Мета курсу
- надати теоретичні знання з підтеми органічної хімії про оксигеновмісні органічні сполуки, опанування яких є обов’язковою програмою ЗНО та ДПА;
- заохотити учнів вивчати, знати та розуміти фундаментальну науку – хімію, зокрема органічну хімію;
- досягти того, щоб учні засвоїли вже існуючі знання про склад, властивості органічних сполук, сформувати розуміння взаємного впливу атомів у молекулі;
- розвивати аналітичне мислення, увагу, пам’ять, та вміння використовувати вивчений матеріал вирішуючи завдання з різним ступенем важкості;
- сформувати уявлення учнів про оксигеновмісні органічні сполуки, їхню класифікацію, відмінність та місце серед усіх органічних сполук;
- дати поняття про спирти, їхню класифікацію на первинні, вторинні, третинні; одноатомні та багатоатомні, фізичні та хімічні властивості гомологів метанолу, а також фізичні та хімічні властивості гліцерилу та етиленгліколю, обов’язковим є вивчення якісних реакцій на багатоатомні спирти;
- поглибити знання учнів про спирти, якісно та зрозуміло надати інформацію про фенол, чим відрізняється фенол від ароматичних спиртів, його фізичні та хімічні властивості;
- познайомити учнів з карбонільною та альдегідною групою, навчити складати формули сполук класу альдегідів, давати назви, згідно до номенклатури ІЮПАК, вивчити фізичні та хімічні властивості гомологів метаналю, вивчити якісні реакції;
- надати та потім закріпити знання з теми «Карбонові кислоти», включаючи фізичні та хімічні властивості;
- познайомити учнів з біологічними полімерами та мономерами, засвоїти наступні теми: вуглеводи, глюкоза, сахароза, естери, жири,крохмаль, целюлоза, штучні волокна;
- навчити методиці самостійного пошуку, аналізу та опанування знайденої інформації;
- мотивувати учнів вивчати не лише теоретичні науки, а й ті, що приносять користь світу, тобто велике починається з малого, оскільки всі великі учені колись вчились у школі.