Програма курсу

1.             Визначення початкового рівня знань:

Перед початком роботи над курсом ви повинні пройти вступний тест і повторити все, що вивчали до цього. І тільки після проходження на певну кількість балів, яка вказана у самому тесті, можете починати вивчення наступних розділів.

2.             Заняття 1. Лінійні алгоритми.

На цьому занятті ви згадаєте, як рухатися по сцені, змінювати фон сцени та складати діалог між спрайтами.

3.             Заняття 2. Лінійні алгоритми.

На цьому занятті ви познайомитеся з координатною площиною, навчитеся визначати координати точок та малювати за цими координатами.

Після проходження Заняття 1 та Заняття 2 ви повинні пройти тест.

4.             Заняття 3. Умовні алгоритми.

На цьому занятті ви познайомитеся із поняттям змінної та навчитеся складати діалоги користувача зі спрайтом, в яких спрайт взаємодіє із відповідями користувача.

5.             Заняття 4. Умовні алгоритми.

На цьому занятті ви продовжите вивчати змінні, навчитеся розв’язувати задачі за допомогою змінних, а також познайомитеся із логічними операторами «і» та «або».

Після проходження Заняття 3 та Заняття 4 ви повинні пройти тест.

6.             Заняття 5. Циклічні алгоритми.

На цьому занятті ви дізнаєтеся, як малювати правильні багатокутники, навчитеся малювати квіти з багатокутників.

7.             Заняття 6. Циклічні алгоритми.

На цьому занятті ви дізнаєтеся, як додавати повзунок до змінної, та навіщо він потрібен, згадаєте, як малювати правильні багатокутники, навчитеся малювати їх з використанням змінної.

Після проходження Заняття 5 та Заняття 6 ви повинні пройти тест.

8.             Заняття 7. Підсумкове.

На цьому занятті ви дізнаєтеся про етапи створення гри у середовищі Scratch.

Після проходження Заняття 7 ви повинні пройти підсумковий тест.

Последнее изменение: Суббота, 31 Июль 2021, 17:13