Анотація курсу
Дистанційний курс «Комп’ютерна графіка» призначений для учнів і розрахований на вивчення інформатики в 6-х класах в обсязі 1 година на тиждень, що відповідає діючій навчальній програмі з інформатики для 5 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Вміння використовувати засоби ІКТ за призначенням, інформаційна грамотність, розвиток логічного мислення формуються всіма складовими курсу.
Метою курсу є формування умінь учнів використовувати сучасні інформаційні і телекомунікаційні технології для саморозвитку й самонавчання.
Дистанційний курс складається з 10 занять. Навчальні завдання викладені в доступній і ясній формі, відображають найважливіші питання теми, що вивчається.
Поняття комп’ютерної графіки.
Растрова графіка.
Багатошарові растрові зображення.
Векторна графіка.
Криві. Робота з контурами.
Копіювання об’єктів.
Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.
Текстові об’єкти.
Складені векторні зображення.
Практична робота 2. Створення складених векторних зображень.
У презентаціях сформовано мету кожного заняття, названі нові терміни і поняття, сформульовані питання для самоперевірки та практичні завдання для закріплення теоретичного матеріалу.
Час на опрацювання кожної теми – 45 хв.
Розроблено чотири тести для поточного контролю, які складаються тестових завдань різного формату. Підсумковий тест за курсом складається з 12 за всіма темами курсу.
Курс містить дві практичні роботи, заплановані навчальною програмою з інформатики. До практичних робіт входять завдання з підручника Інформатика 6 клас (Автор: О.О. Бондаренко, В.В. Ластовецький, О.П. Пилипчук, Є.А. Шестопалов; Видавництво: Харків, «Ранок», 2019).
Так як заняття з інформатики враховують обов’язково практичні завдання за комп’ютером, до всіх занять сформовано правила поведінки за комп’ютером та вправи для очей.
Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж.
Основною перевагою дистанційної форми навчання над очною формою є, передусім, її зручність: учень самостійно обирає час і місце для навчання.
Серед недоліків варто виділити психологічну і «комп’ютерну» непідготовленість вчителів. Це пов’язано з традиційною методикою навчання, яка передбачає не віртуальне, а «живе» спілкування між учнями і вчителями.
Проте даний дистанційний курс можна застосовувати як під час дистанційного навчання, так і під час звичайних уроків у школі. Курс розрахований на розвиток пізнавальних здібностей учнів та інтерес до навчання саме з використанням ІКТ.