Анотація курсу

Дистанційний курс «Комп’ютерна графіка» призначений для учнів і розрахований на вивчення інформатики в 6-х класах в обсязі 1 година на тиждень, що відповідає діючій навчальній програмі з інформатики для 5 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Вміння використовувати засоби ІКТ за призначенням, інформаційна грамотність, розвиток логічного мислення формуються всіма складовими курсу.

Метою курсу є формування умінь учнів використовувати сучасні інформаційні і телекомунікаційні технології для саморозвитку й самонавчання.

Дистанційний курс складається з 10 занять. Навчальні завдання викладені в доступній і ясній формі, відображають найважливіші питання теми, що вивчається.

  1. Поняття комп’ютерної графіки.

  2. Растрова графіка.

  3. Багатошарові растрові зображення.

  4. Векторна графіка.

  5. Криві. Робота з контурами.

  6. Копіювання об’єктів.

  7. Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.

  8. Текстові об’єкти.

  9. Складені векторні зображення.

  10. Практична робота 2. Створення складених векторних зображень.

У презентаціях сформовано мету кожного заняття, названі нові терміни і поняття, сформульовані питання для самоперевірки та практичні завдання для закріплення теоретичного матеріалу.

Час на опрацювання кожної теми – 45 хв.

Розроблено чотири тести для поточного контролю, які складаються  тестових завдань різного формату. Підсумковий тест за курсом складається з 12  за всіма темами курсу.

Курс містить дві практичні роботи, заплановані навчальною програмою з інформатики. До практичних робіт входять завдання з підручника Інформатика 6 клас (Автор: О.О. Бондаренко, В.В. Ластовецький, О.П. Пилипчук, Є.А. Шестопалов; Видавництво: Харків, «Ранок», 2019).

Так як заняття з інформатики враховують обов’язково практичні завдання за комп’ютером, до всіх занять сформовано правила поведінки за комп’ютером та вправи для очей.

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. 

Основною перевагою дистанційної форми навчання над очною формою є, передусім, її зручність: учень самостійно обирає час і місце для навчання. 

Серед недоліків варто виділити психологічну і «комп’ютерну» непідготовленість вчителів. Це пов’язано з традиційною методикою навчання, яка передбачає не віртуальне, а «живе» спілкування між учнями і вчителями.

Проте даний дистанційний курс можна застосовувати як під час дистанційного навчання, так і під час звичайних уроків у школі. Курс розрахований на розвиток пізнавальних здібностей учнів та інтерес до навчання саме з використанням ІКТ.



Остання зміна: п'ятниця, 24 грудень 2021, 09:45