Бокова панель
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
І місце Комп’ютерна графіка (Купріянова Інна Костянтинівна, ЗЗСО № 91 )
На головну
Курси
Кращий дистанційний курс
Кращий дистанційний курс - 2021
Інформатика
Комп’ютерна графіка (ЗЗСО 91)
ЗАНЯТТЯ 3: Векторний графічний редактор. Криві. Робота з контурами
Теоретичні завдання до заняття
Теоретичні завдання до заняття
Остання зміна: четвер, 14 жовтень 2021, 22:50
◄ Додатковий матеріал "Список інструментів"
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Вхідне анкетування
Рекомендації до роботи з дистанційним курсом
Глосарій
Алгоритм інтерактивного спілкування з тьютором
Форум курсу "Питання до тьютора"
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
Шаблон конспекту заняття
План-конспект заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Теоретичні завдання до заняття
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Додатковий матеріал 1 до заняття
Додатковий матеріал 2 до заняття
Додатковий матеріал 3 до заняття
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекту заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Теоретичні завдання до заняття
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Тестові завдання занятть 1, 2
Шкала оцінювання результату тестування
Фізкультзвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекту заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Додатковий матеріал "Список інструментів"
Фізкультхвилинка
Приклад виконання практичного завдання
Практичні завдання до заняття
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекту уроку
Теоретичні завдання до заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Фізкульхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Тестові завдання занятть 3, 4
Шкала оцінювання тесту для самоконтролю
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекту заняття
Теоретичні завдання до заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Приклад виконання практичного завдання 1
Приклад виконання практичного завдання 2
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекту заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Теоретичні завдання до заняття
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Тестові завдання до занятть 5, 6
Шкала оцінювання тесту для самоконтролю
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Шаблон конспекта заняття
Додатковий відеоматеріал до заняття
Теоретичні завдання до заняття
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Приклад виконання практичного завдання
Додатковий матеріал 1 для практичного завдання
Додатковий матеріал 2 до практичного завдання
Додатковий матеріал 3 до практичного завдання
Фізкультхвилинка для очей
Покрокова інструкція роботи з матеріалами заняття
План-конспект заняття
Чек-лист для обрання виду графічного редактора
Фізкультхвилинка
Практичні завдання до заняття
Тестові завдання до занятть 7, 8
Шкала оцінювання тесту для самоконтролю
Фізкультхвилинка для очей
Тестові завдання контрольного тесту
Шкала оцінювання контрольного тесту
Вихідне анкетування
Джерела
Фізкультхвилинка ►
На головну
Календар
Розділи курсу
Загальне
Загальні положення
Заняття 1: Поняття комп’ютерної графіки
ЗАНЯТТЯ 2: Растрові та векторні зображення
ЗАНЯТТЯ 3: Векторний графічний редактор. Криві. Робота з контурами
ЗАНЯТТЯ 4: Векторний графічний редактор. Побудова фігур. Операції над об'єктами
ЗАНЯТТЯ 5: Векторний графічний редактор. Операції над групами об'єктів. Багатошарові зображення
ЗАНЯТТЯ 6: Векторний графічний редактор. Текстові об'єкти
Заняття 7: Растровий графічний редактор
ЗАНЯТТЯ 8: Обираємо графічний редактор і створюємо зображення
Контрольне тестування