Annotation
Цикл занять з теми «Наука і технічний прогрес» розроблений для учнів 9 класу будь-якого рівня підготовки відповідно до чинної програми з англійської мови (АНГЛІЙСЬКА МОВА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
Мета курсу – дистанційне вивчення теми. Завданням циклу занять є ознайомлення учнів із лексичними одиницями з теми «Наука і технічний прогрес», вироблення навичок використання цих лексичних одиниць при читанні, письмі, мовленні та слуханні текстів англійською мовою, ознайомлення з граматичними конструкціями will/be going та Conditionals 1,2,3 для вираження майбутніх дій, які дев’ятикласники зможуть застосувати у подальшому навчанні та житті.
Курс складається з 10 занять, що містять теоретичні відомості; завдань для перевірки набутих знань і вмінь у вигляді 9 тестів для самоконтролю, 1 контрольного тесту, глосарію, додатків, що містять відповіді або зразки виконання практичних завдань з теми; та наочності у вигляді 8 комп’ютерних презентацій, які містять теоретичний матеріал, два відео уроки з поясненням граматичного матеріалу вчителем, тестові завдання та пояснення до них. На кожен урок винесено декілька тренувальних вправ,
(учень може вибирати, яку кількість практичних завдань він буде виконувати; тестові завдання виконувати обов’язково, бо вони ведуть до контрольного тесту).
Цикл занять містить ґрунтовний теоретичний та практичний матеріал з теми. Розроблені завдання за вивченим матеріалом дають змогу з’ясувати проблемні питання, у ході розв’язання яких підвищується інтерес до вивчення англійської мови, творчо-пошукової діяльності, формуються нові знання, вміння, навички.
Успішно опрацювавши дистанційний курс, дев’ятикласники відповідно до вимог програми повинні:
знати основні лексичні одиниці з теми, пояснювати їх значення;
правильно складати речення, вживаючи конструкції will/be going to, Conditionals 1,2,3 та обґрунтовувати їх вживання;
знаходити в тексті лексичні одиниці з теми, пояснювати їх значення;
визначати головну й підрядну частини в умовних реченнях 1, 2 і 3 типу, види умовних речень;
знаходити і виправляти помилки на вивчені правила;
аналізувати й порівнювати думки щодо наукових експериментів;
конструювати речення для вираження майбутнього різних видів;
складати усні й письмові висловлення на визначену тему, використовуючи в них will/be going to та умовні речення різних видів;
оцінювати сьогоденне життя підлітків у високо технологічному світі за діаграмою;
ставитися до здоров’я як до цінності, схвалювати здоровий спосіб життя.
Курс розрахований на учнів, які через певні поважні причини не можуть відвідувати навчальний заклад, а також на усіх небайдужих до вивчення англійської мови.