейських стандартів з безпеки праці в умовах цифровізації
Тема 3. Тема 4 "Трансформація ключових трудових цінностей ЄС в умовах цифровізації українського бізнесу"
Тема 4. Трансформація ключових трудових цінностей ЄС в умовах цифровізації українського бізнесу
Тема 5 "Когнітивні аспекти роботи людини в цифрових екосистемах"
Тема 5. Когнітивні аспекти роботи людини в цифрових екосистемах
Тема 5. Тема 6 "Соціальна комунікація в умовах цифрової трансформації"
Тема 6. Соціальна комунікація в умовах цифрової трансформації
Тема 7 "Цифрові екосистеми і людський фактор". Тема 8 "Деструктивні наслідки процесів цифровізації. Їхній вплив на розвиток бізнесу в ЄС та Україні"
Тема 7. Цифрові екосистеми і людський фактор
Тема 8. Тема 9 "Психічне здоров’я працівників – ключовий компонент розвитку людського капіталу"
Тема 8. Деструктивні наслідки процесів цифровізації. Їхній вплив на розвиток бізнесу в ЄС та Україні
Тема 9. Психічне здоров’я працівників – ключовий компонент розвитку людського капіталу
Тема 9. Тема 10 "Культура фізичного здоров’я працівника як складова людського капіталу"
Тема 10. Культура фізичного здоров’я працівника як складова людського капіталу
Тема 11. Принципи ергономічного забезпечення робочого місця в умовах цифрової трансформації бізнесу
Тема 12. Культура безпеки в умовах цифровізації: європейський та український досвід
Лекція 1. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 1. МАРКЕТИНГОВІ ВИКЛИКИ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Лекція 2. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лeкція 2 ЄВРОПЕЙСЬКІ МАРКЕТИНГОВІ ПРАКТИКИ
Лекція 3. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 3 Вимірювання економічного внеску цифрової реклами в ЄС
Лекція 4. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 4 Попит і пропозиція цифрових навичок маркетологів.pdf
Лекція 5. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 5 Сфери економіки та суспільства, в яких компаніям потрібні послуги та експерти з цифрового маркетингу
Лекція 6. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 6 Стан контент-маркетингу в ЄС
Лекція 7. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 7 ШІ
Лекція 8. Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Лекція 8 Стратегія єдиного цифрового ринку ЄС
Лекція 1. Курс лекцій «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 1. Великі дані в аналізі глобального ринку. Цифрові рішення для малого бізнесу. Концепція відкритих даних та основні джерел бізнес-інформації в ЄС.
Лекція 2. Курс лекцій «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 2. Місцеві громади в глобальних мережах – досвід регіонів ЄС.
Лекція 3. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 3. Інтернет довіри (IoT): концепція та шлях реалізації. Діяльність віртуальних спільнот та їх життєвий цикл.
Лекція 4. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 4. Права споживачів на цифрових ринках. Права виробників на цифрових ринках.
Лекція 5. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 5. Права інтелектуальної власності в цифровому бізнес-середовищі. Сфери, які досі не захищені законодавством ЄС та міжнародним законодавством (торговельні марки, вміст бізнес-акаунтів).
Лекція 6. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 6. Нечесна конкуренція на цифрових ринках. Найпоширеніші способи шахрайства. Безпека під загрозою гібридних атак.
Лекція 7. Стратегії електронної комерції торгівлі послугами.
Лекція 8. Цілі сталого розвитку в цифровому суспільстві за основними постулатами циклічної економіки.
Лекція 9/1. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 9/2. «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Лекція 9. План забезпечення гендерної рівності в діяльності національних суб’єктів господарювання. Структурування вимог міноритаріїв у суб’єктах господарювання.
Лекція 10. Ділова етика та успішні переговори. Відмінності менталітетів в українському та європейському підприємницьких середовищах.
Тема 1. Цифрова економіка навколо нас
Тема 1. Цифрова економіка навколо нас
Тема 2. Маркетинг людського потенціалу
Тема 2. Маркетинг людського потенціалу
Тема 3. Цифрові навички маркетологів
Тема 3. Цифрові навички маркетологів
Тема 4. Інструменти управління вибором клієнтів
Тема 4. Інструменти управління вибором клієнтів
Тема 5. Оцінка впливу людського капіталу на KPI
Тема 5. Оцінка впливу людського капіталу на KPI
Тема 6. Практичні методи збереження ментального та фізичного здоров'я
Тема 6. Практичні методи збереження ментального та фізичного здоров'я
Тема 7. Формування індивідуальної освітньо-професійної траєкторії
Тема 7. Формування індивідуальної освітньо-професійної траєкторії
Тема 8. Управління даними споживачів
Тема 8. Управління даними споживачів
Тема 9. Робота зі стейкхолдерами
Тема 9. Робота зі стейкхолдерами
Тема 10. Реєстрація торгової марки
Тема 10. Реєстрація торгової марки
Тестування "DigiTrade:EU4UA"
Тема 1. Трансформація поняття “людський капітал” в умовах цифровізації ►
На головну
Календар
Розділи курсу
Загальне
Курс лекцій "Людський капітал у контексті цифрової трансформації бізнесу"
Курс лекцій " Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС"
Курс лекцій «Цифрова економіка в дії: сприяння виходу місцевих виробників послуг на європейський ринок»
Навчальний курс "Цифрова економіка навколо нас"
Тестування